pijnbestrijding

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pijnlijder
    Retired
    • Nov 2013
    • 1

    #1

    pijnbestrijding

    Korting op 420shop
    Ik ben op zoek naar een rokertje dat pijn bestrijdt. Ik heb allerlei gewrichts en andere ontstekingen en ik slaap niet meer. Heeft iemand een tip wat ik zou moeten kopen om verlichting te vinden.
    Ik ben een beetje wanhopig.
    ..

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Voor de duidelijkheid, reguliere pijnstillers helpen niet, diclofenac niet zelfs de 100 mg tabletten niet. ook 600 mg ibuprofeen niks, alle andere verkrijgbare pijnstillers zijn als smarties. Ik kan me niet voorstellen dat er niemand op dit forum is die me kan vertellen of ik weed of stuff, zoals wij dat in de zeventiger jaren noemde, moet kopen en welke soort de meeste verdoving te weegbrengt. ik kan wel blind naar Enkhuizen gaan, maar wat dan? wat moet ik vragen?
    Last edited by Pijnlijder; 21 November 2013, 18:20.
  • budha54
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 717

    #2
    Re: pijnbestrijding

    Overdag kun je een SATIVA nemen , voor sávonds INDICA !

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: pijnbestrijding

      Sativa is dus: haze, jack herrer, silver haze, pp enzovoorts
      Indica is dus: white widow, black domina, skunk/cheese(?), kush enzovoorts
      Ik denk dat je aan zulke namen meer hebt dan aan de subsoort-benaming. Vaak weten medewerkers van de shop niet eens wat het verschil is, vandaar dat ik de namen wat noem.

      Sterkte pijnlijder!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • Silas
        Admin
        Lucky MemberModeratorAdmin
        • Sep 2009
        • 1272

        #4
        Re: pijnbestrijding

        Verhoog eerst de ibuprofen naar 1200mg max. , maar als diclo. of tramadol niet werken. Vraag ik me af wat de oorzaak is van je pijn.

        Hier een lijst van soorten die tegen pijn werken.

        LIJST
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        ?
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: pijnbestrijding

          Die troep moet je niet vreten zonder omeprazol, anders heb je zo een maag perforatie. Ook fijn.

          Ga bij je pil vragen om Tramadol en als dat niet genoeg is Fentanyl pleisters.

          En onderwijl neem je zoals boven genoemd wiet. Vooral CBD rijke soorten dempen pijn.
          Als je nog moet functioneren overdag is Santa Maria een goeie.
          Neem je die 's avonds, slaap je niet meer

          Alaaf, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: pijnbestrijding

            Tramadol is een goede aan rader tegen zenuwpijn en neem CBD rijke soortjes
            God was never on your side..

            Comment

            • West2010
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 418

              #7
              Re: pijnbestrijding

              Oorspronkelijk geplaatst door HJM
              Die troep moet je niet vreten zonder omeprazol, anders heb je zo een maag perforatie. Ook fijn.

              Ga bij je pil vragen om Tramadol en als dat niet genoeg is Fentanyl pleisters.

              En onderwijl neem je zoals boven genoemd wiet. Vooral CBD rijke soorten dempen pijn.
              Als je nog moet functioneren overdag is Santa Maria een goeie.
              Neem je die 's avonds, slaap je niet meer

              Alaaf, HJM
              Dan was die Santa Maria niet goed afgebloeid, ik heb er eens ééntje opgekweekt en goed laten afbloeien 80 dgn.
              Daarna drogen, 2 mnd curen en als ik die overdag rookte was het gebeurt, echt een bankhanger en slapen als een roos

              Comment

              • PizzaTropical
                Advanced Stoner
                Member
                • Oct 2013
                • 52

                #8
                Re: pijnbestrijding

                Ibuprofen is echt zooi. Ik weet het wel na ruim 30 jaar slikken. Heb versleten heupen, knieën en jicht en een hernia. Bij mij werken Kush, white widow, AK, powerplant, Bubblegum, Santa Maria, StarRyder en nog wat andere soorten prima. Ik denk dat het gewoon even uitproberen is wat voor jou het beste werkt.

                Comment

                • Sanderdath
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Aug 2013
                  • 13

                  #9
                  Re: pijnbestrijding

                  Bel maar is

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Dat je dat alleen al aanraad,zelfde als heroine(tramado
                  )
                  Last edited by ceBep; 4 January 2014, 21:00. Reden: ongewenste inhoud verwijderd

                  Comment

                  • Medical-Spliff
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2011
                    • 2061

                    #10
                    Re: pijnbestrijding

                    alles wat je zelf growt zal wel zen nut en zen werking hebben op jouw pijn
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment

                    • Avishai
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2013
                      • 126

                      #11
                      Re: pijnbestrijding

                      Goed om te kijken naar een indica soort met hoog bcd gehalte.Er zijn tegenwoordig div echte medische strains verkrijgbaar met een laag thc en een hoog bcd gehalte verkrijgbaar.CBD Critical Mass (CBD Crew) gefeminiseerd heb ik goede ervaring mee.CBD Critical Mass (CBD Crew) gefeminiseerd Groeit als een Sativa, bloeit als een Indica. Grote opbrengst, zoals de oorspronkelijke soorten. Let goed op dat de plant ondersteund wordt gedurende de laatste fase van het bloeiproces, gebruik stokken om te voorkomen dat de takken breken. Grote opbrengst en zeer goed voor medisch gebruik en het maken van andere soorten pijnstillers op natuurlijke basis vermeng met bijvoorbeeld olijfolie Andere soorten CBD Nordle (CBD Crew) gefeminiseerd

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: pijnbestrijding

                        Laat jezelf doorsturen naar een pijncentrum, die van het MC Alkmaar (gezien je link naar Enkhuizen) bijvoorbeeld.

                        Zonder inzicht in onderliggende kwalen is pijnbestrijdingsadvies waar dan ook nergens op gestoeld, schieten in het duister en mogelijk erg ongezond.

                        suc6 / sterkte!
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Sanderdath
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Aug 2013
                          • 13

                          #13
                          Re: pijnbestrijding

                          Laten wehet met een groep doen

                          Comment

                          • Avishai
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2013
                            • 126

                            #14
                            Re: pijnbestrijding

                            Snow Ryder IS UIT MIJN EIGEN ERVARING Fantastisch. In de morgen in e middag avond of nacht. Het blijft even wennen want je voelt geen pijn meer.Ik merk wel dat ik onder invloed ben maar functioneer goed. Kijk wel even uit met alcohol samen. Werkt bij mij heftig.
                            Ik heb het uit zaad opgekweekt en olie van gemaakt en de rest met een vaporizer. Ik heb de zaden in een shop van sensi seeds in Amsterdam gekocht. Ik ben daar goed voorgelicht door een Nederlands sprekende jongen Straatje vlakbij de dam op een hoek vlakbij het hasj en wiet museum. Normaal denk je dat er daar niet de beste zaden zouden worden verkocht maar die tijd is voorbij.

                            Comment

                            • odyssee
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2011
                              • 416

                              #15
                              Re: pijnbestrijding

                              Heb verschillende wietsoortjes geprobeerd bij de apotheek en ik ben het best geholpen met de soort Bedrocan 22% dronabinol die er in zit.

                              Hoor veel goede dingen over wietolie


                              En hier hoe je zelf wietolie moet maken
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                              Comment

                              Bezig...