Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe maak ik thc vrije olie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

    Oowh nee toch cbd olie sorry

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

    Comment


      #32
      Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

      Houd wel rekening met de grootte van sommige planten, als je ze buiten gaat kweken.
      Een beetje plant kan meer dan 2,5 meter hoog worden en een flinke struik van 2 meter omvang. Maar dan heb je wel wat moois staan.

      Heb je al wat leuke soortjes kunnen vinden?

      Comment


        #33
        Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

        Verduisteren hiermee kun je ze klein houden.

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

        Comment


          #34
          Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

          Ik zou de kwaliteit niet durven garanderen.
          Wordt tijd dat VWA eens de aangeboden olieen onder de loep neemt, net als de FDA dit doet in amerika.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #35
            Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

            8%!? whooo! Nonsense, weet jij misschien wat de prijzen zijn van die CBD flesjes?

            Comment


              #36
              Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

              Ik heb deze link al eens eerder geplaatst, er wordt veel gebakken lucht verkocht

              2015 http://www.fda.gov/NewsEvents/Public.../ucm435591.htm

              en 2016 http://www.fda.gov/NewsEvents/Public.../ucm484109.htm

              Je ziet dat maar bij een enkel bedrijf de beloofde % CBD worden aangetroffen.

              Deze controles zouden ze hier ook uit mogen voeren, inc. de tik op de vingers bij loze beloftes.


              $ 247,-- voor 3 gram 25% CBD (ook aangetoond door FDA) https://healthyhempoil.com/shop/gold-cbd-oil/


              Hemp oil care stond er vorig jaar bij, beloofde 21 % CBD en bij test werd hij negatief getest op cannaboiden, website is uit de lucht gehaald, zal wel onder een andere naam verder zijn gegaan.
              Hemp Oil Care Hemp Honey 21% Cannabidiol Oil CA hempoilcare.com 1g
              21% CBD
              negative for cannabinoids

              Deze biedt 51 % CBD aan http://realcbd.org/pure-hemp-cbd-source , maar ik verdenk ze ervan dezelfde te zijn als purecbd.net die vorig jaar ook onderuit werden gehaald in testen van FDA.
              Nu staan er wel testen op hun website inc. testimonials maar die kan je zo zelf fabriceren.
              Natural Organic Solutions 21% CBD Hemp Oil Treatment WA purecbd.net 10g
              21% CBD
              negative for cannabinoids negative for cannabinoids
              Natural Organic Solutions 26% CBD Hemp Oil Treatment WA purecbd.net 3g
              26% CBD
              1.4 4.5 CBDA: 0.5
              CBN: ID only
              0.14% 0.45% CBDA: 0.05%
              CBN: ID only


              Wees kritisch !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #37
                Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                Beste mannen, hoe goed jullie bedoelingen ook zijn door het vermelden waar je wietolie (geen cbd olie!) kan kopen, het mag niet legaal verkocht worden ( zonder recept arts).
                Door het vermelden van linkjes hier waar je illegale wiet/thc olie kan kopen breng je dit mooie forum in gevaar vandaar dat linkjes etc verwijderd zullen worden door de Mod's.

                Probeer een beetje mee te denken
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #38
                  Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                  Sorry Stemma

                  Zo had ik het nog helemaal niet bekeken, van de andere kant denk ik dan,
                  meer dan 5 planten mag ook niet, binnen kweken helemaal niet en als
                  je lichamelijke toestand maar uitzichtloos genoeg is grijp je alle middelen
                  aan, legaal of illegaal!

                  Comment


                    #39
                    Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Ik zou de kwaliteit niet durven garanderen.
                    Wordt tijd dat VWA eens de aangeboden olieen onder de loep neemt, net als de FDA dit doet in amerika.
                    Zelf durven ze dat ook niet, dat zegt een boel.
                    Ook de claims 'uitgebreid geanalyseerd en getest' zijn zo hol als een koker.
                    Ik kan olie testen door 'm tegen verschillende muren aan te smijten, dan is ie goed of slecht. Analyseren kan op allerlei manieren, keertje tegen een lampje houden of op een papiertje laten vallen.. Of gaschromatografisch, maar dat is super duur natuurlijk.
                    Zo lang er geen openheid over is, kun je 't maar beter veilig zelf doen.

                    De vezelhennep is er trouwens ook in autoflower vorm. Ik heb vorig jaar nog in een veld liggen rollen dat rond juni vol in bloei stond. Wellicht dat ik daar dit jaar eens doorheen banjer op zoek naar uitschieters in de hoogte. Ik heb een CBD soortje besteld om mee te gaan kruisen. Maar 't lijkt me handig dat we allemaal onze ogen open houden; er is vast een boer die wat zaadjes wilt afstaan voor een euro. Of dat je enkele plantjes mag plukken voor een kommetje soep of een stuk vis ofzo.
                    Het grootste obstakel gaat worden om de herma-tendens eruit te kweken. Maar misschien kan daar een JD.nl projectje van gemaakt worden, zou me wel gaaf lijken.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Sorry Stemma

                    Zo had ik het nog helemaal niet bekeken, van de andere kant denk ik dan,
                    meer dan 5 planten mag ook niet, binnen kweken helemaal niet en als
                    je lichamelijke toestand maar uitzichtloos genoeg is grijp je alle middelen
                    aan, legaal of illegaal!
                    Mensen met meer dan 5 planten staan onder straf toezicht van moderators, bij het minste of geringste idee dat het nietsnap het wel: je wilt een goed medicijn, een oplossing. Zo snel en zo goed als mogelijk. Maar om daarmee anderen in gevaar te brengen.. Ik zou 't ook doen waarschijnlijk, dat geef ik ruimhartig toe. Maar ik keur het niet goed.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #40
                      Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                      @Peter1950, je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor Ik vraag begrip voor de Mods en probeer mensen in te laten zien dat ze door herhaaldelijk te refereren naar een 'koopmogelijkheid voor thc olie' een ban op kunnen lopen.
                      Voor de rest moet ik LR2 grotendeels gelijk geven, al ben ik dichter bij mij pensioen

                      @ LR2, Bij vreeken.nl is vezelhennep te koop 10gr zaden voor 1,95.
                      Zou je zo'n 600 planten van kunnen zaaien
                      https://www.vreeken.nl/390800-hennep-vezel-uso-31

                      Ik was voornemens er buiten een paar te zaaien totdat Flint mij op chat uitlegde dat dit eenhuizige planten zijn, dus allemaal herma. Geen goed idee dus, niet voor mijn andere cannabis planten en die van anderen in de omgeving. Gezien de prijzen voor CBD produkten, zou een binnenkweekje al snel lonend zijn. Wel vraag ik mij af wat het juiste moment van oogsten is qua hoeveelheid CBD, er zal geen langdurige bloei zijn omdat bestuiving snel optreedt? Zou je de bloei kunnen verlengen door ballen weg te halen? Zoveel vragen heb ik nog
                      Lijkt mij een mooi project LR2, maar het zal een hele zoektocht zijn.

                      Tot dan, bietsen bij de boer of toch maar wat ruderalis zaaien dan.
                      Ik ben nog geen nl of be buiten kweekverslag tegengekomen van een goede CBDrijke strain, maar wie weet deze zomer ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #41
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #42
                          Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                          Prijzen en gehaltes staan gewoon op de Transvaal Apotheek (Den Haag) website. Ze hebben ook een speciaal telefoonnummer voor vragen over de olie die ze maken. https://www.transvaalapotheek.nl/cannabis-olie/


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                            #43
                            Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                            Of bekijk de reportage:
                            www.vice.com/nl/video/mediwiet-full-825

                            Comment


                              #44
                              Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                              Oorspronkelijk geplaatst door rvwols View Post
                              Prijzen en gehaltes staan gewoon op de Transvaal Apotheek (Den Haag) website. Ze hebben ook een speciaal telefoonnummer voor vragen over de olie die ze maken. https://www.transvaalapotheek.nl/cannabis-olie/


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #45
                                Re: Hoe maak ik thc vrije olie?

                                De CBD crew heeft nu strain Therapy met maar 0,5 %THC en 8 tot 10 % CBD

                                http://cbdcrew.org/varieties/cbd-therapy/

                                In de buitenlandse shops te verkrijgen heb ze hier nog niet gezien.
                                Twijfel of ik er 1 buiten zal zetten....
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X