Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derealisatie ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Derealisatie ...

    Heb maar 2 uur kunnen slapen!royal queen seeds verkoopt cbd olie zou ik dit misschien proberen in plaats van slaappillen te gaan nemen?

    Wat is precies het nut van deze olie?
    CBD Olie wordt gebruikt om de symptomen te verlichten waar mensen met angststoornissen, bipolaire stoornissen, dikke darmontstekingen, diabetes, epilepsie, hartaandoeningen, multiple sclerose, misselijkheid, de ziekte van Parkinson, reumatische artritis, schizofrenie en ontsteking van de lever mee te maken hebben.

    Ziet er wel goed uit in mijn ogen? Voel me egt kut nu na de hele nacht te liggen ronddraaien en soms kreeg ik het heel warm toen ik in slaap viel en zo bleef ik wakker.heb zoiezo iets nodig voor te slapen heb 2 glazen sedinal gedronken en hielp nix !
    Grtzzz

    Comment


      #47
      Re: Derealisatie ...

      Het klinkt lullig maar als je perse wil slapen gaat het niet lukken. Ga lekker douchen of badderen, dan in een lekker frisse kamer, in bed en probeer je te ontspannen. Niet 5 minuten maar langer

      Check ook wat je aan stimulerende middelen gebruikt zoals koffie, chocola, energiedrankjes,cola, pijnstillers met caffeine.
      Ga 's avonds niet op tablet of computer want het licht van een beeldscherm kan je ook erg wakker houden, installeer dan een app of programma zoals flux wat je beeld "schemerig"maakt.

      Melatonine zou je ook nog kunnen proberen, maar probeer het niet gelijk in de pillen te zoeken.

      Hoe is de risperdal bevallen ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #48
        Re: Derealisatie ...

        Of hou gewoon op met hier aandacht zoeken, daar ga je echt niet beter van slapen hoor.

        dit forum is voor kweekliefhebbers niet voor probleemgevallen die aandacht zoeken en zich verder ingraven in hun probleem door vast te klampen aan hun verslaving.

        voor de rest ga ik niet meer reageren op je topic, maar je misbruikt dit forum om een aandacht te krijgen die niets met de verhelping van je probleem te maken heeft.

        Ik hoop voor jou dat het betert, maar door hier heel de dag liggen rond te zeiken over je problemen zal je nergens geraken...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Realiteit noemen ze dat....
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #49
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #50
            Re: Derealisatie ...

            En van mij mag je hier al je vragen stellen hoor
            Genoeg ervaringsdeskundigen hier.
            Maar voor diagnoses en behandelstrategieen moet je
            bij je artsen en/of therapeuten zijn.
            Ik kan je alleen een luisterend oor bieden en
            heel veel sterkte wensen

            Omwille van de "gevoeligheid" van sommige forumleden,
            je kan mij ook een PM sturen als je je verhaal kwijt wil.
            Last edited by Stemma; 7 January 2015, 20:37.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #51
              Re: Derealisatie ...

              i.v.m. die waight gainers enzo, probeer eens nog meer voor lange tijd,moet werken.

              Comment


                #52
                Re: Derealisatie ...

                Edit: wat bedoel je ik leef op witte troep? Ik zit niet aan de drugs als u dit bedoeld.ik ben zeer correct opgevoed en blow achter de rug van men moeder want ze is er keihard tegen

                Comment


                  #53
                  Re: Derealisatie ...

                  Ach, laat zwelgje gaan. Hij is of onverbeterlijk en zwelgt nu van alle aandacht of een wout die zich suf zit te lachen.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  Bezig...
                  X