Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hervullen e sigaret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hervullen e sigaret

    Korting op 420shop
    Toxic
    Het navullen en het hervullen van de e sigaret gaat gepaard met giftge dampen.
    Dat is na lezen in elke krant en vakblad tabbaco farmers.
    Het middel word volgens mij ook niet verdampt zoals in een verdamper cq vaporizer.Maar door 2 chemische componenten
    samen te laten gaan word volgens mij het rookeffect opgewekt.IK ben nog heel sceptisch over die dingen.Want hoe was het sprookje alweer
    OH JA ROKEN IS NIET SCHADELIJK. DUS WEL.
    Tuinbroek

    #2
    Re: Hervullen e sigaret

    Je proat poep.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Hervullen e sigaret

      Ja zou het.echt, nee stond in de krant dat alles niet volgens de tabacswet was gegaan en volgens de nieuwe regels giftig was.
      Ik probeer gewoon nieuws te brengen.Om mensen mondig te maken zodat ze een goede keus kunnen maken.Stond in de krant
      Last edited by tuinbroek; 17 April 2014, 15:22.

      Comment


        #4
        Re: Hervullen e sigaret

        Zet er mss de bron bij in je openingspost?

        Comment


          #5
          Re: Hervullen e sigaret

          IJa de grote kranten, vanmorgen.Die dingen waren nog goed dekeurd met een niet geupdate oude tabacs wet, en er stond ook dat je dat zelf niet moest bijvullen omdat er dampen vrij kwamen.

          Comment


            #6
            Re: Hervullen e sigaret

            Het is hooguit giftig als je dat spul opdrinkt. Je moet het dus wel bij kinderen weghouden.

            Of als je het navult met slechte e-vloeistof of het zelf mengt en dat verkeerd doet.

            Zonder bron is het voor ons gissen wat je precies verkeerd begrepen hebt.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Hervullen e sigaret

              Nee er werd duidelijk gezegd giftige dampen het was de spits of de telegraaf, ik kan geen link
              naar dit topic sturen want ik zit op tapatalk.

              Comment


                #8
                Re: Hervullen e sigaret

                Google maar e-sigaret giftig. Artikel stond in de volkskrant 2 dagen geleden
                En ik heb niks verkeerd begrepen.Vooral ging het over het navullen.

                Comment


                  #9
                  Re: Hervullen e sigaret

                  http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/...sigaret__.html
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #10
                    Re: Hervullen e sigaret

                    Nou is die vloeistof giftig
                    Thanx thugs had je het ook gelezen?Toen ik 14 was dat is 41 jaar terug werd ook niet gezegd dat roken schadelijk was en de tabaksindustrie heeft de kluit toen bedonderd want ze wisten dat roken verhoogd risico vormt voor kanker en copd
                    Last edited by tuinbroek; 17 April 2014, 19:18.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hervullen e sigaret

                      Dat zei ik al, je moet het spul uiteraard niet opdrinken nee. Het is plat gezegd een geconcentreerde nicotine tinctuur op basis van glycerine. Je moet je kinderen ook je fles cannabis tinctuur niet laten opdrinken.

                      Volgens dat artikel in de Telegraaf is het punt dat er soms geen waarschuwingssticker of kindveilige sluiting op zit. Dat is een compleet ander verhaal dan je paniekerige openingspost dat het hervullen van e-sigaretten gevaarlijk zou zijn, omdat je dan giftige dampen inademt en nog iets over "2 chemische componenten".

                      Artikel van de Volkskrant gaat over hetzelfde. Ook over etikettering en dat je kinderen het spul niet moet laten opdrinken.

                      Wel verkeerd begrepen dus. Of heb je iets waar wel instaat dat er 2 chemische componenten zijn die giftige dampen veroorzaken bij het hervullen?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Hervullen e sigaret

                        Ik wou hjp daar mee waarschuwen omdat hij daar mee bezig was en ik las op medie wiet dat hij mensen vroeg wie wist waar die kleine navulflesjes voor de esigaret kon krijgen en dat gecombineerd dacht ik ik waarschuw er toch ff voor.Er word trouwens wel gezegd om daar heel voorzichtig mee om te gaan en dat er eigenlijk een doodskopje op die verpaking omdat het een dodelijke dosering is.
                        Dat was mijn insteek.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hervullen e sigaret

                          Maar waar komt dan die rook vandaan hij kan toch nooit zo heet worden om dat te verdampen, ik dacht dat ze met 2 middelen die op elkaar reageren de rook opwekken.Maar dat weet ik niet zeker en dat vertellen ze ook niet.Weet iemand zeker hoe dat ding werkt?

                          Comment


                            #14
                            Re: Hervullen e sigaret

                            Je bracht het weer als je eigen wijsheid. Maar het was Telegraaf wijsheid
                            En ik ga jou niet vertellen waar die "rook" vandaan komt.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: Hervullen e sigaret

                              Ben nog zo sterk als een jonge god, dus heb zon ding niet nodig, en eris ook google wou je alleen waarschuwen met de kennis die ik op dat moment had.Luister nu lekker naar supertramp.
                              Prettige avond verder

                              Comment

                              Bezig...
                              X