Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ADD Blowen en Ritalin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Hoi
    Testen op Corona doen ze enkel als je te weinig zuurstof in je bloed hebt en naar ziekenhuis moet voor Extra zuurstof en dan Testen ze jou enkel zo dat je ander niet in gevaar breng.
    Ik ben op Corona spreek uur moeten komen in buurtcentrum hier in het dorp bij de Corona dokter die dus op 3 meter afstand naar jou kijkt met je praat en dan oordeel maak.
    Je krijg knijper op je vinger voor je zuurstof te meten met boterhamzakje om je vinger, daarin zagen ze ook dat mijn hartslag te hoog was en dan luisteren hij naar je longen gelukkig waren die van mij schoon, Ik heb week hoge koorts gehad en erg benauwd en pijn op de borst ik zit nu in week 4 van ziek zijn en begin nu piep klein beetje beter te worden elke dag heb ik contact met de Corona dokter dat blijft tot ik helemaal beter ben. Mochten ze me nu gaan testen dan zou zelfs de test nog wel eens negatief kunnen zijn om dat het na 2 weken niet meer zichtbaar is in bloed vertelde de dokter mij. Met dat testen schiet je ook niks want je kan negatief testen en 10 minuten later n besmet worden. Ook kan het zijn dat je geen antistoffen maakt in je bloed.
    Mijn imuunsysteem werkt al voor corona niet goed en dat is waarschijnlijk waarom ik het wel heb of ze noemen het Corona verdacht. Ik ben heeeeel erg moe pijn borst voor al in de avond en erg benauwd en zwaar diaree al 3 weken. Nu heb ik overdag al wat eer energie maar lig veel op de bank en in bed. De dokter zij er zijn veel meer mensen die thuis corona uit zieken dan mensen die in ziekenhuis liggen. Vol houden en door zetten. P.s mijn man heeft nergens last van dus niet iedereen krijgt het hoor.
    God was never on your side..

    Comment


    • Jonnie
      Jonnie commented
      Editing a comment
      Jij hebt het zwaar te pakken dus, bah... lijkt me beangstigend ook. Sterkte en nogmaals beterschap!!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Jonnie bedankt
Bezig...
X