persoonlijke ervaringen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kimme
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jan 2014
    • 5

    #1

    persoonlijke ervaringen

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik studeer dit jaar af als herborist, en mijn eindwerk gaat over cannabis in al zijn vormen. Ik ben hier op het forum terecht gekomen om wat bij te leren over het medicinaal gebruik (in Belgiƫ vind je bitter weinig informatie ...) en hoop dat er mensen zijn die hun persoonlijke ervaringen zouden willen delen : welke ziekte/aandoening, welk effect, nadelen en voordelen van het medicinaal gebruik, invloed op levenskwaliteit, ...
    Als er links kunnen gegeven worden naar wetenschappelijk onderzoek is dit uiteraard ook altijd welkom.

    Groetjes!
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: persoonlijke ervaringen

    Er bestaat een zoekfunctie. Er zijn meerdere leden die ontzettend veel info al verwerkt hebben, het zou onzinnig zijn om dat nog een keer te doen voor jouw eindwerk. Maak lekker gebruik van de info die er al staat joh! Met google zoeken is trouwens effectiever als je jointjedraaien als zoekwoord gebruikt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: persoonlijke ervaringen

      lees voor al in het Medicinaal gedeelte van dit forum zou ik zeggen
      God was never on your side..

      Comment

      • Kill3r008
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 431

        #4
        Re: persoonlijke ervaringen

        Vanaf 1 september 2003 is in Nederland medicinaal gebruik toegestaan en is cannabis verkrijgbaar op doktersrecept bij een apotheek

        Comment

        • Kimme
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jan 2014
          • 5

          #5
          Re: persoonlijke ervaringen

          Ik ken de zoekfunctie, is al goed in gebruik genomen. Maar voor m'n eindwerk ben ik specifiek op zoek naar mensen die hun verhaal willen doen, ga ik niet zomaar halve informatie kopiƫren uit andere topics terwijl die mensen niet weten dat hun verhaal gebruikt wordt in m'n eindwerk.

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #6
            Re: persoonlijke ervaringen

            stuur dan berichten naar die mensen van wie je stukken halve informatie vind .. (??)

            veel geluk met het vinden van de juiste mensen en de juiste info

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: persoonlijke ervaringen

              Ik dacht 'daar komt weer zo'n enquĆŖte'.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: persoonlijke ervaringen

                Vanaf 1 september 2003 is in Nederland medicinaal gebruik toegestaan en is cannabis verkrijgbaar op doktersrecept bij een apotheek


                Daar vindje genoeg Info en mijn verhaal mag je wel gebruiken hoor

                Hoop nu wel
                Last edited by belladonna; 28 January 2014, 17:30.
                God was never on your side..

                Comment

                • EL Guerilliero
                  Advanced Grower
                  • Nov 2012
                  • 1090

                  #9
                  Re: persoonlijke ervaringen

                  die link staat al hogerop in dit topic, die van donna werkt niet .. slecht ge- 'copy ~ paste' !! maar wel zo behulpzaam om je goeie wil te tonen

                  omg donna heeft een goede wil ? what the ..

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: persoonlijke ervaringen

                    Hey effe aan gepast he
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Avishai
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2013
                      • 126

                      #11
                      Re: persoonlijke ervaringen

                      Kijk eens bij www.mediwiet.nl zij hebben ruime ervaring met mensen die dagelijks wietolie gebruiken als pijnstiller. Arts en verpleegkundige zij hier aan verbonden. Verder hebben zij open dagen met info over de middelen.Je zou ook eens kunnen bekijken op wetenschappelijk gebied qua onderzoek in het buitenland. Kijk eens op facebook bij Tikun Olam.Genoeg info waar je mee aan de slag kunt gaan komende dagen. Veel succes en publiceer je onderzoek en uitslag ook op dit forum bij medicinale wiet. https://www.facebook.com/MedicalCanabis.in.israel
                      Tikun Olam's main agenda is to help the patients that are struggling severe illnesses. since medical cannabis is a unique medicine and is influencing every ...

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: persoonlijke ervaringen

                        wat is eigenlijk een herborist ?

                        iemand die anderen leert planten te eten ? een hergeborene ? iemand die de gaatjes naboort die de tandarts verprutst heeft ? iemand die Boris Hert (whatever that may be)

                        Ben je plantendeskundige, specialist in plantaardigheden (plantenmoppenverteller of breier van plantentruien), wellicht zelfs natuurgeneeskundige in wording ?

                        en dan de hamvraag : wat vind je van biefstuk ?
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Kimme
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Jan 2014
                          • 5

                          #13
                          Re: persoonlijke ervaringen

                          Vraag je me nu of ik een zweverige, boomknuffelende hippie ben? En wat doet het er trouwens toe?
                          Ben jij een cynische elitist die zich interessant voor doet op een forum omdat het in real life niet veel soeps is? (en neen, het doet er voor mij ook niet toe)

                          Maar goed, een antwoord : ik ben zelfstandig thuisverpleegkundige, merk dat veel van m'n patiƫnten hun medicatie niet kunnen betalen of dat de medicatie meer nadelen dan voordelen biedt, vandaar een specialisatie in kruiden : betaalbaar, geen nare bijwerkingen en leuk om kruiden te kweken en bereidingen te maken.

                          Aan de anderen alvast bedankt voor de constructieve antwoorden!
                          Last edited by ceBep; 28 January 2014, 22:28. Reden: aangepast vanwege bovenstaand bericht quoten

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #14
                            Re: persoonlijke ervaringen

                            Spot on! behalve dat je mn vraag niet beantwoord : wat vind je van biefstuk.

                            Ik loop te geinen Kimme, omdat ik dat 1/leuk vind, en 2/omdat ik dat altijd doe. Hier en in het echte leven. Cynisch ben ik weleens ja, een elitist ? neen. verre van zelfs. Het echte leven is verschrikkelijk veel soeps, meer dan ik soms aan kan. Maar je krijgt er niks van. puh!

                            Even door de knietjes dus, ik wel te verstaan : mijn vraag was uit oprechte nieuwsgierigheid geboren, vervolgens belachelijk geformuleerd. Niet goed, maar geen reden om aan te nemen dat ik je uitscheld voor zweverige boomknuffelende hippie. Daar heb ik er trouwens enkele vanm in mn vriendnkring en die zijn me dierbaar.

                            Ik ben weleens bang voor gespecialiseerden in kruiden weet je. Omdat kruiden net zo hard bijwerkingen hebben als "echte" medicijnen. Helemaal als er tegelijkertijd van die apotheektroep als kruidenmengsels genoten worden. Sint Janskruid is een leuk voorbeeld, ken je vast.

                            Veel succes met je studie en het positieve doel wat je ermee nastreeft. Mocht je vragen hebben over specifieke interactie van bepaalde middelen met kruiden > trek aan de bel,
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            Bezig...