Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Space cake en bier HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Space cake en bier HELP

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Een vriend van mij is jarig geweest en geeft zondag een feestje. Nu wilt hij dat ik zo space cake voor hem maak, en ik heb dat wel vaker gegaan. Ik wil ongeveer 0,3 gram wiet per persoon (per plakje) erin doen.

    Maar ik ben bezorgd om het volgende.. ik weet dat hij zeker ook bier gaat drinken. Hij drink sowieso 5-6 biertjes die avond erbij.. kan dit kwaad? Hij gebruikt niet vaak wiet en heeft het nog nooit gegeten. Alleen een paar keer geblowd.

    Ik hoor het graag.

    #2
    Perfect recept om het af te leren!
    Alcohol en cannabis is voor veel mensen het ideale recept om de maaginhoud te lozen en de rest van de avond wit weggetrokken in een hoekje te zitten.
    Een plakje spacecake kun je ook niet even wegleggen als hij te heftig uitpakt.

    Kan het kwaad? Eenmalig denk ik dat het weinig schade kan veroorzaken, het bier zal immers vrij snel naar buiten komen via de ingang. Als je dat trucje wekelijks gaat herhalen, tsja, dat gaat op den duur je tanden en tandvlees kosten (door het braken). En de kater is een stukkie zwaarder (niet alleen hoofdpijn en buikpijn, maar ook totaal gebrek aan energie).

    Het kan ook goed gaan hoor! Dan hebben jullie een topavond.
    Mijn punt blijft: jullie zijn beide 18+, dus de gevolgen zijn lekker voor jullie zelf. Iedereen die voor combi-gebruik kiest, die kiest daar voor. Dan mag diegene de boel ook zelf gaan dweilen

    Alcohol verdunt het bloed, wiet rommelt met de bloeddruk. Het kan best voor komen dat iemand knock out gaat. Dat kan wel akelige schade opleveren, de vloer gaat geen kant op natuurlijk en de gemiddelde jongeman tegenwoordig is al gauw 1,70m en groter. Da's een aardig eind vallen. Als iedereen daar een beetje stoned om heen staat te grinniken, dan wordt er niemand opgevangen.

    Mgoed, eerlijk is eerlijk, ik denk dat de 80-100% van het forum ervaringsdeskundige is. We hebben 't allemaal gedaan, we hebben er allemaal van geleerd, of we doen het nog steeds. Meestal is er niets aan de hand, en soms kun je beter zo snel mogelijk thuis op de bank gaan zitten met een emmertje tussen je benen.

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Leuk, komt de noodarts misschien ook nog op het feestje om ergens (zonder verdoving) een paar krammen in te zetten.

      Ik spreek uit ervaring!

      Comment


        #4
        GA GEEN BIER DRINKEN VOORDAT DE SPACECAKE WERKT. Mocht je een beetje aangeschoten worden en daarna kickt de cake in dan ben je zo de klos. Als je cake al een uur werkzaam is dan kan je voorzichtig een biertje drinken. Ik zelf drink vaak bier NADAT de high er al een tijdje is. Let op een cake duurt rustig 4 uurtjes. Heb zelfs gehad dat ik de volgende ochtend nog behoorlijk stoned was... En let ook op dat de cake soms pas na 2uur werkt.

        Comment


          #5
          Tja ik ga het zelf ook niet gebrukken alleen tja ik weet hoe die vriend van mij is.. paar biertnes ervoor.. paar biertjes erna. Heb hem al gewaarschuwd dat het 1,5 uur kan duren voordat je wat voelt en heb gezegd dat hij minimaal 1,5 uur moet wachten met drinken na het eten.. maar ja ik ben bang dat hij (en de andere) zich daar niet aan gaan houden..hopen dat het goed gaat.

          Comment


            #6
            Maak je niet zo druk, we hebben het allemaal gedaan (toch?)
            Je gaat er niet dood van.

            De grootste problemen komen als men denkt dat het niet werkt en nog 1-2 plakken extra neemt.
            Doe gewoon eentje, en daarna lekker de krat erbij, en de zoutjes en de vrouwen etc ...
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              "Stronken zijn" noemen wij dat hier

              In mijn twintiger jaren was ik dat eigenlijk altijd met uitgaan. Mijn vrienden dronken zich vaak helemaal naar de klote, wat ik nooit begrepen heb. Ik rookte jointjes, en dronk daar max 4 - 5 biertjes bij. Heerlijk gevoel vond ik dat, en geen katers.

              Spacecake valt bij mij nooit goed eigenlijk. Maagzuur, misselijk..
              Maar als ik mijn olie met capsules inneem geeft het weer geen problemen, dus het zal de cake wel zijn
              "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
              "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
              "Ajeto" - Buurman en Buurman

              Comment

              Bezig...
              X