AD(H)D en blowen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sven98
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2014
    • 2

    #1

    AD(H)D en blowen

    Korting op 420shop
    Ik rook al een paar maanden wiet en ik heb ADD. Ik vraag me af of het slechter voor je is als je AD(H)D hebt terwijl je blowt.
  • GroenBram
    Junior Stoner
    • May 2014
    • 15

    #2
    Re: AD(H)D en blowen

    Heb geen add maar adhd. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat wiet mij rustiger heeft gemaakt.

    Wiet roken is altijd slecht (verbrande rook in je longen), vooral in combinatie met tabak. Probeer anders een vaporiser of maak een leuke spacecake

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #3
      Re: AD(H)D en blowen

      ik heb add
      het helpt mij enorm de rust in me hoofd te bewaren
      groetjes
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: AD(H)D en blowen

        Ik heb je topic verplaatst naar de medicinale sectie van dit forum (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...k-van-cannabis). Zelf heb ik geen ervaring met ADD / ADHD. Wel met blowen
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: AD(H)D en blowen

          Ik heb Add en voor mij geeft blowen ook rust in mijn hooft.
          God was never on your side..

          Comment

          • kvb
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 281

            #6
            Re: AD(H)D en blowen

            Het bied mij ook rust. Vooral helpt t mij slapen. En ik ben net begonnen met behandeling add.

            Ik moet wel zeggen dat ik gewoon op de bank moet zitten. Als ik nog dingen moet doen word ik met een jointje nog chaotischer


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

            Comment

            • mike01
              Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2012
              • 645

              #7
              Re: AD(H)D en blowen

              Behandeling ADD? Welke?
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment

              • kvb
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 281

                #8
                AD(H)D en blowen

                Nou behandeling..

                Ben 3 weken geleden getest op add. dmv 3 gesprekken. En heb 3 testen gemaakt.

                Nu met een psycholoog verder aan de slag.


                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                Comment

                • Morgen Zonder Zorgen
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1133

                  #9
                  Re: AD(H)D en blowen

                  Volgens mij kan je beter wiet gebruiken dan ritalin of te wel speed!!!

                  Slapen kan lastig zijn als je druk in je hoofd bent. Je kan ook melatonine gebruiken om te slapen. Dat kan je gewoon kopen bij de drogist, wel 3mg gebruiken niet lichter. Melatonine is een mensen eigen hormoon, daarom is het niet schadelijk voor je. Het wordt ook voor geschreven bij mensen met ad(H)d.

                  succes
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment

                  • Giel
                    Wicked Stoner
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Feb 2014
                    • 255

                    #10
                    Re: AD(H)D en blowen

                    Zou je dan iets op recept kunnen krijgen voor add en adhd?
                    Grow bitch! Grow!

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: AD(H)D en blowen

                      Is '98 je bouwjaar ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • sven98
                        Zaadje
                        Nieuw Lid
                        • May 2014
                        • 2

                        #12
                        Re: AD(H)D en blowen

                        Nee ben in 95 geboren

                        Comment

                        • mike01
                          Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 645

                          #13
                          Re: AD(H)D en blowen

                          Giel, je kan ritalin en concerta krijgen op recept


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: AD(H)D en blowen

                            Het lijkt me niet slechter voor je, als jij je er niet slechter door voelt.
                            Ik zou vooral uitgaan van je eigen gevoel.
                            Als je twijfelt, stop je eens een paar weken met wiet en kijk je of het beter gaat.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • DenSchimmige
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 1132

                              #15
                              Re: AD(H)D en blowen

                              Oorspronkelijk geplaatst door kvb
                              Nou behandeling..
                              Ben 3 weken geleden getest op add. dmv 3 gesprekken. En heb 3 testen gemaakt.
                              Nu met een psycholoog verder aan de slag.
                              Ik wens u veel suc6 op uw zoektocht naar innerlijke rust.
                              Doe je huiswerk, denk goed na en laat je niet te veel voorschrijven

                              Ben zelf vorige week getest (na eerder pre test te hebben gehad)
                              Uiteraard kon de psychiater tijdens het gesprek al wel enige medicatie opnoemen... wat ik vriendelijk heb afgewezen.
                              Hij wou er op ingaan maar mijn psycholoog (kent me ondertussen al) zag de discussie al aankomen en bedaarde hem dat ik niet zo'n hoge pet op had van pharmacompanies.
                              daarbij dat ik blow en in het verleden ook amfetamine heb gebruikt. (welke ''mits je goede connecties hebt'' superieur is aan de medicatie die hun voorschrijven*)
                              Daarop ik verder ging dat het gebruik van drugs (waaronder ritalin, concerta etc.) niet de oplossing moest zijn.
                              De enige behandeling die ik wenste is beter leren omgaan met de lasten die het meebrengt, dat wat ik ook hun taak vond zijn.
                              Moet de uitslag nog krijgen...

                              Few tips:
                              -Deel je huis/kamer praktisch en overzichtelijk in.
                              -Probeer een rustgevende atmosfeer te creƫren (niet te veel rommeltjes en dingetjes hebben staan en aan de muren hangen)
                              -Houd het opgeruimd en schoon (probeer *zucht*)

                              Als je problemen met planning/onthouden hebt koop dan een whitebord en hang deze op een plek waar je veel rondhangt. (bij computer of keuken bijv.)
                              Agenda's werken niet, prikbord laat ook te wensen.
                              Ikzelf tenminste heb meer baad bij direct kunnen schrijven/corrigeren op een bord
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment

                              Bezig...