Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

    Korting op 420shop
    Hallo.

    Kan iemand mij uitleggen wat wiet kan doen tegen angst aanvallen?

    Ik heb er meerdere malen per dag last van, ook op school.
    Ik begin helemaal te trillen en de wereld komt op me af, ik word kortademig en zie verschrikkelijke dingen voor me.
    Sommigen mensen die me goed kennen kunnen me rustig praten, niet zomaar iedereen helaas.

    Groeten, Slowburn.

    #2
    Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

    Tegen? Eerder omgekeerd. Wiet versterkt gevoelens juist. Blijf daar dan maar van weg. Je leest van zo veel mensen dat ze paranoia worden door te smoren en ik merk het zelf dat ik meer ongewennig ben als ik 's nachts in men bed lig en beneden in men huis gestommel hoor van de kat. Begin ik soms ook gemakkelijker dingen te horen die er ni zijn.

    Comment


      #3
      Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

      Erg vervelend voor je
      maar Beowulf heeft helemaal gelijk
      ik denk ook dat het juist erger zou worden van wiet roken

      Comment


        #4
        Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

        Dude, cannabis is een wondermiddel voor velen. Maar is niet voor alles toepasbaar. Zoals hierboven al is gezegd, niet doen. Bij angst kun je beter geen THC binnen krijgen. Wat misschien wel zou helpen is CBD (olie) of het roken van een CBD rijke soort.. Hoewel ik de ernst niet kan inschatten, klinkt het alsof het niet goed met je gaat. Ik zou proffesionele hulp zoeken, door te beginnen bij een huisarts. Succes

        Comment


          #5
          Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

          Ik heb er geen ervaring mee dus kan je geen gericht advies geven, maar wat eerder gezegd is, is niet gelogen.
          Ik zou ook gewoon een afspraakje met je huisarts maken, die kan je misschien al helpen, of in ieder geval doorverwijzen.
          Als je daar al 'n probleem mee hebt, veel artsen hebben ook telefonisch spreekuur, en sommigen geven zelfs via internet advies.
          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

            Denk dat je beter hulp zoek met uw huisarts betreffende de paniekaanvallen en dat de oplossing zeker niet moet zoeken via een jointje.

            met vriendelijke groet
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

            Comment


              #7
              Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

              Een jointje zou je paniek aan val flink kunnen versterken .
              Probeer uit te zoeken waar je bang van ben en wat er gebeurt net voor dat je een aanval krijg
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                Ben je al 18?
                Wat voor dingen zie je voor je?
                Hoelang heb je hier al last van?
                Heb je al eerder gerookt? Zo ja, hielp het?
                Heb je al met je ouders hierover gesproken?
                Heb je bv op het internet gezocht wat je er tegen kan doen?

                Zoals vele al hebben gezegd, roken van wiet intensiveert je gevoelens. Als je angstig bent kan je beter geen/niet veel wiet roken met een hoog THC gehalte. Als je toch wilt roken, rook een joint met weinig THC en met verhoogde CBD gehalte (mediwiet)

                Wat ook goed werkt tegen angstaanvallen en pieker gevoelens is Kanna extract en anders Wild Dagga. Ga eerst naar de huisarts en probeer uit te zoeken waar die gevoelens vandaan komen. Als de huisarts je antidepressiva aanbeveelt of iets dergelijks probeer dan eerst een natuurlijke alternatief zoals kanna en dagga.

                Sterkte.
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #9
                  Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                  Persoonlijk denk ik niet dat Kanna een geschikt middel is voor deze jongen. Kanna zorgt voor een verhoogd serotonine gehalte. De volgende dag(en) zakt dit enorm, waardoor de gebruiker zich wat depressief kan voelen. Been there, thone that! Misschien dat wild dagga een goede lichte vervanger kan zijn, geen ervaring mee. Heb jij hier wel ervaring mee ganjagast? Ik ben nu delf wild dagga aan het kweken, maar is nog maar 1 week oud.

                  Verder denk ik dat je nu een duidelijk beeld hebt van de opgegeven adviezen Slowburn. Doe er wat mee.

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door FlamingMango View Post
                        Persoonlijk denk ik niet dat Kanna een geschikt middel is voor deze jongen. Kanna zorgt voor een verhoogd serotonine gehalte. De volgende dag(en) zakt dit enorm, waardoor de gebruiker zich wat depressief kan voelen. Been there, thone that! Misschien dat wild dagga een goede lichte vervanger kan zijn, geen ervaring mee. Heb jij hier wel ervaring mee ganjagast? Ik ben nu delf wild dagga aan het kweken, maar is nog maar 1 week oud.
                        Heb zelf kanna en dagga gebruikt. Dagga gebruik ik nog wel dagelijks, door het te drinken als thee in combinatie met citroen en honing (1x per dag voor het slapen +jointje ). Ik heb tot nu toe letterlijk niks slechts opgemerkt door het gebruik daarvan, in tegendeel, voel me lekker ontspannen en minder piekerend. Dat kan ik niet zeggen over kanna. Alhoewel net na gebruik voelde ik me heerlijk maar voelde me minder goed in me vel zitten de dagen erna en zie zelf persoonlijk af van kanna. Wietrokers die dagelijks veel roken verstoren ook het aanmaken van serotonine en kunnen na lange tijd ook in een depressie belanden.
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #13
                          Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                          Vitamine D tekort ! Serieus, probeer maar!
                          Praat er met je huisarts over, zeg dat je dat gelezen hebt, mogelijk geeft ie je een vitamine D boost kuurtje.
                          Kan volgens mij nooit kwaad, maar nogmaals de huisarts heeft er voor gestudeerd.

                          Comment


                            #14
                            Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                            PS. Ik begrijp dat je nu door een hele vervelende periode gaat en wens je heel veel sterkte toe
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Re: welke soorten wiet werken tegen angstaanvallen?

                              Mijn mening / ervaring....

                              Voor de goede orde, ik wil niemand adviseren cannabis te gebruiken bij angstaanvallen.

                              Lastig uit te leggen en klinkt misschien raar maar...

                              Ik maak onderscheid tussen angst die ik emotioneel ervaar en angst die ik lichamelijk ervaar.

                              In geval van emotionele beleving gebruik ik geen cannabis, niet als aanleiding in ieder geval.

                              In geval van lichamelijke beleving is het bij mij dus zo dat ik mijn kop best weet dat er eigenlijk geen reden voor angst is en beleef emotioneel eigenlijk geen angst.
                              Toch schijnt mijn lichaam door een of andere redenen of ervaring wel aanleiding te zien om "angstsignalen" af te geven.
                              Ik die gevallen voel ik me echt beter/relaxer na een jointje.

                              Nogmaals, dit is mijn ervaring. Ik wil niet suggereren dat dit voor een ander ook zo is of dat de situatie gelijk is.

                              Succes in ieder geval..

                              GHF

                              Comment

                              Bezig...
                              X