Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

angstoornis en wiet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    angstoornis en wiet.

    Korting op 420shop
    Met vriendelijke groet mij.
    Last edited by coolbvwes; 13 October 2014, 01:13.

    #2
    Re: angstoornis en wiet.

    je zou eens kunnen zoeken of informeren bij je behandelend arts of medicinaal gebruik van cannabis een goede optie is voor je, je zal merken dat er op dit forum veel mensen zijn die cannabis kweken voor eigen gebruik en of medische redenen. dus ik zou zeggen kijk even rond op het forum en nog belangrijker overleg met je behandelend arts wat die er van denkt.
    p.s. stel je even voor in het members introductie topic, dan was dit topic misschien overbodig geweest.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: angstoornis en wiet.

      dank u wel heb al de hulp gevonden op dit forum. kan dit topic verwijderd worden?

      Comment


        #4
        Re: angstoornis en wiet.

        Beter laat je zoiets intact toch ? (incl. oplossing?)

        Of ben je bang dat iemand anders er iets aan heeft ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: angstoornis en wiet.

          Hi cool,
          Vannacht zie ik een uitgebreide vraag staan over het gebruik van wiet bij angsstoornissen en dat je bent gewaarschuwd en hebt gelezen dat
          je er psychotisch van kan worden.
          Een serieuze hulpvraag die ik niet vlak voor het slapen gaan wilde beantwoorden , ik dacht neem een abbonement en ga morgenochtend een uitgebreid antwoord aan je geven.
          Tot mijn grote verbazing zie ik dat je je vraag na een uitgebreid antwoord
          van ilikebigbuds hebt verwijderd ? En zelfs vraagt om je topic te verwijderen ? Als je zo angstig bent dat je je vragen en topics weer wil verwijderen, dan ga ik me meer zorgen maken. Ik denk dat je echt meer hulp nodig hebt, dan de prettige maar tijdelijke werking die wiet bij een angststoornis kan hebben. Wil je nog een uitgebreide reactie met uitleg ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: angstoornis en wiet.

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Hi cool,
            Vannacht zie ik een uitgebreide vraag staan over het gebruik van wiet bij angsstoornissen en dat je bent gewaarschuwd en hebt gelezen dat
            je er psychotisch van kan worden.
            Een serieuze hulpvraag die ik niet vlak voor het slapen gaan wilde beantwoorden , ik dacht neem een abbonement en ga morgenochtend een uitgebreid antwoord aan je geven.
            Tot mijn grote verbazing zie ik dat je je vraag na een uitgebreid antwoord
            van ilikebigbuds hebt verwijderd ? En zelfs vraagt om je topic te verwijderen ? Als je zo angstig bent dat je je vragen en topics weer wil verwijderen, dan ga ik me meer zorgen maken. Ik denk dat je echt meer hulp nodig hebt, dan de prettige maar tijdelijke werking die wiet bij een angststoornis kan hebben. Wil je nog een uitgebreide reactie met uitleg ?
            Nee sorry mijn exuses, ik heb op medereizigers forums gezeten en daar was dat zo de regels.

            Ja ik zou nog wel een antwoord willen maar ik wil even er bij zeggen dat: mijn ocd was 4 jaar geleden gediagnostiseerd ( Door een trauma wat ik allemaal heb meegemaakt in het verleden)

            Ik ben er voor behandeld 4 jaar geleden en heb er mee leren leven en heb er ook bijna geen last meer van in het dagelijks leven.

            Het enige wat ik nog heb is dat het in mijn hoofd zo druk af en toe is dat ik er gewoon gek van word alle vragen in mijn hoofd.

            Hierbij rook ik 2 x per week soms 3 x wiet met vrienden in de shop of buite voor de gezelligheid. Het enigste wat ik dan merk is dat als ik een joint rook vliegt alle stress van me af en ga ik niet meer over alles nadenken en over alles zorgen maken in mijn hoofd.

            Hierbij was mijn vraag:" is het bij iedereen zo dat het negatief kan uitlopen? Of is het bij ieder mens verschillend want ik merk alleen maar positieve dingen dan."

            Comment


              #7
              Re: angstoornis en wiet.

              Probeer eens een paar weken te stoppen met wiet, dan weet je het.

              Je hersenen zijn uniek, dus kunnen reacties op stoffen dat ook zijn.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: angstoornis en wiet.

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Probeer eens een paar weken te stoppen met wiet, dan weet je het.Je hersenen zijn uniek, dus kunnen reacties op stoffen dat ook zijn.
                ik heb vaker pauzes dat ik een paar weken niet heb gerookt. Ik merk dan geen verschil de gedachte blijven het zelfde het word nit ver erger dan en niet ver minderd.

                Comment


                  #9
                  Re: angstoornis en wiet.

                  Hierbij was mijn vraag:" is het bij iedereen zo dat het negatief kan uitlopen? Of is het bij ieder mens verschillend want ik merk alleen maar positieve dingen dan."

                  Het kan bij iedereen fout gaan en het kan ook bij iedereen goed gaan
                  Alleen mensen waar bij psychisch het al niet zo lekker gaat daar is er ook eerder kans da het fout gaat.
                  Angst en Cannabis is niet zo beste Combi om dat Cannabis jou angst kan versterken zo als het ook goede zin kan versterken.

                  Gr Bella
                  P.s waarom plaats je dit topic niet in het medicinale deel van het forum , ik zal vragen of iemand het over plaats
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: angstoornis en wiet.

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Hierbij was mijn vraag:" is het bij iedereen zo dat het negatief kan uitlopen? Of is het bij ieder mens verschillend want ik merk alleen maar positieve dingen dan."

                    Het kan bij iedereen fout gaan en het kan ook bij iedereen goed gaan
                    Alleen mensen waar bij psychisch het al niet zo lekker gaat daar is er ook eerder kans da het fout gaat.
                    Angst en Cannabis is niet zo beste Combi om dat Cannabis jou angst kan versterken zo als het ook goede zin kan versterken.

                    Gr Bella
                    P.s waarom plaats je dit topic niet in het medicinale deel van het forum , ik zal vragen of iemand het over plaats

                    Ik zal even uitleggen ik ben gediagnostiseerd voor angsten (ocd) maar de angsten voor dingen zijn al 4 jaar weg. Het enigste wat ik er nog aan over heb gehouden is dat het in mijn hoofd altijd druk is waardoor ik soms echt moe kan worden daardoor op sommige dagen niks. Op sommige dagen way heftiger.

                    maar dit had ik ook al voordat ik was begonne met blowen.

                    Ik blow niet alleen maar km tot rust te komen ook Door de gezelligheid met vrienden.

                    maar bij mij als ik wiet rook word ik lekker rustig en maak ik me nergens meer zorgen over ik ben dan niet meer chagrijnig ik denk maar na over 1 ding. En niet zoals normaal over honderden dingen?

                    Maar overal op internet staat wat anders. Ik heb ook ergens gelezen dat bij iedereen wiet anders werkt bij eentje kan het de angsten ver ergeren en bij de andere kan het helpen?

                    Btw: ik rook al 2 jaar wiet maar sinds ik pas 18 ben rook ik vaker dan van tevoren eerst wat het 1 x per maand zoiets.

                    En zoals u zegt het kan de angsten versterken. Iedereen van mijn vrienden heeft wel eens 1 x op de tijd dat ze teveel e rookt hebben en zich niet lekker voelen ik 1 op de 20 x ofzo ook maar dat is normaal toch?

                    Comment


                      #11
                      Re: angstoornis en wiet.

                      Heb je naast je dwangstoornis nog andere diagnoses gekregen ?
                      De storm in je hoofd kunnen dwanggedachten zijn maar ook wat anders bijv. Adhd ? Praat er eens met je huisarts over want het kan best zijn dat je OCD weer opspeelt of dat er iets anders aan de hand is, misschien zit je diep in de problemen en dan is dat blijven malen in je hoofd een heel vervelend maar normaal verschijnsel.

                      Cannabis kan voor iedereen anders uitpakken, zeker bij gebruik voor je 21e , je hersenen zijn dan nog niet uitontwikkeld, kan dit negatief uitpakken.
                      Ik heb dit met mijn zoon ervaren die kwam op zijn 17e in een 24/24 derealisatie terecht na het roken van schaartjeshash.
                      Zolang je 'verstandig' blowt dus niet te veel en niet te vaak, je eet gezond, je slaapt goed en voldoende en je bent ouder dan 23 loop je minder risico
                      om in een psychose te belanden (volgens de psychiater van mijn zoon)maar als je er gevoelig voor bent of latent schizofreen heb je verhoogde kans dat het mis gaat en dat weet je pas als het je overkomt.

                      Wat ervaar jij als 'niet lekker voelen' na het blowen ?

                      Ook moet je oppassen voor gewenning waardoor je steeds meer wil gaan blowen om het gewenste effect te bereiken, dit kan je enigzins voorkomen door soorten af te wisselen met elkaar en regelmatig een week niet blowen.
                      Als je nog meer vragen hebt, horen we het wel
                      Hoe duidelijker jij je vraag stelt hoe duidelijker men je kan beantwoorden.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: angstoornis en wiet.

                          Zo heftig is mijn ocd niet. Mijn ocd was 4 jaagelede r met dwang handelingen maar ik heb niks meer kwa dwang nu. Het enigste wat ik nu heb zijn de vragen in mijn hoofd waar ik gek van kan worden.

                          Maar ik heb niks van stemmetjes in mijn hoofd niks van die gevaarlijke dingen doe ik. Het enigste wat ik heb als ik een joint rook dan word ik rustig in mijn hoofd. Voel ik me prettig

                          al die handelingen die u zegt zo extreem heb ik het niet.

                          Comment


                            #14
                            Re: angstoornis en wiet.

                            Dat cannabis rust in je hooft geef en maak dat je even ontspannen ben is goed toch geniet er van
                            Zo werkt het ook bij mensen met Adhd even geen drukte meer in je hooft even Rust
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: angstoornis en wiet.

                              Hi cool,
                              Nou weten we nog niet wat jij als 'niet lekker' ervaart?

                              Dwanggedachten zijn net zo irritant als dwanghandelingen
                              alleen zal de naaste omgeving er minder van merken.
                              Dwanggedachten behoren ook tot OCD.

                              LR2 legt je alleen duidelijk uit wat kan gebeuren.
                              Dat je nu geen stemmen hoort wil niet zeggen dat je ze nooit zal krijgen.
                              Net als dat ik ze ook kan krijgen.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...
                              X