Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

copd astma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    copd astma

    Korting op 420shop
    zijn er mensen die ervaring hebben met copd astma om een goei medicinale wiet te telen

    #2
    Re: copd astma

    goede vraag liever wel dan geen lucht vers cement is erg stoffig
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: copd astma

      Geen idee of er een strain zou zijn die de kwalen van astma vermindert maar voor medicinaal gebruik in het algemeen moet je zoeken naar soorten met hoge canabinoide waarden zoals CBD, CBN, CBA en dergelijke. Hiervan is CBD de meest voorkomende.

      Royal Queen Seeds heeft enkele soorten met hoge CBD waarden. Enkele van deze soorten zijn:
      - Royal Medic CBD: 10%
      - Dance World CBD: 11%
      - Royal Highness CBD: 12%
      - Euphoria CBD: 10%
      - Medical Mass CBD: 11%
      - Painkiller XL CBD: 9%
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41859-Beginnend-LED-kweker-Kweekverslag

      Comment


        #4
        Re: copd astma

        Dit klopt niet helemaal Ragnar420, ook THC heeft diverse medische eigenschappen.

        Op leafly.com geven ze aan dat de volgende strains kunnen helpen bij asthma
        Let wel, het zou per persoon kunnen verschillen en verdampen is aanbevolen.

        https://www.leafly.com/explore/conditions-asthma
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: copd astma

          http://pgmcg.nl/copd-en-medicinale-cannabis/

          Comment


            #6
            Re: copd astma

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Dit klopt niet helemaal Ragnar420, ook THC heeft diverse medische eigenschappen.

            Op leafly.com geven ze aan dat de volgende strains kunnen helpen bij asthma
            Let wel, het zou per persoon kunnen verschillen en verdampen is aanbevolen.

            https://www.leafly.com/explore/conditions-asthma
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41859-Beginnend-LED-kweker-Kweekverslag

            Comment


              #7
              Re: copd astma

              Het zijn de terpenen die de echte medische eigenschappen hebben, daarnaast kan ieder persoon het effect van een bepaalde strain anders ervaren. Het is dus belangrijker om de juiste strain te vinden die voor jou het beste werkt. Dit geld voor zowel THC als CBD.

              CBD haalt wel de 'scherpe' kantjes van de THC af, vandaar dat een strain met een hoger CBD gehalte wel prettiger wordt gevonden door medische gebruikers die niet op zoek zijn naar een 'high' of 'stoned' ervaring.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: copd astma

                Zou der vanaf blijven als ik Copd had
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: copd astma

                  Cannabisgebruik doet je hartslag toenemen, je bloedsuiker dalen en zorgt er algeheel voor dat je lichaam meer lucht nodig heeft. Met longproblemen, met name dit soort problemen, zou ik er niet aan beginnen om het te vaporizen of te roken.
                  Benauwdheid en high zijn is de meest vervelende combinatie die er bestaat.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: copd astma

                    Ik denk wel dat je onderscheid moet maken tussen de verschillende aandoeningen en hun gradaties waar COPD een verzamelnaam voor is, inspannings astma is natuurlijk heel wat anders dan zwaar longemfyseem.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: copd astma

                      Toch dacht ik bij deze topic lezen het zelfde als LR2

                      volgens mij als je Copd hebt (mijn opa had dat) en moest zelfs aan het zuurstof op laatst dan lijkt damp of rook me niet echt een goeie oplossing.

                      Niet lullig bedoeld dit maar dit soort mensen heeft al last van bakdamp van koken en van stof en zelfs van huisdieren.

                      ik denk dat een beter oplossing iets van olie zou zijn cbd/thc
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        #12
                        Re: copd astma

                        Ik zou het als je astma hebt, wat dan soort van astma dan ook, is het niet aanraadbaar om het te roken,
                        Zoals @kanon hierboven al heeft vermeld, is het beter om het via orale manier te gebruiken, waaronder dus bijvoorbeeld in olievorm.

                        Comment


                          #13
                          Re: copd astma

                          En de verschillende types olie met CBD is redelijk eenvoudig aan te komen
                          en redelijk betaalbaar, dus ik zou zeggen:
                          Eerst dat proberen voordat je een hoop kosten maakt voor niets!

                          Comment

                          Bezig...
                          X