Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

    Korting op 420shop
    Hey goedemiddag , geen idee of dit is toegestaan , maar uiteraard interesseert me dat op et moment ff niet. Ik ben op zoek naar cannabis olie compleet bio gekweekt. De titel zegt genoeg neem ik aan.

    Pm maar aub als je wat weet.

    groetjes.

    #2
    Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

    Spliff heeft een cbd olie die je kunt bestellen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

      Heeft die cbd olie dezelfde sterkte als die donker zwarte cannabis olie? lijkt me sterk toch? ENkel et beste is goed genoeg nu. Maar dank voor je bijdrage.

      Comment


        #4
        Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

        prive berichten kunt ge nog niet ontvangen.
        je hebt nog niet genoeg berichten geplaatst.

        Comment


          #5
          Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

          http://groenvrij.24uurshop.nl/produc...yoli-cbd-olie-
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

            Ok dan maar bullshit berichten tav persoonlijke gebruik

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Is dit genoeg amazing ?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Of moet et nog korter?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Naar Angel , is mijn bovenstaande bericht genoeg voor je of?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Aub hep me mensen , geen tijd te verliezen , ff alle regels opij , en denken vanuit de mens please !!

            Comment


              #7
              Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

              ik begrijp niet veel van je reacties maar ik probeer het nog 1 x en verder zul je toch zelf 'n beetje logisch moeten nadenken!!!
              http://www.stichtingmediwiet.nl/
              http://groenvrij.24uurshop.nl/
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

                Je kent toch wel et verschil tussen deze heldere substantie , en de teer achtige echte cannabis olie? Ik waardeer nogmaals echt jullie bijdrage , maar dit gaat om iemand met darmkanker. Rigoreuze situatie dus!

                Comment


                  #9
                  Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

                  mijn moeder is pas overleden aan bot, lever en baarmoederhalskanker.
                  ik heb voor de pijn te kunnen onderdrukken voor mijn moeder ook CBD olie gebruikt.
                  dus ik weet echt wel waar ik je naartoe link
                  maar als je nu eens begint met 'n mailtje te sturen naar de eigenaar van de website mediwiet dan kom je al 'n stuk verder in de goede richting van CBD olie voor medische toepassingen.

                  succes!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

                    Dit gaat niet om pijn controle , ik weet dat cbd daar goed voor is. Ik praat over algehele genezing. Voor minder doe ik et niet , en dit moet ook mogelijk zijn nav alle verhalen. Nogmaals erg dank voor je bijdrage , en zal ook zeker contact opnemen , gewoon om te weten.

                    Comment


                      #11
                      Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

                      Er is verschil tussen CBD olie en THC/HBO olie. Ik weet niet welke je bedoelt. THC olie kun je ook zelf maken van je eigen wiet. Hoewel ik je alle genezing en meer toewens, staar je niet blind op cannabisolie. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte !
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

                          Ik vermoed trouwens dat je het over BHO hebt, dat is wat heftiger dan een wiet-olie. En veel geconcentreerder. Kun je zelf maken met wiet uit de shop, of met een pluim van je eigen plant. Maar datzelfde geldt voor wiet-olie.
                          Wietolie is toch niks anders dan HBO olie en die 5 of 10 x verdunnen met plantaardige olie om het beter te kunnen doseren en op te kunnen trekken in een spuitje. Dat kan je zelf ook prima maken eerst dus HBO maken en deze 5 x verdullen met bijvoorbeeld hennepzaadolie of een olijfolie.

                          CBD olie wordt gewonnen uit vezelhennep en kun je in feite ook gemakkelijk zelf maken.
                          Last edited by FlintStoned; 27 June 2015, 17:55.

                          Comment


                            #14
                            Re: Op zoek naar goeie biologische cannabis olie ivm Kanker vriendin.

                            Wiet en/of wietolie,werkt pijnstillend dat wiet kanker geneest,is de reinste bullshit die er is,anders zouden al die laboranten,die nu al fantastisch werk leveren,en bezig zijn met therapies voor genezing,ook al lang de wietplant hebben toegevoegd mijn kinderen gaan die tijd nog meemaken,dat elke kanker 100 procent te genezen is,met de evolutie die nu aan de gang is,maar dat wiet kanker kan genezen,is helaas een fabeltje

                            Comment


                              #15
                              in enkele vormen van kanker - misschien zelfs met een bepaalde universele oorzaak (speculatie!) - een knopje in de cel om, zodat die herkend wordt door het lichaam alszijnde kanker. Maar lang niet bij alle vormen van kanker. De ene leverkanker wordt omgeschakeld, de andere blijft doorwoekeren. Er zijn veel stevige blowers overleden aan allerlei vormen van kanker. Als cannabis het medicijn zou zijn, dan zou dat niet gebeurd zijn. Toch zijn er ook enkele genezingen geweest. Let wel: enkele.

                              De Reishi zwam, of rode lakzwam blijkt dat 'knoppen omzetten' ook te kunnen, op een iets breder niveau. Die is vrij makkelijk zelf te kweken (in circa 2 maanden), gewoon op volkorenrijst. Dus het kost geen vermogen, en geen 4 maanden zoals wiet. Maar het blijft geen garantie voor genezing, en dat is de boodschap die ik wil meegeven; ga er niet vanuit dat andermans succesverhalen voor iedereen gelden. Het lijkt mij verstandig om wiet, en al die andere natuurmiddeltjes te zien als een 'bevorderend middel' dan als oplossing.

                              Kanker is een mega complexe aandoening, en de oplossing is in zicht; knopjes omzetten waardoor kanker niet langer 'verborgen' blijft voor het immuunsysteem. Die behandelingen vinden onder andere hun oorsprong in cannabis onderzoek en onderzoek met natuurlijke bestanddelen. Het is soms zelfs letterlijk afgekeken. Die therapie waarnaar ik verwees in mijn vorige post, is er zo een. Als ik zo zie wat de ontwikkelingen zijn, dan kan dat over een jaar of 10-15 gewoon in de vorm van een pilletje.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X