Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

    Korting op 420shop
    Can cannabis improve autism?

    Bron
    Anonym zu www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/features/the-ultimate-herbal-remedy-can-cannabis-improve-autism-1814756.html

    The ultimate herbal remedy: Can cannabis improve autism?


    The debate over its risks has split political and scientific opinion in Britain. But American mother Marie Myung-Ok Lee says cannabis isn't only safe enough for her autistic son – it's dramatically improved his condition


    Thursday, 5 November 2009







    Truth About Marijuana
    Learn How It Effects The Body.Watch Video. Request Free Booklet.
    DrugFreeWorld.org




    My son, J, has autism. He's also had two serious operations for a spinal cord tumour and has an inflammatory bowel condition, all of which may be causing him pain, if he could tell us. He can say words, but many of them – "duck in the water, duck in the water", for instance – don't convey what he means. For a time, anti-inflammatory medication seemed to control his pain. But in the last year, it stopped working. He began to bite and to smack the glasses off my face. If you were in that much pain, you'd probably want to hit someone, too.


    J's school called my husband and me in for a meeting about J's tantrums, which were affecting his ability to learn. The teachers were wearing Tae Kwon Do arm pads to protect themselves against his biting. Their solution was to hand us a list of child psychiatrists. As autistic children can't exactly do talk therapy, this meant using sedating, antipsychotic drugs like Risperdal.

    Last year, Risperdal was prescribed for more than 389,000 children in the US – 240,000 of them under the age of 12 – for bipolar disorder, ADHD, autism and other disorders. Yet the drug has never been tested for long-term safety in children and carries a severe warning of side-effects. From 2000 to 2004, Risperdal, or one of five other popular drugs also classified as "atypical antipsychotics", was the "primary suspect" in 45 paediatric deaths, according to a review of US Food and Drug Administration (FDA) data by USA Today. When I canvassed parents of autistic children who take Risperdal, I didn't hear a single story of an improvement that seemed worth the risks. A 2002 study on the use of Risperdal for autism, in The New England Journal of Medicine, showed moderate improvements in "autistic irritation" – but the study followed only 49 children over eight weeks, which limits the inferences that can be drawn from it.

    Ps:sorry voor de engelse taal ,indien nodig wil ik helpen bij het vertalen groene grt l@tin
    Last edited by latindos; 8 November 2009, 04:33.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    #2
    Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

    Nou dan mag je het vertalen latinos lijk me wel vele makkelijker ik ken niet goed engels


    Ben benieuwd groetjesss latinos
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

      Zonder de tekst gelezen te hebben, de eerste keer wiet bracht toch wel een hele verbetering in mijn autistische brein. Zag sommige dingen plots veel helderder.

      Wellicht zal ik het later lezen.

      Comment


        #4
        Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

        Even vraagje dus jij ben autistisch ? Weedseeds?
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

          Ja, officieel en al.

          Comment


            #6
            Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

            Wau en hbe je daar veel last van ? of hoe moet ik dat zien als ik vragen mag hoor
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

              helemaal mee eens, en ja als niet te veel werk is ff google translate erover en voute vertaling aanpassen ken bella het ook lezen


              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Wau en hbe je daar veel last van ? of hoe moet ik dat zien als ik vragen mag hoor

                Comment


                  #9
                  Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                  @ bella'ken ,ik vertaal asap heb effe geen tijd ,is knutseldsag

                  wel een link over de ziekte ,rest komt eraan!

                  http://anonym.to/?http://www.autside...rvivalgids.htm
                  Last edited by latindos; 9 November 2009, 19:15.
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment


                    #10
                    Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                    Haal het roken van Cannabis bij jou angst en onzekerheid weg waar door je relaxter word?
                    Het roken van cannabis maakt dus dat je minder prikkels binnen krijgt ???? ervaar je dat zo?

                    Misschien denk je wat domme vraag maar wil het graag snappen en er van leren waarom cannabis bv zo uit werking kan hebben bij jou.
                    En heeft het dat misschien ook bij andere met zelfde ziekte als jij hebt

                    groetjes
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                      Kan Cannabis autisme verminderen?

                      Bron: Anonym zu www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/features/the-ultimate-herbal-remedy-can-cannabis-improve-autism-1814756.html
                      De ultieme kruiden remedie: Kan Cannabis autisme verminderen?

                      Het debat over de risico's heeft de politieke en wetenschappelijke opinie verdeelt in Engeland.
                      Maar de Amerikaanse moeder Marie Myung-Ok Lee zegt niet alleen dat Cannabis veilig is voor haar zoon, het heeft zijn conditie drastisch verbeterd.

                      Donderdag 5 november 2009

                      De waarheid over Cannabis
                      Leer hoe het het lichaam beinvloedt, Bekijk video, vraag gratis folder aan.
                      Drugworld.org

                      Mijn zoon J heeft autisme. Ook heeft hij 2 grote operaties gehad aan een ruggemergtumor en hij heeft IBD (verzamelnaam voor een aantal ziekten aan het spijsverteringssysteem btw.).
                      Hij kan woorden zeggen, maar velen van deze - bijvoorbeeld eendje in het water(2x)- geven niet weer wat hij bedoelt.
                      Voor een poosje bleken de anti-biotica zijn pijn te beheersen.
                      Maar in het laatste jaar stopte deze te werken. Hij begon te bijten en de bril van mijn gezicht af te slaan.
                      Als jij zoveel pijn leed, zou je waarschijnlijk ook iemand willen slaan.

                      J's school nodigde mijn man en mij uit voor een gesprek aangaande J's tantrums (http://www.codexmedicus.nl/sectie/17..._tantrums.html), die zijn vermogen te leren beinvloedde.
                      De leraren droegen Tae Kwon Do armkussens om zichzelf te beschermen tegen zijn bijten.
                      Hun oplossing was ons een lijst met kinder-psychiaters te geven. Daar autistische kinderen geen praat-therapie kunnen volgen, hield dit in: verdoven, anti-pschychose middelen zoals Risperdal.
                      Vorig jaar werd Risperdal voorgeschreven aan meer 389.00 kinderen in Amerika -240.000 van hun waren jonger dan 12 jaar- tegen bipolaire stoornissen,ADHD, autisme en andere stoornissen.
                      Maar de drug is nooit getest op lange termijn, aangaande veiligheid voor kinderen en heeft een serieuze waarschuwing voor bijwerkingen.
                      Van 2000 tot 2004, was Risperdal, of een van de 5 andere populaire drugs ook geclassificeerd als a-typische anti-psychotica's, de hoofdverdachte in 45 kindersterftes, volgens een onderzoek door de US Food and Drug Administration (FDA) data, door USA Today.
                      Toen ik ouders van autistische kinderen benaderde hoorde ik geen enkel verhaal over een verbetering die het risico waard was.
                      Een onderzoek uit 2002 over het gebruik van Risperdal bij autisme,in The New England Journal of Medicine,toonde kleine verbeteringen in "autistische irritatie"-maar het onderzoek volgde maar 49 kinderen in 8 weken tijd, zodat de conclusies die je hier uit kunt trekken gering zijn.

                      Vrije vertaling gedaan door:

                      vale.
                      Last edited by ceBep; 9 November 2009, 21:10. Reden: nu is alles vertaald

                      Comment


                        #12
                        Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                        THX @Vale
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                        Comment


                          #13
                          Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                          Toch had ik liever jou eigen erv ge hoort dat iets wat van interend is af geplukt Latinos als het mogelijk is
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                            Kan Cannabis autisme verminderen?

                            Bron: Anonym zu www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/features/the-ultimate-herbal-remedy-can-cannabis-improve-autism-1814756.html
                            De ultieme kruiden remedie: Kan Cannabis autisme verminderen?

                            Het debat over de risico's heeft de politieke en wetenschappelijke opinie verdeelt in Engeland.
                            Maar de Amerikaanse moeder Marie Myung-Ok Lee zegt niet alleen dat Cannabis veilig is voor haar zoon, het heeft zijn conditie drastisch verbeterd.

                            Donderdag 5 november 2009

                            De waarheid over Cannabis
                            Leer hoe het het lichaam beinvloedt, Bekijk video, vraag gratis folder aan.
                            Drugworld.org

                            Mijn zoon J heeft autisme. Ook heeft hij 2 grote operaties gehad aan een ruggemergtumor en hij heeft IBD (verzamelnaam voor een aantal ziekten aan het spijsverteringssysteem btw.).
                            Hij kan woorden zeggen, maar velen van deze - bijvoorbeeld eendje in het water(2x)- geven niet weer wat hij bedoelt.
                            Voor een poosje bleken de anti-biotica zijn pijn te beheersen.
                            Maar in het laatste jaar stopte deze te werken. Hij begon te bijten en de bril van mijn gezicht af te slaan.
                            Als jij zoveel pijn leed, zou je waarschijnlijk ook iemand willen slaan.

                            J's school nodigde mijn man en mij uit voor een gesprek aangaande J's tantrums (http://www.codexmedicus.nl/sectie/17..._tantrums.html), die zijn vermogen te leren beinvloedde.
                            De leraren droegen Tae Kwon Do armkussens om zichzelf te beschermen tegen zijn bijten.
                            Hun oplossing was ons een lijst met kinder-psychiaters te geven. Daar autistische kinderen geen praat-therapie kunnen volgen, hield dit in: verdoven, anti-pschychose middelen zoals Risperdal.
                            Vorig jaar werd Risperdal voorgeschreven aan meer 389.00 kinderen in Amerika -240.000 van hun waren jonger dan 12 jaar- tegen bipolaire stoornissen,ADHD, autisme en andere stoornissen.
                            Maar de drug is nooit getest op lange termijn, aangaande veiligheid voor kinderen en heeft een serieuze waarschuwing voor bijwerkingen.
                            Van 2000 tot 2004, was Risperdal, of een van de 5 andere populaire drugs ook geclassificeerd als a-typische anti-psychotica's, de hoofdverdachte in 45 kindersterftes, volgens een onderzoek door de US Food and Drug Administration (FDA) data, door USA Today.
                            Toen ik ouders van autistische kinderen benaderde hoorde ik geen enkel verhaal over een verbetering die het risico waard was.
                            Een onderzoek uit 2002 over het gebruik van Risperdal bij autisme,in The New England Journal of Medicine,toonde kleine verbeteringen in "autistische irritatie"-maar het onderzoek volgde maar 49 kinderen in 8 weken tijd, zodat de conclusies die je hier uit kunt trekken gering zijn.

                            Vrije vertaling gedaan door:

                            vale.
                            Ik lees hier niks over cannabis en autisme hoor jullie wel ?
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Autisme /Cannabis oplossing ?-Can cannabis improve autism?

                              Het debat over de risico's heeft de politieke en wetenschappelijke opinie verdeelt in Engeland.
                              Maar de Amerikaanse moeder Marie Myung-Ok Lee zegt niet alleen dat Cannabis veilig is voor haar zoon, het heeft zijn conditie drastisch verbeterd.


                              Het hele verhaal gaat hierover, het vertaalde stukje is een gedeelte ervan...
                              De rest staat op de bovengenoemde link, zoals dit stukje:

                              We met with J's doctor, who'd read the studies and agreed: No Risperdal or its kin. The school called us in again. What were we going to do, they asked. As an occasional health writer and blogger, I was intrigued when a homeopath suggested medical marijuana. Cannabis has long-documented effects as an analgesic and an anxiety modulator. Best of all, it is safe. The homeopath referred me to a publication by the Autism Research Institute describing cases of reduced aggression, with no permanent side- effects. Rats given 40 times the psychoactive level merely fall sleep. Dr Lester Grinspoon, an emeritus professor of psychiatry at Harvard Medical School who has been researching cannabis for 40 years, says he has yet to encounter a case of marijuana causing a death, even from lung cancer.
                              A prescription drug called Marinol, which contains a synthetic cannabinoid, seemed mainstream enough to bring up with J's doctor. I cannot say that with a few little pills everything turned around. But after about a week of fiddling with the dosage, J began garnering a few glowing school reports: "J was a pleasure have in speech class," instead of "J had 300 aggressions today."
                              But J tends to build tolerance to synthetics, and in a few months we could see the aggressive behaviour coming back. One night, I went to the meeting of a medical marijuana patient advocacy group on the campus of the college where I teach. The patients told me that Marinol couldn't compare to marijuana, the plant, which has at least 60 cannabinoids to Marinol's one.

                              Comment

                              Bezig...
                              X