Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cluster Headache

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Cluster Headache

    Hoi Jack,

    Bekijk es op je gemak welke soorten medicinale er bij jou passen, deze doen misschien meer als geestelijke en lichamelijke ontspanning waar t eigenlijk allemaal bij begint.
    Medicatie zal je waarschijnlijk nooit kunnen missen, maar wens je in ieder geval veel sterkte en minder pijn toe.

    Greeterz en hou je taai....de hippie!
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #47
      Re: Cluster Headache

      thnks for the support Belladonna en Oerhippie!
      is idd een helse kutaandoening, maar er zijn mensen die het veel slechter hebben of ik denk ik dan, dusja...
      Het is een aandoening die men niet kan 'oplossen', ze kunnen alleen remmen en verlichten, de ware oorzaak blijft gissen voor de wetenschap... Dus is het vanaf nu dagelijks medicatie, en heb ondertussen al gemerkt dat zuurstof niet altijd werkt........
      Alcohol zou een 'number one' trigger zijn, en zo heeft de doktor ook nog een andere lievelingshobby van me ontnomen, nl het degusteren van een lekkere whiskey, en een frisse Jupiler laat ik ook beter in de koelkast staan... :/
      Zal me idd eens toeleggen op medicinale soorten... thnks Hippie!
      Paddo's zijn me dan weer niet vreemd, heb een paar heeeeel leuke herinneringen hiermee met enkele andere actieve forumleden hier en onze nachtelijke escapades in het bos en de duinen, is wel meer dan 10 jaar geleden... mss moet ik wel nog eens een avond vrijmaken hiervoor
      Maar eerst es zien of die pillen wel werken....
      Thnks lieve mensen, en ik leef mee met andere 'pijnlijders'.
      Grtz Jack
      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
      Jack Herer in scrog
      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

      Comment


        #48
        Re: Cluster Headache

        http://www.cannabis-med.org/studies/study.php

        Hier een lijst met aandoeningen / studies / cannabis als medicijn
        Enjoy life, it is to short.

        Comment


          #49
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

          Comment


            #50
            Re: Cluster Headache

            Hey Jack, kzou zeggen veel beterschap, maar chronisch is nooit goed he maatje.
            Ik hoop dat je er int vervolg wel minder last van hebt als je heel die pillenzooi naar binnen werkt!!!!
            Anders die paddo"s (memory's ) zouden bij sommige patienten enorm helpen, heb ik eens gezien in een documentaire over die ff'n clusterhoofdpijn.
            En je hoeft die ook niet dagelijks in te nemen he, anders zou je in je eigen wereldje beginnen leven en zou iedereen denken dat je abnormaal bent (o ja, dat ben je al, mijn excuses )
            Wish you the best m8 en aan alle andere leden die ook met die vervelende aandoening te doen hebben!!!!
            grtz Reiko
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

            Comment


              #51
              (jou verhaal sluit heel erg aan bij wat ik nu mee maak, thnks voor het hier te posten...)

              Grtz Jack
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

              Comment

              Bezig...
              X