Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is goede medi wiet?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Wat is goede medi wiet?

    @Bella, ik heb het (kruiden) dokteren nog van mijn oma geleerd....

    Ik maak het nu kleinschalig voor (bijna) eigen gebruik.
    Omdat ik niet rook zit een fijne joint er niet in en verdampers en thee neem je niet mee op vakantie.
    HBO is ook goed te gebruiken en ik kom er steeds mee door de douane

    Maar toen ik stumpers een E-peuk zag gebruiken begon het te broeden in dat hoofd van mij.

    Maar het bleek nog niet zo simpel om een goede vloeistof te maken. Uiteindelijk lukte het redelijk, maar moest ik te lang aan dat ding lurken.
    De concentratie moest dus omhoog, maar niet teveel natuurlijk.
    Als eerste gebruikte ik Blueberry True Type, een hele goede voor overdag.

    Grootschalige productie begin ik pas als ik weet hoe de overheid op zulks reageert.

    Ik ben nu ook aan het werken met kruiden zoals tijm, wat goed is voor de luchtwegen, en kruiden mengsel van Valeriaan, melisse, verbena en passiflora om een kalmerend medicijn te maken. Evt ook voor hyper koters.

    @SH vraag aan je arts om Oxicontin (Oxicodon), dat is een opiaat die (bij mij) veel minder bijwerkingen heeft dan fentanyl en BuTrans.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #77
      Re: Wat is goede medi wiet?

      @ HJM ik heb zowel oxicotin als tramadol thuis dat geeft al genoeg bijwerkingen om mij helemaal suf, lam en flink ziek te krijgen.

      De pharmaseutische bedrijven doen hun best maar mijn lijf functioneerd er bijzonder slecht op.

      Neem diclofinac een simpele spierverslapper daar lig ik al aardig wat tijd bij de wc pot.

      Dat is dan ook weer de overstap geweest om te gaan roken.

      Ik rookte al zon 6/7 jaar niet meer
      tot de pijn het ondraaglijk maakte om te werken.

      Omdat ik nog vrij jong ben ziet onze regering me maar wat graag aan de slag al staan ze er niet bij stil dat ik daar de voor mij nodige medicatie voor moet slikken om overeind te blijven.

      Op den duur ging t zover dat ik 8 tramadol en 2 oxycotin moest slikken van de huisarts om zo weinig mogelijk te voelen en toch op de bouw kon blijven werken dit leverde zoveel gevaar op voor zo wel mij als andere collega's dat ik ben moeten stoppen met werk en dat ik uiteindelijk weer ging roken.

      Hierdoor heb ik een stuk minder last van alle klachten en ben niet zo snel meer ziek omdat de medicijnen me weerstand duidelijk verslechterden.

      De huisarts durf ik niet goed bij aan te kloppen voor mediwiet ondanks dat het ziekenhuis en de huisarts weten dat ik het gebruik.
      Het geeft meteen een stempel zoals de wietpas en het voelt alsof ze vind t prettiger dat ik onder de medicijnen zit ipv me beter te laten voelen.

      Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan eerlijk gezegd en durf daarom niet echt info via hun op te vragen.

      Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
      Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

      Comment


        #78
        Re: Wat is goede medi wiet?

        Je maakt een mega fout, en zoek ook maar een andere huisarts.
        Je gebruikt Oxicontin NIET samen met Tramadol.
        Het een of het ander !!!!!

        Jou receptoren hebbeb GEEN plaats voor 2 opiaten.

        Je kan wel 2xdag 10mg Oxicontin samen met 2-3x/dag 50/100mg diclogfenac + 1000mg paracetamol
        Flik dit niet zonder Omeprazol, anders eindig je met een maag perforatie.

        Met deze medicatie mag je geen auto rijden of machines bedienen, ook zijn veel mensen dan niet meer in staat goed te functioneren en kunnen derhalve niet werken.
        Als het UWV begint te zeiken roep je dat je graag wil werken, maar daar niet kan komen, dan sturen ze maar een taxi.

        Ook cannabiolen kunnen de receptoren bezetten, daarom zal ik deze nooit gebruiken 48 uur voor een operatie.

        Pijnbeheersing is een private onderneming, omdat niemand het zelfde reageert.

        Ga dus net zo vaak bij je arts langs voor een verwijzing naar een pijnpoli tot die labbekakker dat doet.
        Laat je niet door een dorpsdoctor een leven met pijn aanpraten.

        Ik ben nu E-extract aan het maken van Chocolate Rain x Shiva een zeer stoney medi type, maar erg onstabiel en herma gevoelig.
        Daardoor toch weer zaadjes er in. Dus de hele meuk opgeofferd.

        Dat wordt mega mega stoned late night pain killer.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Binnenkort zoek ik testers voor E-vloeistof.
        Voorwaarde is dat je zelf zo'n ding hebt en hier raport maakt.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #79
          Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

          Comment


            #80
            Re: Wat is goede medi wiet?

            Silverhaze ben je al eens naar de Pijnpolie geweest ?
            Ik heb erg veel pijn in mn nieren door dat ik een niersteen heb gehad en nu is de pijn groniche geworden waar door ik vele pijn heb
            Ik ben door gegaan naar de pijnpolie en heb een Zenuwblokkade gehad geen fijne behandeling en niet zonder risico's maar ik ben wel van mijn pijn
            af ja de zenuwen kunnen terug aan groeien maar dat zie ik dan wel weer ... Voor nu geen Tramadol voor mij en geen pijn.

            HJM ik vind je geweldig hoop dat je veel mensen kan en mag helpen in de toekomst ga aub zo door
            Groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment


              #81
              Re: Wat is goede medi wiet?

              Heeeey Bella ik ben het axo.85

              Ben al paar x op de pijnpolie geweest voor een zenuwblokkade bij de L5 en de laatste x L6 wervel

              Dit helpt me een paar dagen en dan komt het helaas weer terug

              Ik ben me op het moment aan het inlezen over tinctuur om zo al eens zoveel mogelijk het roken weg te laten.

              Het is op het moment zo dat medicijnen niet tot nauwelijks nodig zijn zolang ik maar niet teveel van me lijf wil en het rustig aan blijf doen.


              Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
              Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

              Comment


                #82
                Re: Wat is goede medi wiet?

                Ik ben nog op zoek naar die speciale flesjes voor E-sigaretten of injectie spuitjes van 5cc of zo.

                Als dat klaar is zal ik 10 test personen (die dus een E-sigaret moet bezitten) e.e.a. opsturen.

                Je ziet Bella, ik doe m'n best
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #83
                  Re: Wat is goede medi wiet?

                  Hoi Silver

                  Ik heb een totale zenuwblokkade gehad dan branden ze de pijn zenuw door en dan kan de pijn pas terug komen als de zenuw zijn eigen hersteld (terug aan groei)
                  Ik heb ook een zenuwblokkade gehad met pijn stilling en dat werk inderdaad maar een paar dagen , heb jij er ook 1 gehad waarbij de zenuw werd door gebrand?

                  HJM ik ben gewoon fan van jou das een feit
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #84
                    Re: Wat is goede medi wiet?

                    Ze zijn bij mij alleen via een naald in de rug geweest.

                    Toen moest ik op een bed liggen en werd er via een rontgenapparaat alles gepositioneerd, voor een plaatselijke verdoving in de zenuw.

                    Dacht eigenlijk dat het de laatste tijd wat beter ging maar ben blijkbaar mijn rug weer aan het forceren zodat ik me onderrug niet hoef te gebruike.

                    Ik merkte het onder het sleutelen vandaag effe remmen vervangen en kwam niet meer van de grond af.

                    Maar werkt dit voor alle zenuwen dan want deze word toch compleet uitgeschakeld dan lijkt mij.
                    En deze zenuw stuurt toch ook bepaalde prikkels en functies door naar mijn benen.

                    Ga het zeker eens overleggen met de dokter wie weet vind jij nu net mijn redmiddel

                    @HJM

                    heb je toevallig al wat gevonden anders heb ik nog wel een paar oude flesjes en nog een nieuw 5 cc spuitje als je die kan gebruiken.

                    Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                    Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                    Comment


                      #85
                      Re: Wat is goede medi wiet?

                      Ze hebben in mijn nek een zenuw omspoten omdat die nog steeds pijnsignalen bleef geven terwijl mijn hernia op C5 verholpen was.
                      Dat fantoom effect krijg je als die zolen te lang uitstellen.

                      @SH Ik heb flesjes voor E vloeisof besteld bij Alibaba. Maar die komen met standaard post, dus dat kan 1-3 weken duren.......
                      Ik zal hier roepen als ik ze heb.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #86
                        Re: Wat is goede medi wiet?

                        Uitstellen zit ook in het vakkenpakket op de dokters school dikke tienen halen ze daar heb ik gehoord :p

                        Die spullen had ik nog liggen en iemand die een goed initiatief heeft voor mensen te helpen die help ik weer graag mee.

                        Zo zijn we ook bezig met een biologisch product te maken om de vlooien en teken weg te houden bij onze honden.
                        In plaats van alle extra troep die de bedrijven er maar in stoppen om het te laten werken. Zo blijven we weer bezig

                        Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                        Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                        Comment


                          #87
                          Re: Wat is goede medi wiet?

                          Hoi Silver die behandeling die jij heb gehad heb ik ook gehad dan doen ze alleen met naald en soort pijnstilling er in dat werkt inderdaad maar kort.
                          Maar dat het gewerkt heeft wil al heel veel zeggen.
                          De handeling die er na komt is met stroom zo branden ze die zenuw dood en kan hij geen pijn meer door geven en je fucktioneerd nog normaal hoor.
                          Bij mij werkte de pijnstilling ooko maar kort maar het door branden van de Zenuw ik kan het alleen geweldig noemen sinds jaren is de pijn in mijn rug weg
                          wel is de linkerkant van mijn lichaam half verdooft dus da voelt raar.

                          HJM Vraagje
                          Werkt jou spul ook voor Ptst ik heb iets nodig om te kunnen slapen maar belangrijker iets wat even mijn hooft rust geeft
                          vroeger gebruikte ik Ritalin maar door Nier problemen ben ik daar mee gestopt en nu is het druk in mijn hooft en dat in combi met Ptst is gewoon niet leuk .
                          1 nacht niet slapen of teveel triggers maakt spanning in mijn lichaam en die spannig is slecht voor mijn reuma en zo is het rondje weer rond

                          Gr Bella
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #88
                            Re: Wat is goede medi wiet?

                            Morgen heb ik weer een gesprek met de huisarts zowel voor me rug als mijn allergie.

                            Hoe heet deze behandeling precies bella met die stroom.

                            En tuurlijk is t beter je been licht verdooft te hebben als helemaal niks meer kunnen van de pijn.

                            Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                            Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                            Comment


                              #89
                              http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinosad
                              Het werkt goed, maar is duur. Mijn hond kreeg hot spots van een enkele vlooien beet, dus dan maar duur.

                              Een hond wassen met shampoo met een scheutje pyrethinen of neem werkt curatief ook prima.
                              Deze truc doet het ook bij manenluis ed.

                              Spinosad is ook toegelaten in de bio land en tuinbouw.

                              Dus je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden, dat heb ik al gedaan
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment


                                #90
                                Re: Wat is goede medi wiet?

                                Bedankt voor de vele info voor zowel huisarts als hond.
                                Maar je hebt het wiel vandaag voor mij opnieuw uitgevonden.

                                Neem is dus ook voor mijn allergie geschikt.

                                Morgen een druk dagje voor de huisarts om dit allemaal uit te zoeken.
                                Zodat ik wel van me pijn af kan komen.

                                Gr Silver
                                Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                                Comment

                                Bezig...
                                X