Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

    Korting op 420shop
    Ik ben 26 jaar en heb nu 12,5 jaar ernstig beperkende ME/CVS (althans, dat is het labeltje wat ik opgeplakt heb gekregen). Van de een op de andere dag ging ik van sportief gedreven meisje naar ziek en bedlegerig. Noodgedwongen moest ik stoppen met school.
    Maar: helaas heb ik geen mogelijkheid om te kweken. Buitenkweek had gekund, maar daarvoor is het nu te laat in het jaar.

    Is er iemand die binnen kweekt en een plekje voor Dutch Charlotte heeft? En haar met liefde en goede zorg voor mij groot kan brengen?
    Vanwege slecht immuunsysteem liever geen chemische bestrijdingsmiddelen o.i.d. gebruiken.
    Ik heb alleen een Wajong en kan geen giga-beloning veroorloven, maar vergoeding van onkosten kunnen we overleggen.

    Chantal

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

      Ik ben inderdaad opzoek naar een barmhartige Samaritaan
      Wordt het gezien als handel, als ik in mijn eigen materialen financier maar het plantje bij iemand anders opgroeit?

      Ik woon in bij mijn moeder, oud huurhuis waar de woningbouw regelmatig over de vloer komt. Dus ik zit met de geur...
      Mijn iniminie NL autoflower heb ik buitengeweekt en stond tijdens regen en koude dagen 's nachts in de vensterbank. De geur hing al de hele dag door het huis.

      De Dutch Charlotte is geen autoflower, dus dan luistert de lichtcyclus toch erg nauw? Vandaar dat ik dacht dat ik dan tot maart zou moeten wachten met zaaien al ik hem buiten wil.

      Comment


        #4
        Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

        Het is iets waar ik moreel geen bezwaar tegen heb, maar aangezien het voor de wet niet mag wil ik dit niet faciliteren.
        Ik wil je dan ook vriendelijk vragen een andere weg te zoeken dan je nu aandraagt. Desnoods helpen we je op een legale manier verder.
        Ik zal je topic laten staan omdat ik je niet wil belemmeren in het zoeken van een geschikte oplossing.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

          Allereerst wens ik je veel sterkte toe in je huidige situatie!
          Het valt niet mee om als jonge meid al zoveel in te moeten leveren.

          Wat ik mij afvroeg of je niet in aanmerking komt voor medische cannabis.
          Bedrolite lijkt te voldoen aan jouw wensen.

          https://www.cannabisbureau.nl

          Ook helpt www.mediwiet.nl veel mensen met het medisch gebruik van cannabis op weg.

          Behalve op rollingstoned.nl vind ik geen info over de nederlandse Charlotte's Web. Ik vind dat als je serieus iemand zoekt die een zaadje voor je wil planten je meer info over de zaden/strain zou moeten geven.
          De bloeitijd van een wietplant kan wisselen tussen 50 en 150 dagen, even gechargeerd gezegd. Zo kan je potentiele barmhartige samaritaan beter bekijken of dit voor hem of haar uitkomt.

          Heb je je ook verdiept in de terpenen ? Zij bepalen de werking van een strain. Ik weet niet bij welke strain de thc voor 'chaos' zorgde, maar het zou goed kunnen dat de thc van een andere strain niet, minder of meer voor de chaos zal zorgen. In de huidige CBD hype wordt de medicinale werking van thc vaak onderschat. Het is meer een kwestie van welke strain dan kiezen voor CBD of THC. Daarnaast wordt er maar weinig garanties op een minimaal CBD gegeven.

          Een eenvoudige kweekruimte zoals LR2 zou wel een oplossing kunnen zijn, met een geurfilter hoef je niets te ruiken in huis. Het is een risico in een huurwoning, maar dat risico heeft de barmhartige samaritaan ook.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

            Je proat geen poep Stemma, dat maakt mij weer blij
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

              Hoi Chantal,

              Wat een heftig verhaal, en ergens erg treurig dat je nu via deze weg je medicijn moet vinden. Ik wil je sowieso aanraden om te overwegen je in te zetten voor de legalisatie van het zelf groeien van cannabis voor eigen (medicinaal) gebruik. Je zou een sterk boegbeeld kunnen worden voor dit moeizame proces.

              Om je vraag te beantwoorden, ik zou met alle liefde een aantal van deze planten voor je willen groeien.
              Hier zou ik dan geen geld voor willen hebben. Ik kan wellicht op termijn ook nog wel wat planten elders onder brengen bij vrienden en bekenden die ook groeien.

              Ik heb op dit moment sowieso thuis ruimte en ik ben nog bezig met uitbreiden, ik richt me volledig op de kweek van medicinale cannabis en volledig biologisch uiteraard.

              Ik ben bijvoorbeeld ook bezig met het groeien van Ruderalis Indica, die komen net boven de grond. Hier wil ik ook best wat olie van maken voor je als die klaar zijn, wellicht dat je die dan ook kunt testen, daar zit wat meer THC in en iets minder CBD vermoed ik dan de Dutch Charlotte, maar is alsnog zeer medicinaal met een THC percentage van 5 procent en een CBD percentage van 7 procent zo uit mijn hoofd. Hier hoef ik dan ook geen geld voor, hoewel ik niet kan verzekeren dat ik voor de rest van je leven kan leveren... Maar je kan het dan in ieder geval even testen wat je het beste bevalt.

              Nogmaals, ik wil er geen geld voor hebben, mocht je echter willen dat er elke maand een paar planten afbloeien voor je, dan zouden we kunnen kijken of jij een tent met alles erop en er aan kunt aanschaffen gericht op jou medicijn en dan mag dat best bij mij staan. Of zou dit ongepast zou zijn vraag ik hierbij even aan me mede forum gebruikers? Dat lijkt mij simpelweg overzichtelijker om dan die tent volledig voor jou in te richten omdat ik ook nog voor me zelf bezig ben. Maar goed, dat is niet perse nodig, ik kan sowieso een aantal planten groeien voor je zonder dat hiervoor kosten voor gemaakt moeten worden.

              Het mooiste is misschien wel als je het zelf gaat kweken op termijn, zonder overlast, en daarvoor ben je hier op het juiste adres. Want wat is mooier dan je eigen medicijn kweken

              Je kunt me mailen op: Willemtjonge@gmail.com

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Ik moet trouwens ook zeggen dat ik de post van Stemma ook een aanrader vind. Wellicht kun je dat proces ook starten terwijl ik wat voor je groei.
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

              Comment


                #8
                Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

                Onverstandig je email hier te delen.............
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

                  Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                  Je proat geen poep Stemma, dat maakt mij weer blij
                  Ik heb veel van je posts geleerd HJM
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

                    me 2. Al ben ik er nog lang niet. De Red Escape en Danish Snow gaan super!
                    Baas in eigen brein.

                    Comment


                      #11
                      Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

                      Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                      Onverstandig je email hier te delen.............
                      Bedankt HJM. Dit is uiteraard niet me reguliere mail met echte naam, maar alsnog, ik begrijp je punt. Aan de andere kant, als ze me willen pakken, dan komen ze maar, ik heb besloten me daar niet meer druk over te maken, te veel stress. Ik geloof in het nut van zelf cannabis kweken voor medicinale doeleinden en ik zal ze tot in de lengte van dagen een run for their money geven als ze dit van me proberen af te nemen.
                      Last edited by Dkuttekop; 11 August 2015, 14:16. Reden: woord vergeten
                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                      Comment


                        #12
                        Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

                        Jeetje, wat een reacties in die paar dagen!
                        Ik ben blij dat er zo meegeleefd wordt, dat vind ik heel fijn.

                        @Stemma: voor medische cannabis moet ik eerst een arts vinden die me dit zou willen voorschrijven. Het wordt alleen bij bepaalde indicaties voorgeschreven vernam ik. De therapeute waar ik al lang kom weet dat ik aan het experimenteren ben. Zij heeft een keer voorzichtig gepeild bij mijn huisarts in hoeverre zij openstaat voor iets nieuws (dat ging dan over de cbd-olie, niet eens over de wiet(olie). Maar de deur zat dicht.

                        Via mediwiet heb ik een keer 1/3 verdunde olie gekocht. In combinatie met paar druppels cibdol slaap ik daar iets beter op. Grappig om te merken hoe nauw de druppels luisteren. Ik voel me soms Proffessor Proefkonijn
                        Terpenen is een nieuw woord voor mij. Ik merk dat ik zeker wel thc nodig heb (vandaar mijn voorkeur voor Dutch Charlotte ipv Charlotte's Web). Maar als ik bijvoorbeeld een druppel 1/3 verdunde wietolie neem zonder Cibdol, dan wordt het drukker ipv rustiger.

                        Ik heb de zaden nog niet gekocht, maar hij zij me wel dat ik dan alle info erbij krijg. Als je op RollingStoned zoekt op 'Dutch Charlotte' vind je een kweekverslag.


                        @Dkuttekop: I love you!

                        Ik zit nu nog volledig in het onderzoeksproces, maar zodra ik mijn beste combinatie gevonden heb wil ik mij zeker wel inzetten voor legalisatie voor eigen kweek voor medicinaal gebruik.

                        Comment


                          #13
                          Re: Plekje gezocht voor Dutch Charlotte

                          Haha dankje Chantal, wat is de wereld ook zonder liefde! Ik mail je zo eventjes.
                          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                          Comment

                          Bezig...
                          X