Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cluster Headache

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Re: Cluster Headache

      Veel sterkte allemaal !!!!!! kom later ff terug !!! Grtz budha

      Comment


        #33
        Re: Cluster Headache

        Alhoewel de meesten hier vast het medische circus al in vele facetten doorlopen hebben lijkt het me goed een rijtje kernwoorden te geven die ikzelf gechecked zou willen zien voor er uitstapjes gemaakt worden richting exotische waar, SSRI's en andere schoten in het donker :

        - bloed/vaten > -druk, saturatie, erythrocytencheck, hart/vaatziekten (inc familieanamnese)
        - spiertonus, stressreacties, bijnier- en schildklierfunctie
        - leverconditie, diabetescheck
        - dieet (niet onderschatten deze !)
        - psychosociale factoren (nee je beeld het niet in, maar bepaald gedrag kan ingesleten zijn en versterkend werken). Dit is een helaas ondergewaardeerd en gedemoniseerd onderdeel van medisch onderzoek ("ik ben toch niet gek?")
        - hersenscan om eventuele ruimte innemende processen te checken

        Veel sterkte gewenst
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #34
          Re: Cluster Headache

          geniaal

          Comment


            #35
            Re: Cluster Headache

            Hele goeie " Moreweed" !!!!! misschien wel een reden om een nieuwe medi wiet werk groep te formeren !!! kunnen we de heren politici straks mee om de oren slaan !!! lijkt mij meer nut hebben dan , iedere keer die vragen te beantwoorden , van lui die te belazerd zijn hun huiswerk te doen !! De medi kant van dit forum ligt op zijn reed !!! Maar als ik soms de verslagen lees , zit hier op dit forum wel heel veel kennis !!! Grtz Budha

            Comment


              #36
              Last edited by moreweed; 7 September 2013, 21:47.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #37
                Re: Cluster Headache

                Vroeger ook regelmatig hoofdpijn, wel geen clustertoestanden, na een hoop doktervisites niks te vinden.
                Gestopt met drank waar aspartaam inzat, na 2 weken geen hoofdpijn meer, na paar maand drink eens een paar glazen cola light= hoofd stond op springen paar uur derna.

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39
                    Re: Cluster Headache

                    Wat ook werkt tegen cluster hoofdpijn is 1x per maand een beperkte dosis paddo's eten.
                    Ik eb een vriend die dat doet tegen clusterhoofdpijn...
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #40
                      Re: Cluster Headache

                      Jammer genoeg heb ook ik clusterhoofdpijn of Horton-neuralgie... Zeer blij met de info die ik net terug vind in dit topic en te zien dat hier nog lotgenoten zitten.
                      Had er eigenlijk nog niet aan gedacht om hier opzoek te gaan naar info hieromtrent.
                      Toevallig start ik maandag met een onderzoek bij een neuroloog.
                      Ik kan mij helemaal terug vinden in de verhalen, het is een aandoening die je je ergste vijand niet zou toewensen...
                      Momenteel zit ik ook in een periode waarin ik dagelijks even 'out' ben, meestal voor een half uur tot drie kwartier...
                      echt soms niet meer uit te houden, en al helemaal de hel als je 's nacht wakker wordt van de pijn. Maar goed het werd hierboven al allemaal beschreven.
                      Heb nog nooit medicijnen genomen hier tegen, maar de laatste maanden is het erger geworden en wil nu ook wel een degelijke oplossing.
                      Na afloop van een aanval smaakt een dikke joint als een geschenkt uit de hemel.
                      grtz Jack
                      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                      Jack Herer in scrog
                      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                      Comment


                        #41
                        Re: Cluster Headache

                        succes Jack!

                        eum..

                        of eigenlijk beter : beterschap!
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #42
                          Re: Cluster Headache

                          Sterkte mannen

                          Comment


                            #43
                            Re: Cluster Headache

                            dankuwel!
                            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                            Jack Herer in scrog
                            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                            Comment


                              #44
                              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                              Jack Herer in scrog
                              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                              Comment


                                #45
                                Re: Cluster Headache

                                Nou das dus mooi KUT dat je clusterhooftpijn hebt ik hoop dat je een weg kan vinden zo dat de pijn dragelijk voor jou zal zijn of da nu met medicatie of met cannabis zal zijn
                                Of met een dossis paddo's 1 keer in de maand

                                Welkom in het Medicinale gedeelte van dit Forum
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X