Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AD(H)D en blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: AD(H)D en blowen

    Oorspronkelijk geplaatst door GDog View Post
    Ik zit al 12jaar aan de relatine.. ik heb vrij zware adhd.. ik kan je zeggen dat blowen alleen positieve effecten hier op heeft!
    relatine neemt je slaap en eetlust weg. Ik was op mijn 16jaar nog maar net ne 1.5meter groot en toen ben ik begonnen met blowen. eerst gewoon om te ontspannen en me maten maar ik merkte dat het positief voor me werkte! ik slaap nu geweldig en eten doe ik voor zot het enige nadeel is dat ik moet oppassen met hoeveel ik gebruik :p als je de 2 teveel mengt word je serieus misselijk en komt alles wel is naar boven :p ik durf zeggen dat het smoren mij heeft geholpen, ik blow nu 2 tot keer per week en heb mijn relatine kunne afbouwen tot 0.1g per dag ( als je weet dat ik van 0.6 per dag nodig had is dat een wonder :p) ik wil mijn adhd wel niet echt als uitvlucht gebruiken voor het smoren, ik zou het namelijk even veel doen zonder adhd maar ik geloof echt dat het mensen helpt!

    grtz Gdog
    Maar vertel anders eens. Zeg je bent onder invloed van wiet en er doet zich een symptoom voor van ADHD. Of jouw ingeschatte invloed erop. En welke werking van wiet doet dat?

    Comment


      #47
      Re: AD(H)D en blowen

      @BenBx, ik begrijp je vraag niet :p

      @Belladonna, ik zeg niet dat relatine slecht is! het heeft mij vele jaren zeer goed geholpen! en nu nog steeds! maar ik ben wel blij dat ik nu ook iets heb om de bijwerkingen een beetje te neutraliseren :p ik zou denk ik nog steeds niet kunnen volgen op school zonder relatine hoor! ik denk dat ik het nog wel even zal blijven nemen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

      Comment


        #48
        Re: AD(H)D en blowen

        Zeg stoned. En er doet zich een symptoom van adhd voor. Wat krijg je dan exact te voelen en zien enz. ten opzichte van wanneer niet stoned?

        Of misschien is niet te zeggen dat zo'n symptoom zich voordoet. In dat geval: alleen de beschrijving van wat extra waar te nemen wanneer stoned. Ten op zichte van wanneer ergens over aan het nadenken. (Lijkt mij een goede in de zin van ten opzichte van een bepaalde bezigheid).

        Comment


          #49
          Re: AD(H)D en blowen

          Ik mag een jointje gerookt hebben maar ik heb me toch een pak moeite om jou verhaal te lezen joh! Damn


          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

          Comment


            #50
            Re: AD(H)D en blowen

            Denk dat DenBx niet Lees baar kan schrijven want volgens mij snap niemand er wat van lijk wel soort van turks ofzo
            Er doet zich een Symptoom van ADHD voor WTF man weet je wel waar je over praat?

            Hier zitten mensen met ADHD wil je iets van hun weten o iets aan hun vragen schrijf dan in duidelijke kinder taal want anders begrijpen we het niet..
            das nou een symptoon van adhd en da leg ik je uit nu ik stoned ben had ik geen joint op dan had ik allang nu jou neus achter op je hooft gezet!
            Snap je dat??? Ik vermoed van niet.


            LOL Kvb

            Gdog zo zou je het kunnen noemen inderdaad Cannabis Neutraliseerd de Ritalin , en het geeft je even rust in je hooft, even niet zo diep hoeven na denken
            Last edited by belladonna; 25 May 2014, 22:17.
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X