Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe maak ik thc vrije olie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

    Transvaal is op dit ogenblik de enige apotheek die toestemming heeft van de Inspectie voor de GezondheidsZorg (IGZ) om THC olie te maken. Andere apotheken moeten hun klanten dus naar Transvaal verwijzen. Wel hoorde ik laatst dat de Transvaal apotheek in het land opzoek gaat naar collega apotheken die de olie dan mogelijk ook kunnen gaan bereiden...

    Comment


      #47
      Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

      Wat mij opvalt is dat de mensen meteen roepen kopen

      JIJ vraagt hoe je het maakt

      De eerste stap hiervoor is een vrouwelijke cannabisplant die erop veredeld is om nauwelijks thc aan te maken en extra veel cbd.

      De gemiddelde THC plant heeft 0,2-0,4% CBD en 15-20% THC
      de gemiddelde CBD plant zo''n 8-10% CBD en 0-2-0,4% THC.

      Je moet dus een vrouwelijke CBD plant vinden met een laag thc en hoog cbd gehalte.
      Ik hoopte dat t ook mogelijk was met het knipafval van normale thc planten maar dat is nauwelijks succesvol ivm de lage cbd concentratie heb ik ondervonden.

      Vervolgens maak je hiervan (de cbd) olie op precies dezelfde manier als de THC olie maar dan met CBD-bloemen ipv THC-bloemen (noem t even zo voor t gemak), bijvoorbeeld met een cannalator zoals je al in de seminar hebt gezien (is als je bereidt bent een investering te maken wel de makkelijkste manier) en klaar

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oh wow ik zie nu pas dat dit een kei-oud bericht is...

      Oops

      Comment


        #48
        thc-free olie, hebje hennep voor nodig.

        Comment


          #49
          Vezelhennep om precies te zijn..
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          Bezig...
          X