Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De wiet tampon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De wiet tampon

    Korting op 420shop
    Ook zo benieuwd of dat nou echt werkt, een cannabis-tampon tegen de maandelijkse menstruatiekrampen? Ja, dat bestaat echt en RollingStoned schreef er begin februari als eerste in de Lage Landen al over: ‘THC/CBD zetpil tegen menstruatiepijn‘.
    De ‘tampon’ van Foria bevat 10 milligram CBD en 60 milligram THC. De jongedames Ochi en Morgan waren zo aardig om het te proberen. Hun ervaringen delen ze met de wereld in deze openhartige video.
    Gaan deze dames voortaan goedgemutst door hun menstruatieperiodes?
    Video bekijken KLIK

    Bron http://www.rollingstoned.nl/morgan-o...de-wiettampon/
    God was never on your side..

    #2
    Re: De wiet tampon

    Ik zou ze niet doen.

    Comment


      #3
      Re: De wiet tampon

      RollingStoned schreef er begin februari als eerste in de Lage Landen al over
      Naw..ik kan me nog vaag herinneren dat we het daar op de chat jaaaaaaaaren geleden ook al eens over hadden
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: De wiet tampon

        zetpil werkt zeker beter
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: De wiet tampon

          Ik heb sterk mijn vraagtekens bij cacaoboter in je vagijn. Dat zijn oliezuren die je normaal alleen op je buitenste huid vindt, en die niet zomaar in een poes horen. Kan best eens zijn dat je geen maandelijkse pijn hebt, maar wel een flinke schimmel/bacterie-infectie. Niet in je blaas - wat relatief ongevaarlijk is - maar direct aangesloten op je baarmoeder en eierstokken.
          Oliezuren met bloedresten in een warme vochtige omgeving, dat is een broeihaard voor narigheid.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: De wiet tampon

            Waarom heb ik toch zo'n vermoeden dat ze dat tampon idee van mij gejat hebben...
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Re: De wiet tampon

              Binnenpretje

              Comment


                #8
                Re: De wiet tampon

                We hebben hem ook in Zetpil hoor


                Op basis van Coco's olie (Ik zeg niks)
                BD Zetpillen - Vaginaal en rectaal gebruik - Endoca ~Werking van zetpillen



                Een merkbaar effect van de CBD zetpillen van Endoca zal ongeveer 10 minuten na het inbrengen intreden en zal ongeveer 4 tot 8 uur aanhouden, afhankelijk van de fysiologie en tolerantie voor cannabis van het individu. Diarree, ontlasting, tumoren of cystes op de rectumwand kunnen de werking echter vertragen. Rectale uitdroging kan de effectiviteit van de zetpillen verminderen.

                Gebruiksaanwijzing

                Rectaal inbrengen:Vaginaal inbrengen: Breng de zetpil, ook wel vaginale ovule genoemd, hoog in de vagina aan. Het inbrengen wordt vergemakkelijkt in liggende positie.

                Bewaaradvies

                Puur, biologisch extract van Cannabis sativa
                Kokosolie
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: De wiet tampon

                  Rectaal inbrengen: Duw de zetpil naar binnen zodat hij voorbij de sluitspier terecht komt FAPFAPFAPFAPFAPFAP

                  Comment


                    #10
                    Re: De wiet tampon

                    Ik weet nog dat ik jaren geleden afkwam met een in olie gedrenkte tampon anaal in te brengen, naar aanleiding van jongeren die in vodka gedrenkte tampons anaal inbrachten. Had er beter een patent opgenomen.

                    Dus binnenkort kan men zeggen:" kben zo stoned als een kut"

                    Comment


                      #11
                      Re: De wiet tampon

                      ja me klote

                      Comment


                        #12
                        Re: De wiet tampon

                        Make that the kut wise.
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          #13
                          Re: De wiet tampon

                          Make just niks wise, heb een geheugen als een olifant, ik weet dat nog heel goed.

                          Comment


                            #14
                            Re: De wiet tampon

                            Ik ook.
                            Goeie ouwe chatbox..
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment

                            Bezig...
                            X