Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is en blijft een persoonlijke mening.
Kijk aan de ene kant zitten er 4000 chemische stoffen in een sigaret waarvan zo'n 40 kankerverwekkende stoffen.
In een esigarret zitten er veel minder, en dus "gezonder".
Alleen is er naar de stoffen in de e-sigaret nog geen diepgaand onderzoek geweest.
Kijk naar zoetstoffen 20 jaar geleden zei de overheid minder suiker meer aspartaam. Want dan was het zoet en je werd er niet dik van.
Nu 20 jaar later en aspartaam in vrijwel alle licht dranken zit blijkt het totaal niet onschuldig, minder dik word je er niet van het kan ontstekingen in je lichaam veroorzaken en zelf ziektes die in je lichaam 'slapen' activeren. Het punt ia in kleine hoeveelheden kan het wel maar als het overal ingegooid word krijg je al snel te veel binnen.
Nu blijkt je kan beter gewoon bruine suiker in je thee doen als een zoetje (is aspartaam bij veel merken niet alle)
Moraal van het verhaal iedereen heeft zijn mening. Maar het is allemaal niet niet goed genoeg getest voor een eindconclusie daarvoor kunnen we beter dit topic weer openen over 15 jaar als we zien wat voor effect dit heeft.
En wie weet komt er halverwege nog iemand langs die de samenstelling van de esigaret zodanig kan veranderen dat de chemicaliën uitblijven.
Maargoed vergeet ook niet de tabaksindustrie en de overheid hebben meet baat bij het verkopen van dure sigaretten met veel accijns als de goedkope navul flesjes waar belasting op zit..
Gewoon doen wat je wil doen.
Ik heb zelf een ego esigarret liggen waarvan ik de voltage en de wattage kan aanpassen zodat hij precies verdampt wat ik lekker vind. Ik kan zelfs hem zo aanpassen dat het net zo voelt tijdens het roken als een gewone sigaret. Maarja ik moet daarbij wel zeggen ik gebruik hem echt niet veel. Af en toe met een bananen/chocolade smaak omdat t wel lekker is maar meer ook niet.
Tuinbroek, of je nu pro of contra bent, je moet de bal spelen en niet de man(vrouw). De manier waarop jij hier te keer gaat ("flauweluk", "domme kinderlijk uitspraken", "zo'n domme uitspraak", ...) De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Blijkbaar schep je zélf plezier in om zo maar wat te roepen, en liefst tegen schenen te schoppen.
Tuinbroek, of je nu pro of contra bent, je moet de bal spelen en niet de man(vrouw). De manier waarop jij hier te keer gaat ("flauweluk", "domme kinderlijk uitspraken", "zo'n domme uitspraak", ...) De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Blijkbaar schep je zélf plezier in om zo maar wat te roepen, en liefst tegen schenen te schoppen.
Ja het zaadje was net als de sperma pppfffffhhhhn droog gelul en dan iets roepen en dan niet bereikbaar zijn.Mooi gezegd mway!!!!! Wie is dat eigenlijk.Nou ook niet belangrijk
Comment