Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe maak ik thc vrije olie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe maak ik thc vrije olie?

    Korting op 420shop
    Goede smorgens,

    Ik was vrijdag naar een seminar geweest van stichting mediwiet met mijn moeder
    die is morgen klaar met haar bestralingen.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik thc vrije cbdolie kan maken.

    Mvg Barry

    #2
    Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

    Das vreemd als je op seminar ben geweest van Medi Wiet dat hadden ze je dat daar persies uit kunnen leggen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

      En waarom niet kopen, dacht iets van rond de 20€ voor een 10cc flesje,
      lijkt me dat je daar niet echt veel meer op kunt winnen?
      Plus is gewoon legaal verkrijgbaar en misschien nog wel op recept!

      Comment


        #4
        Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

        Google dutch natural healing

        27 euro voor 10ml idd en vrij verkrijgbaar. Zonder thc.

        Ik dacht ook dat de stichting medi wiet die canolator verkoopt. Maar dan heb je nog altijd thc.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #5
          Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

          Om thc-vrije olie te maken gebruik je planten die geen thc produceren. Hennep dus.
          Vergeet niet dat thc zoals in cannabis voorkomt ook erg belangrijk kan zijn voor medisch gebruik.
          Het is niet alleen een duivels stofje waar je apestoned van wordt maar heeft ook een pijnstillende/eetlustopwekkende/inslaaphelpende werking.
          Maar ik denk dat je op de seminar genoeg daarover gehoord hebt, of was het meer een reclame voor hun eigen wietolie ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

            Zoals Q al aangeeft, de vrouwelijke bloemen van landbouwhennep.

            Deze kun je hier kopen https://www.vreeken.nl/390800-hennep-vezel-uso-31

            Ca. 600 zaden voor 1,95. Wel regulier dus je moet zelf de seksen scheiden voordat er bevruchting kan plaatsvinden.

            Voordat je tot olie maken komt ben je denk ik minstens 3 maanden verder.

            Of ging het je meer om de methode zelf ?

            In ieder geval heel veel sterkte voor je moeder
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

              Klopt voor een groot gedeelte wel QnQ

              Voor ons deed de cbd olie niet wat we ervan verwacht hadden en de thc/cbd olie wel!
              Maar verdund word je er echt niet stoned van, en je kunt dan beter doseren!
              Heb via het ziekenhuis en huisarts geprobeerd om legaal aan te komen maar helaas!
              Alleen zilveren kruis Achmea schijnt te vergoeden, dus ook wij zijn gedwongen illegaal bezig!
              Als ik in de shop wiet moet gaan kopen (welke kwaliteit) en daar olie van gaan maken
              kost me dat ook al snel 150-200€ voor 2 gram puur of 10cc verdund, dan is snel geteld wat
              je moet gaan doen!
              Een oogst van zeg 150 gram of zo en je hele circus van tent met toebehoren en stroom is terug verdiend!
              Trouwens als je de olie met thc kunt kopen heb je wel farmaceutische kwaliteit voor wat het waard is
              en betaal je 200€ voor een flesje van 10cc (ook 80-90% verdund)

              Comment


                #8
                Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                Waar kan je dat kopen Peter ?

                Wel mooi dat dit legaal kan worden gekocht, al is de prijs belachelijk hoog.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                  thc olie heb ik ook nog niet gevonden online.

                  Wel kun je RSO (rick simpsons olie) gemakkelijk zelf maken. Maar zoals je zegt, tegen dat je alles hebt ben je ook een redelijk duit kwijt en het duurt allemaal wel even tot je er uberhaupt kan aan beginnen om de olie te maken.
                  Als je oogst dan nog lukt. En welke strain?

                  Ik maak voor mezelf ook wel abv cana pillen. Die maak ik van mijn abv (already been vaped). Daar is het meeste thc er wel uit, je wordt er dus niet retestoned van. Maar je hebt wel de goeie werking van cbd/cba/etc....

                  Het is misschien een idee om eens rond te vragen aan mensen die vapen of ze hun abv niet willen sparen voor jou. Dan kun je daarmee die pilletjes maken (zie een topic van mij).
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                    Hallo Stemma

                    Morgenavond komt een kennis van me op bezoek die dat vertelde,
                    zal het nog eens navragen, maar ik meen ook via die Transvaal apotheek
                    in den Haag!
                    Ik kom er nog op terug als ik meer weet!

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                      10 reguliere zaden kopen en opkweken, oogsten, droge en olie dmv alcohol extraheren.
                      Als je hoog thc wilt dan haal je alle mannelijke planten weg en anders laat je ze gewoon staan.
                      Planten die zaden produceren maken amper THC aan.
                      De zaden kan je daarna ook weer gebruiken om nieuwe planten te verbouwen of te ruilen/verkopen.

                      CBD rijke planten zijn ook gewoon mannelijk en vrouwelijk door elkaar gekweekt.

                      Je kan ook pakketjes hennep/toppen bestellen online: http://www.apollyon.nl/cbd-olie/cbd-rijke-hennep/
                      Zit wel heel erg veel gewicht van zaad in. Niet het beste materiaal. Liefst heb je alleen toppen en bladeren en weinig/geen zaden voor je olie.

                      Je kan op meerdere manieren olie trekken uit je hennep, youtube staat vol met filmpjes.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                        Volgens mij wordt thc olie op de zelfde manier gemaakt als CBD olie. Echter, moet je thc bevattend planten hebben. 0.1% kan ook wel. Er zal altijd wel iets in zitten. Probeer zaden van de CBD crew.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                          Sterkte voor je moeder dat allereerst.

                          Op internet is genoeg te vinden over hoe en wat en waarom

                          Google is your friend
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                            Even voor iedereen en in het bijzonder voor Stemma, ik moet op een later tijdstip terugkomen
                            over hoe en wat van de thc/cbd olie, want de afspraak van morgenavond word verzet naar een
                            andere dag, wel binnenkort!
                            Maar ik zal het zeker niet vergeten!

                            Comment


                              #15
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X