Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cluster Headache

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cluster Headache

    tijdens dit te lezen was ik een dikke amnesia joint aan het roken, was echt interesant!

    Comment


      #17
      Re: Cluster Headache

      clusterpijn heb ik niet maar wel aangezichtspijn

      Aangezichtspijn is het zelfde als clusterpijn, komt ook opzetten in de nacht en is niet uit te houden !!
      Onrustig ga je door het huis heen zwalken en probeer zo min mogelijk licht in je ogen te krijgen. liggen , zitten , lopen , spingen niets maar dan ook niets haalt de pijn weg.

      Op naar de dokter:
      pilletje hier , pilletje daar , de ene reactie na de andere maar niets haalt de pijn weg.ik voelde me net een chemische afvalplaats stort maar in die vent , gaat wel over als we mazzel hebben.maar nee het ging niet over, ikkreeg alleen maar meer klachten van al die zooi. op naar het ziekenhuis.

      Ziekenhuis :
      In het ziekenhuis werd ik al snel doorgestuurd naar afdeling pijnbestrijding.
      meneer, we gaan eerst kijken of we een oorzaak van de pijn kunnen vinden dus weer door de malle molen , runtgen, echo, ST scann, MRI, KNO arts , neuroloog alles gehad en als resultaat : nee meneer we kunnen helemaal niets vinden.
      Terug naar pijnbestrijding:
      Nou nu we niets hebben kunnen vinden gaan we twee zenuwen van u doodbranden in de nekwervels. SLIK !! en nee dat kunnen we niet verdoven dus het gaat erg veel pijn doen .. K*T

      twee dagopnames verder had ik mijn behandelingen gehad en kon naar huis gaan en zou GEEN PIJN MEER HEBBEN!! Yippieeeee
      meteen mn vrouw mee genomen om te gaan uiteten. FEEST ik ben pijnvrij !!!
      dat klopte , alleen duurde het maar een jaar , en daar was de pijn weer , op naar meneer de pijbestrijder !!
      Weer twee dagopname's verder en een godse pijn was ik weer een jaar pijnvrij.

      eerst wild eik geen behandeling meer maar na een paar nachten kon ik het echt niet meer houden en ben toch weer gegaan, weer die helse pijn doorstaan , maar was er weer vanaf voor een jaar. het blijkt dat mijn venuwen weer aan elkaar groeien na een jaar en de pijn weer terug komt.

      nu ben ik nadat we bij vrienden zaten die ook wel eens wiet rookte ook eens voorzichtig aan de wiet begonnen om mijn aangezichtspijn weg te halen.
      Ik kan je zeggen ..helemaal super !!

      Als ik snachts wakker wordt van de pijn neem ik een joint en na een kwartier is de pijn zo ver gezakt dat ik gewoon kan gaanslapen en de volgende morgen dus niet meer zo brak als een tientje op mn werk verschijn. ik heb wel eens gehad dat ik op weg naar een klant bijna in slaap viel achtyer het stuur van mn auto, dat is nu gelukkig vooorbij.

      ik rook nu white widdow en dat werkt voor mij heel goed , we hebben nog geenandere soorten geprobeerd , maar ben nu een jack berry aan het kweken om eens te kijken wat die doet.
      ook staan er enkele wahalla en el monstre planten bij , dit om te testen welk soortje voor mij het beste werkt.

      mijn vrouw daarin tegen heeft heel veel baat bij de wiet thee getrokken van knipafval van de Double fun. dus ook deze zijn we nu aan het kweken en staat een bont gezeldschap in mn kweekkast van diverse soorten wiet.

      Comment


        #18
        Re: Cluster Headache

        Hoi Swingers,
        lijkt ook geen pretje
        Ga er zeker eens naar op zoek gaan, misschien leer ik er iets uit.

        Verschillende soorten moet je blijven proberen, er zijn er zeker die nog beter gaan werken, denk maar aan sativa's met meestal minder thc maar meer de geneeskundige stoffen cbn en cbd.

        Ik ben nu een jaar of 3 sativa's aan het kweken, en aan het testen, maar het is het zelfde als die pillen die de dokters voorschrijven, blijven proberen tot je de juiste combinatie gevonden hebt.

        Maar goed dat het bij jou na kwartier draaglijk is om al terug te gaan slapen.
        Rook je dan puur of met tabak?

        Grtz Prutser

        Comment


          #19
          Re: Cluster Headache

          Hoi Swingers

          Jeetje das ook en heftig verhaal wat jij zo neer type ik ken aangezicht pijn ik heb het ook ooit gehad onverdraaglijk en je kan der echt gek van worden
          Fijn dat je toch baad hebt bij wiet en dat dit dus toch echt een medicijn kan zijn voor veel mensen.
          Fijn dat je hier je verhaal kon schrijven en met ons wilde delen

          Groetjes Belladonna
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: Cluster Headache

            Clusterhoofdpijn

            Pijn is lastig, vervelend, zeer irritant en in sommige gevallen bijna niet uit te houden.
            Het maakt niet uit waar de pijn zit, degene die er mee te maken heeft kan daar boekdelen over schrijven.
            Mensen met pijn stuiten vaak op een muur van onbegrip, immers de pijn is van de buitenkant nauwelijks te zien en veel mensen die met pijn te maken hebben, weten het zeer goed voor de buitenwereld te camoufleren.
            Voor degene die met hoofdpijn te maken heeft, komt daar nog een aspect bij; vaak wordt de hoofdpijn gezien als een psychisch verschijnsel en kan, volgens velen, makkelijk verholpen worden met een pijnstiller of een dagje rust. Mensen die echt te lijden hebben onder hoofdpijn weten echter wel beter. Psychische factoren kunnen echter een rol spelen, maar in veel gevallen wordt de werkelijke oorzaak van de hoofdpijn niet herkend of gevonden.
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: Cluster Headache

              Hoi Donna,
              mooie info, bedankt!

              Ben al weer een grote week pijn vrij!!!
              Het was een kleine episode, en dat mogen ze altijd wel zijn...

              Heb hier en op een ander forum toch al wat info kunnen verzamelen, waarvoor dank!
              Op het ander forum ben ik nog in gesprek met enkele mensen die nog nooit van CH gehoord hebben, maar die er echt alle moeite in stoppen om de ziekte te begrijpen.
              Ze gaan echt wel ver, en stellen zich alle soorten vragen, waardoor ook ik de ziekte beter begrijp.
              Waarom de aanvallen opkomen zullen we niet vinden, zelfs een dokter heeft daar geen antwoord op.
              Maar hopelijk wel een beter beeld over de medicatie die er gebruikt wordt en wat wiet in het rijtje voor sommige mensen doet.
              Tot nu toe zijn er weinig of geen mensen die baat hebben van wiet tijdens een aanval, maar wel bij de dagelijkse onderhoud medicatie.
              En dat zou kunnen te maken hebben met het open zetten van de bloedvaten.
              De medicatie zet ze toe en de wiet dan weer open, toe, open ...
              Net hetzelfde als die imitrex spuit doet na inname, open, toe, open,...

              Mensen die hier iets vanaf weten mogen zich gerust melden, alle hulp is welkom!

              We blijven bezig...echte nieuwe denkpistes worden hier zeker nog vermeld...

              Later,

              Prutser

              Comment


                #22
                Re: Cluster Headache

                Kwil ook wat vragen stellen.

                Heb je die hooft pijn al vanaf je geboorte?
                Wat ging er aan voor af aan die hoofdpijn?
                Wat zijn momenten dat je het niet hebt?
                Wat gebeurt er als je een jointje op rokot wat voel je dan ?
                Ben je iemand die een heel sterk reuk vermogen heeft?

                Groetjes Bella
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: Cluster Headache

                  Vragen staat vrij Donna, en alle hulp is welkom

                  Heb je die hooft pijn al vanaf je geboorte?Wat ging er aan voor af aan die hoofdpijn?
                  Migraine dus...

                  Wat zijn momenten dat je het niet hebt?
                  Geen antwoord op eigenlijk, het gaat bij mij van chronisch naar episodisch en omgekeerd.
                  Maar eigenlijk zijn er weinig dagen waar ik niets voel, niet altijd aanvallen, maar eerder een woeling in het hoofd zoals ik dat noem.
                  Maar er zijn ook dagen dat ik dus aanvallen heb, maar ze niet pijnlijk voel.
                  En dat komt volgens mij dankzij m'n pillen in combinatie met wiet???

                  Wat gebeurt er als je een jointje op rokot wat voel je dan ?
                  Volgens mij blokkeren dus wiet en dagelijkse pilletjes wel eens aanvallen.
                  Dan maken ze de pijn punten verdoofd, een beetje zoals na een tandarts bezoek, je voelt je lip nog hangen maar voelt verdoofd aan...

                  Bij een aanval werkt puur wiet roken een klein beetje, voor heel even.
                  Maar eigenlijk maakt het dat je je nog meer bewust bent van de pijn.
                  Dus bij een aanval ben ik nog niet overtuigd dat wiet zou kunnen helpen, toch nog niet de juiste soort gevonden.

                  Ben je iemand die een heel sterk reuk vermogen heeft?
                  Niet bepaald sterk of zo...
                  Waarom?

                  grtz Prutser

                  Comment


                    #24
                    Re: Cluster Headache

                    Goede middag,

                    Ik denk hier ook thuis te horen.Ik heb het meeste al staan op mijn inleiding.Beetje een ongemak voor jullie.
                    Nalezen kan even op:
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...335#post285335

                    Sterkte

                    ---------- Post added at 14:34 ---------- Previous post was at 13:32 ----------

                    Last edited by exmember22700; 10 June 2012, 16:54.

                    Comment


                      #25
                      Re: Cluster Headache

                      Hoj jongens
                      Ik kan jullie misschien ook wel helpen.

                      Ik zag onlangs een documentaire over een man en die had ook cluster headache's. Die mand had ook al een hoop medicijnen geprobeert (weed weet ik niet) maar volgens hem waren paddo's de beste oplossing. Hij kweekte ze thuis zelf en als hij een portie nam, was hij na zijn trip toch weer een poosje pijnvrij. Zelf vond hij zijn trip een verschrikkelijke ervaring maar hij had dat liever dan pijn te moeten lijden. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie tegen over het gebruiken van paddo's staan maar voor die man was dat echt een magisch middel. Misschien moet je je maar eens inlezen want ik weet er natuurlijk niet het fijne van.

                      Misschien is dit suggereren een beetje ongepast, maar hey, ik wil hier gewoon even helpen.

                      Groetjes GreenWing

                      Comment


                        #26
                        Re: Cluster Headache

                        Hoi, ik had problemen met de nevenwerkingen bij gebruik van paddo's als lichte allergie .

                        @Prutser
                        Ben heel blij met je reactie, of ik iets kan bijdragen in het forum weet ik niet, zal het in ieder geval volledig doorlopen.

                        Ik kon enkel imitrex krijgen via een voorschrift neuroloog en na goedkeuring van de adviserende geneesheer ziekenfonds, die man had problemen om CH te begrijpen en stuurde me werken of vergoeding kwijt, volledig onder de zware medrol...Ook keurde hij soms aanvragen af omdat mijn gebruik te hoog was, imiterx had bij mij maar effect per aanval.Meestal kon ik een aanval voelen aankomen door de druk op de slaap net naast het hoog, ik probeerde preventief te spuiten als ik die druk voelde komen, bij mij had dat totaal geen zin, het diende te gebeuren tijdens de aanval.Soms als ik de druk voelde kwam er geen aanval maar dit was zeldzaam.
                        Ik ben geen drinker maar alcohol was zeker telkens een aanval net zoals sinaasappels en alles erom heen, sappen, gebak soms ook wel snoep.Ik had er ook last van bij het eten van chocolade.Opletten met een hoog verbruik van imiterx, zeer slecht ik ben reeds gewaarschuwd ermee te stoppen.

                        Mijn vrouw deed dan veel opzoekingen en ging met neurologen praten en kwamen ook bij de joint terecht, ging mijn vrouw die in het begin halen net over de grens.Terneuzen(later Goes) welke soort weet ik niet meer en eerlijk ik heb pas nu wat meer kennis in verschillende soorten.Later meestal WW en heden ww en amnezia?

                        In het begin had ik de indruk dat een joint werkt zoals alcohol, maar de freq van aanvallen per dag was zo groot dat ik daar geen echte duidelijkheid kan over geven, wat ik wel snel merkte is dat na zware aanvallen ( ik spreek dan over 6 tal aanvallen in 12u) een joint even ontspande en ontdoet van de stress, na enkele aanvallen was ik echt volledig uitgeput, leeg en geen energie meer en ben zeker geen mietje die zomaar loopt te klagen ik was echt leeg en geen moed meer( dit was een soort schrik/stress hoe ik de volgende aanval zou kunnen opvangen of controleren) , met een joint had ik even wat ademruimte om een uurtje of minder te ontspannen ...

                        Of een joint werkelijk help kan ik niet zeggen, het is stilaan gaan verdwijnen onder zware medicatie en dit in combinatie met de laser en het roken van een of twee joints per dag.
                        Cluster kan gewoon zomaar terug verdwijnen.Dus voor mij is het moeilijk daar uitspraken over te maken.

                        Het is niet gemakkelijk om het te omschrijven, veel mensen weten totaal niet wat het is en zien het als gewone hoofdpijn of denken dat je aan het overdrijven bent.Mijn vrouw en kinderen begrijpen me wel omdat ze me kennen natuurlijk.Mijn vrouw nam het risico voor mij drugs te gaan kopen in Nederland enkel om te proberen een middel te vinden die misschien wel werkt.Toen ik terug in staat was ver te rijden met de wagen ben ik zelf gegaan of samen en deden we ook regelmatig all onze inkopen in Goes.

                        Ik heb ook een periode gehad met een zeer lage freq aan aanvallen, toen voelde ik wel de lichte druk aan de slaap en kwam een aanval maar af en toe door, maar ik wist dat het er nog was, nadien heb ik de mijn zwaarste periode van aangevallen gehad en dit enkel jaren aan 1 stuk door.

                        Gelukkig is de druk ook wel echt weg en krijg geen signalen meer van een drukkende gevoel aan de slaap.

                        Veel sterkte en nogmaals bedankt,

                        Filter

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: Cluster Headache

                            Woon je naast een kerncentrale ofzo ?
                            (je vrouw is ook al ziek lees ik net)
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Cluster Headache

                              @QnQ: neen

                              Comment


                                #30
                                Re: Cluster Headache

                                Dan zouden andere serotoninaire middelen, zoals antidepressiva ook kunnen werken, misschien. Aangezien psiloscibine (schrijf het verkeerd, maar het werkzame spul) op serotonine 'sensoren' past in je hersenen. Al geprobeerd?
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X