Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derealisatie ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Derealisatie ...

    Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post

    En die nieuwe alcoholverslaving die er insluipt heb je ook mooi weten te plaatsen in het hele gebeuren,
    je weet waar je over praat.
    Helaas wel
    Last edited by Stemma; 6 January 2015, 20:49.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #32
      Re: Derealisatie ...

      makkelijk gezegd dat het aan de wiet ligt natuurlijk.
      bekijk je eet en drink patroon eens.

      ik zelf zoop me misselijk aan de energie drankjes jaren lang.
      daar kreeg ik die verschijnselen hier en daar van die je tussen de regels door beschrijft.

      dus bekijk de rest van je levenspatronen eens
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #33
        Re: Derealisatie ...

        Helemaal mee eens, ons blowtje versterkt je innerlijke gevoelens en maakt je ook gevoeliger voor prikkels.
        M.a.w., als je je al niet fijn, lekker, gelukkig voelt of flink onder de alcohol, energy drankjes of wat dan ook zit zal het er allemaal in ieder geval niet beter van worden!
        Wiet kan wat mij betreft dan ook niet de hoofdoorzaak zijn, de bron is er al.
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #34
          Re: Derealisatie ...

          @stemma heb je berichtje gelezen
          en ga morgevroeg bellen voor gesprek bij psycholoog en hopen dat ik er snel vanaf ben.

          @angel
          ik ben 1m88 en weeg maar 55kg ben altijd al heel mager geweest,
          ik heb ook last gehad van cannabinoid-hyperemesis dat is pas vreselijk,
          heb 2 maagonderzoeken laten doen en alles was inorde heb dan maagzuurremmers gekregen en sindsdien nooit meer last ervan gehad.
          hoeveel moeite ik ook doe voor bij te komen het lukt nooit.heb geprobeerd met fitness en weight gainers en meneige volgooien met eten tot kotsen toe toen zat ik wel rond de 60.
          heb 15 kg ondergewicht en at voor de aanvallen heel veel macdonalds en kfc soms wl 4x per week ofzo en veel frituur en pizzas bestellen at nooit fruit en groenten daar heb ik nu al verandering in gebracht
          grtzz

          Comment


            #35
            Re: Derealisatie ...

            Ik heb hetzelfde meegemaakt en rookte zeker 10 jaar lang zeven joints per dag. Ik ben toen gestopt voor drie maanden...
            In het begin is dit best wel afzien maar na drie dagen tot een week is het ergste voorbij. Voor de stress tegen te gaan zou je
            misschien kunner mediteren en in elk geval niet teveel lezen op internet anders ga je straks angst voor de angst ontwikkelen.
            En dan duurt het nog langer voor je weer beetje normaal gaat voelen. Sporten is ook goed voor weer innerlijke rust te krijgen want dan
            maakt je lichaam een stofje aan wat gelukkig maakt en hierdoor krijg je ook meer zelfvertrouwen wat je nodig hebt!! En extra magnesium supplement pakken waar ook calcium inzit geeft ook een goed rust gevoel. Voor de rest gezond eten en niet te vet en dan is de wiet zo uit je vetreserves afgebroken

            Omdat je er nu zoveel mee bezig bent geeft onbewust toch onrust met zich mee. Mijn advies is stoppen en dan gewoon een keer in
            de week roken. Hierdoor voel je jezelf echt fitter geloof me en je gaat veel meer genieten van je jointje...
            Last edited by vrankmeister; 6 January 2015, 18:48.

            Comment


              #36
              Re: Derealisatie ...

              Succes man, hou ons een beetje op de hoogte
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #37
                Re: Derealisatie ...

                Ga hier eens kijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroo...ausen_by_proxy
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #38
                  Re: Derealisatie ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                  En deze ook gelezen http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Depersonalisatie
                  Last edited by Stemma; 7 January 2015, 00:22. Reden: schrijfstijl
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #39
                    Re: Derealisatie ...

                    Zo'n hoop junkfood eten en zo weinig wegen, en die dingen die je beschrijft, lijkt wel of je een overactieve schildklier hebt.


                    aub=>en voor het blowen, zoek je een soortje met een lager thc gehalte en meer cbd.

                    Comment


                      #40
                      Re: Derealisatie ...

                      Er kunnen meerdere factoren meespelen, vrag gelijk om je bloed na te kijken, vaak wordt dit bij intake gedaan.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #41
                        Re: Derealisatie ...

                        Klassiek verhaal; weke persoonlijkheid, kan geen weerstand bieden aan verleidingen en komt van de ene sores in de andere zonder daar lering uit te trekken.

                        Als ik het zo in schat leeft het op witte troep en suiker. Probeert het hyperen dat daar uit volgt te onderdrukken met wiet (wel altijd de sterkste willen hebben) en/of medicijnen om die weg te spoelen met cola of red bull.
                        Ondertussen zwelgt deze persoon in de aandacht die z'n zieligheid opwekt.

                        Genezing is alleen mogelijk met een kei harde aanpak c.q. heropvoeding.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #42
                          Derealisatie ...

                          Mn bloed was nagekeken na die hyperventilatie en alles was inorde ook men schildklier.ik heb toen ik 12 was wel pilletjes moeten slikken omdat die toen te hard werkte.dan van dat syndroom lees ik kindermishandeling endat soort dingen?ik heb de liefste bezorgste moeder die je maar kan wensen en ze doet alles voor me dus dat is het zekers niet !! Voel me al wel een stuk helderder met die medicatie en hoop dat ik strax wat kan slapen.
                          Grtzz

                          Edit: wat bedoel je ik leef op witte troep? Ik zit niet aan de drugs als u dit bedoeld.ik ben zeer correct opgevoed en blow achter de rug van men moeder want ze is er keihard tegen
                          Last edited by KingKush; 7 January 2015, 00:58.

                          Comment


                            #43
                            Re: Derealisatie ...

                            wit geraffineerd voedsel.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #44
                              Re: Derealisatie ...

                              triest verhaal,
                              je hebt zeker amnesia bespoten met lsd gerookt,hoor je vaak dat die op de zwarte markt is.
                              dealers gebruiken die truc om hun wiet "sterker" te maken dan die van de concurentie,om zo klanten te scoren en die vervolgens proberen te houden of klanten vd de concurentie te weg te halen.
                              dit is natuurlijk dan met de nodige gevolgen vandien voor wie deze rotzooi oprookt,en onstaan er dus van allerlei bijwerkingen.
                              maar ja kan in principe van alles zijn.
                              hopelijk komt dit wel goed.

                              Comment


                                #45
                                Re: Derealisatie ...

                                De trigger is een combo van hoog thc gehalte en pesticide.
                                Ga een paar weken stoppen met blowen, begin met sporten en zuiver je lichaam.Veel water drinken zodat je goed zweet als je sport.Een fit lijf kan veel meer hebben.

                                Comment

                                Bezig...
                                X