Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet thee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    wiet thee

    je kan toch gwn normaal tee maken en dan wat wiet erin doen om wat extra smaak te geven
    Last edited by Jointjedraaien; 4 May 2009, 02:23.

    Comment


      #17
      wiet thee

      die chocolade wiet melk ik ook wel een ideetje .... ben namelijk gek op chocomelk haha
      Last edited by Jointjedraaien; 4 May 2009, 02:23.

      Comment


        #18
        wiet thee

        wiet + appelthee = DE MAX! een echte aanrader
        Last edited by Jointjedraaien; 4 May 2009, 02:24.
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: wiet thee

          ik wil vanavond eens een thee maken , en ik dacht aan het volgende recept :

          200 ml water
          0.5 gram wiet
          klontje boter
          wat honing .

          -eerst het water aan de kook brengen
          - klontje boter toevoegen
          - wiet toevoegen en een tijdje laten trekken
          - in een kopje gieten en er wat honing bij doen .

          is dit een goede methode ?

          Comment


            #20
            Re: wiet thee

            Jazeker, is de goeie manier zeker door het klontje boter toe te voegen, die bind hem met de thc.

            Grtz

            Comment


              #21
              Re: wiet thee

              Ik heb nou nog 1 vraag hahha

              ik ga naar pinkpop Yeah ben ik echt heel blij om en ik weet zeker dat ik dan weer meer last krijg van mijn oren dus ik wil mijn wiet thee gewoon mee nemen maar kan je het dan ook gewoon koud op drinken als soort van ice thea

              of raden jullie me aan om gewoon daar thee te kopen er wat uit te gooien en dan een beetje van mijn wiet thee er bij doen ?

              Comment


                #22
                Re: wiet thee

                Hmm beter neem je zelf thee mee want het moet een uurtje gekookt hebben voor je het op gaat drinken.
                dus ik zou zeggen mee nemen.
                Groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: wiet thee

                  ik maakte vroeger thee voor een hele week. Geen enkel probleem. Alleen koud smaakt ie nog smeriger dan warm.

                  Als u toch thee voor een aantal dagen wilt zetten gebruik dan 1 gram
                  (ca. 2 theelepels) medicinale cannabis op 1 liter water. Na de bereiding
                  zoals hierboven beschreven laat u de thee afkoelen en bewaart u de
                  afgekoelde thee in de koelkast. Door het toevoegen van een beetje
                  koffiemelkpoeder aan de bereide thee kan de samenstelling van de thee
                  voor een aantal dagen worden behouden bij bewaring in de koelkast.

                  Hier komt het vandaan http://www.cannabisbureau.nl/pdf/Med...0patienten.pdf
                  Last edited by Kim; 16 May 2009, 18:16.
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment


                    #24
                    Re: wiet thee

                    heb da al veel gedaan maar kheb nog iets geleerd destijds in essentie. hasjmelk/ het schijnt wel iets sters te zijn en aangeraden wordt er dat je dat best niet alleen neemt. iemand ervaring??? Dat zou ik graag es weten
                    grtz nervgas is not a toy

                    Comment


                      #25
                      Re: wiet thee

                      smokey heeft een topic over hasj-chocolademelk
                      Last edited by Jointjedraaien; 18 May 2009, 17:45.

                      Comment


                        #26
                        Re: wiet thee

                        Gisteren: 1 gr widow, 1l water 1 uur gekookt met 2 zakjes rooiebosthee.
                        na de 3e kop verdeelt over een paar uur voel ik pas een heel klein beetje.
                        Gezien het tijdstip was ik ook erg moe geworden, heb wel heerlijk klokje rond geslapen..volgende x toch de chocomelk proberen.

                        had ik die theezakjes eruit moeten laten??

                        Comment


                          #27
                          Re: wiet thee

                          ligt er maar net aan hoe sterk je je thee wilt hebben merel.en ik zou pas op het einde de thee zakjes in doen.
                          Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: wiet thee

                            Ik ben momenteel een joint aan het roken en ik moet zeggen, deze wiet is echt fantastisch. Ik rook al tien jaar en dit was de eerste keer dat ik heb gekweekt. het resultaat van mijn beginners geluk is echt wel aan mijn ogen te zien. het is jaren geleden dat ik nog eens zo'n goed wietje heb gerookt.

                            Maar vorige week heb ik er eens thee van gemaakt. ik wist niet hoe, en ik heb 2 gram in een beker gedaan en daar kokend water over geschonken. ongeveer tien minuten daarna afgegoten in een andere mok door middel van een zeef en dat opgedronken.

                            Ik heb totaal niets er van gevoeld. ze zeggen dat dit veel sterker is dan roken maar ik vond het heel hart tegen vallen

                            ik las in deze topic dat iedereen het een bepaald moment laten meekoken. en er suiker of honing bij doen om de thc vast te houden. kan iemand dit eens in het geheel uitleggen. wanneer moet je de suiker of honing toevoegen en hoeveel?

                            Comment


                              #29
                              Re: wiet thee

                              Thc lost niet op in (kokend) water. Door het koken kunnen er wel thc-kristallen bezinken naar de bodem.(dispositie) Thc lost in ieder geval op in vetten. (melk). Vetten bevatten carbonium-, hydrogenium- en di-oxygeniumatomen. Ook in suikers komen dezelfde atomen voor, waarbij de hydrogenium atomen zich verhouden tot de di-oxygenium atomen als 2 staat tot 1. Thc lost dus op in vetten (en in lpg, nlg en alcohol, omdat daar eveneens de zelfde atomen in voorkomen) en hoogst waarschijnlijk ook in suikers, omdat deze ook de zelfde atomen bezitten. Met suiker heb ik het nog nooit geprobeerd, maar ik vermoed dat er weinig suiker nodig is omdat de suikers niet snel verzadigd zullen zijn. Omdat water bestaat uit hydrogenium en oxygenium vermoed ik dat de carbonium er zorg voor draagt dat de thc oplost.
                              Last edited by Xtreme; 25 February 2010, 08:13.

                              Comment


                                #30
                                Re: wiet thee

                                klopt ook in suiker maar ons spiesverteringsstelsel heeft dat dan al weg gewerkt voort in je bloed is
                                maar ken wel rest is pico bello omschreven beter kan niet.

                                Grtz

                                als je het naadje van de kous wil weten vraag extreme. top man. ga zo door geniet van je correcte antwoorden

                                Comment

                                Bezig...
                                X