Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat doen julie met knipafval?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat doen julie met knipafval?

    Korting op 420shop
    Ik zou graag natte wiet verwerken in hasjolie
    (rosin of bho) is dit met natte wiet/knipafval van oogst mogelijk?

    Groetjes

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


    #2
    Er staan genoeg topics van.

    Eerst goed drogen en dan kun je er olie van maken.

    Zelf gebruik ik er liever toppen voor omdat daar de meeste trichomen op zitten.
    (knipafval gaat hier de afvalbak in)
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Ik gebruik mijn afval om hash te maken. Bubble bags van de chinees en gas geven. Elke kweek heb ik toch een leuk balletje.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #4
        Ik pleur het op de composthoop. Hasj maken kost me meer tijd dan dat het oplevert; met 3 uur werk heb ik 3 gram. Met 3 uur werken voor de baas kan ik ook 3 gram kopen, maar dan hoef ik niks op te ruimen of schoon te maken. Ik vind het persoonlijk de moeite niet waard.

        Natte bladeren bevatten veel reststoffen die makkelijk vrij komen bij BHO en andere extracties. Je krijgt daarnaast een groot aandeel water, en met dat water alle in-water-oplosbare stoffen, zoals eiwitten. Dat smaakt niet opperbest kan ik je vertellen. Als je een bubble hasj maakt, dan spoel je al het water weg met daarin alle reststoffen. Dus wil je een beetje leuke hasj, dan moet je met ijs of bubbelzakken gaan spelen, of de boel goed drogen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Het is een leuke bezigheid telkens na een kweek. Soort eind ritueel. Ik hou ze bij van al mijn kweekjes en heb toch al een redelijk potje hash staan.

          Mijn zakken met ijs werken toch redelijk goed. Het kan altijd beter, maar ik heb altijd een mooie opbrengst.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment

          Bezig...
          X