Blowers hebben minder vaak griep.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blowdy
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jan 2016
    • 11

    #1

    Blowers hebben minder vaak griep.

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Hoe zijn jullie ervaring met de stelling: Blowers hebben minder vaak de griep?

    Het kan natuurlijk toeval zijn, maar bij mij is dit van toepassing, daarom vraag ik jullie mening?
  • orgasmatron
    Chronic Stoner
    • Jun 2010
    • 177

    #2
    Re: Blowers hebben minder vaak griep.

    Is bij mij al heel lang geleden, ik laat me ook niet inenten. Degenen die ik ken die wel een griepspuit gaan halen worden steeds wel ziek.

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Blowers hebben minder vaak griep.

      Alleen de seizoensgriepen. 'n dag of 4 per jaar.
      Alle andere blowers en niet-blowers zijn even vaak ziek.
      De niet-rokers van het stel zijn trouwens wel gemiddeld een dag eerder hersteld.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Blowers hebben minder vaak griep.

        Yep, ik doe meestal gewoon mee met de meute.
        Eén of twee keer per jaar als het de tijd is.

        Gezond eten en veel vitamientjes maakt wel verschil.
        Als blowen verschil zou maken, zou ik eerder zeggen dat het negatief effect heeft, zeker op de hersteltijd.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Blowers hebben minder vaak griep.

          Ik heb nooit griep, wel bijna elke dag hoofdpijn en veel niezen door huismijtallergie. Had liever twee keer op een jaar griep gehad.

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #6
            Re: Blowers hebben minder vaak griep.

            Ik ben nooit ziek. Doe wel es ziek maar das slechts ter vermaak..
            In een vies lichaam wil nu eenmaal geen ziekte wonen.

            Simpel is dat.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • Sole mio
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 808

              #7
              Re: Blowers hebben minder vaak griep.

              1 keer griep gehad,en sedert ik eigen weed smoor,ook zelden of geen migraine meer.
              Van 1 a 2 keer per maand naar 2 a 3 keer per jaar.(Joehoe!!!)
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment

              • HenkieHossel
                Senior Stoner
                Member
                • Jan 2016
                • 36

                #8
                Re: Blowers hebben minder vaak griep.

                sinds ik mun eigen wiet rook ben ik genezen van alle ziektes en genetiesche afwijkingen
                het is een wondermiddel, ik heb altijd de zakken van mun blauwe jurk vol zitten.

                Comment

                • Silas
                  Admin
                  Lucky MemberModeratorAdmin
                  • Sep 2009
                  • 1272

                  #9
                  Re: Blowers hebben minder vaak griep.

                  Ik heb al jaren geen griep gehad, wel eens snotterig maar nooit koorts. Hoe dit wetenschappelijk zit geen idee, maar

                  Ik neem nooit een spuit en ik neem alleen als het nodig is antibiotica bv na een operatie. Nooit preventief, lichaam moet dat zelf oplossen.
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  ?
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment

                  Bezig...