Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet thee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: wiet thee

    jazeker als je goed leest weet je ook waarom.
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

    Comment


      #47
      Re: wiet thee

      Hier een goed recept, 1-2 eetlepels op een pot thee, kokend water opgieten en 15 min. laten trekken.
      Ook goed voor het slapen gaan.


      Stoned worden is niet nodig voor een goed effect.


      Grtz, HJM



      Melisse 50 gr.
      Valeriaan 50 gr.
      Passieflora 30 gr.
      Ijzerhard 50 gr.
      Kamille 20 gr.
      Zoethout 50 gr.
      Cannabis 10-30 gr. Afhankelijk van behoefte. (gruis of kleine kopjes, de meeste sjops willen er graag van af)
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #48
        Re: wiet thee

        Wat een vette discusiie, hihi.
        Zelf ben ik wel een fan van gedragen taal, Extreme kan ik het boek Gewassen vlees van Thomas Rosenboom aanraden, maar hij zal het al gelezen hebben.
        Het is zeker een van mijn favorieten.

        Over wietthee....
        Het is niet altijd zo dat wanneer je iets van heel dichtbij bekijkt het beeld duidelijker wordt,
        midden in het spreekwoordelijke bos zie alleen nog bomen, niet het bos.
        Ik doe nooit iets vets in mijn wietthee dat vind ik goor, de thee werkt perfect, en of de de thc zich nu gebonden heeft of in zeer kleine deeltjes rondzweeft dat maakt mij niet veel uit.
        Ik heb ook nauwelijks bezinksel in mijn thee, en als ik het (voor het oog) heldere gedeelte drink
        werkt dat ook prima, ik merk geen verschil met wanneer ik het vooraf schud.

        En voor degenen die bang zijn THC te verliezen zonder vette zooi in hun thee, die raad ik aan even de blender op het hele spul te zetten, je thee is dan wat troebel, net zo troebel wanneer je er melk in zou gooien denk ik.
        Maar je verliest geen enkel thc'tje

        Comment


          #49
          Re: wiet thee

          Ik sluit me aan bij Zwof
          God was never on your side..

          Comment


            #50
            Re: wiet thee

            over wiet thee,om te beginnen neem je 'n steelpanneke met een bodemke jenever,dat breng je met de wiet samen aan de kook,en dat lost alle THC op,daarna doe je er gewoon water en thee bij,en alles is opgelost,drinken en daar gaat je stress....Eens doen!!!

            Comment


              #51
              Re: wiet thee

              Als je dan al wiet thee wilt maken dan moet je ervoor zorgen dat de olie van de wiet zich bind met het water dat kun je doen door er suiker of honing aan toe te voegen verder kun je wel degelijk olijfolie of een andere oliesoort ervoorgebruiken om het zooitje te binden.wat die citroensap betreft denk ik dat dit wel een goede oplossing zou kunnen zijn alhoewel ik hier nooit mee heb geexperimenteerd dus hier ook geen uitsluitsel over kan geven, maar ik dit zal doen zodra ik dit. Gedaan heb.succes zou ik zeggen en have a relaxed evening.

              ---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:46 ----------

              Oh en wat die jenever betreft dan ben je meer bezig wietolie te fabriceren maar dat is een ander onderwerp. Grt karel

              Comment


                #52
                Re: wiet thee

                Ik heb fikse longonsteking dus joint of puurpijp trekken mijn longen echt niet nu tot mijn spijt omdat je met inhaleren meteen wat voelt en voelt wanneer je genoeg hebt. Ik gebruik wiet voor ernstige ziekte en pijn en om savonds mijn hoofd tot rust te krijgen.
                Ik heb veel recepten gelezen en ga net als cookiemonster thee maken alleen wel jammer dat het niet meteen werkt en ligt het aan mij. Of is wiet niet echt zuinig in gebruik met thee? Ik doe er nog een zakje gewone thee bij.
                Greetzzz Izzy

                Comment


                  #53
                  Door deze topic ben ik ook is thee gaan maken. Ik wou t wel is proberen. En met suc6.
                  Ik heb een ruime halve gram wiet in een theezeefje gedaan en samen met een eetlepel kokosolie en een halve liter water een half uur (ZACHTJES!!) laten borrelen. (TIP: zet een deksel schuin op de pan. Zo vervliegt het water minder uit de pan. en als je de deksel schuin op de pan zet gaat hij niet zo klepperen) na dit half uur was het meeste water verdwenen. ik heb het laatste beetje wiet goed uitgeknepen. Ik had daarvoor een knoflookpers gebruikt. ik heb de overgebleven wietcocoswater aangelengd met hete zoethout thee. (Ik heb de overgebleven wiet daarna uit de knoflookpers door mijn pasta mee gekookt en een uur later ook opgegeten)

                  De smaak:
                  De thee was erg lekker zoethout met een lichte hint van groen.
                  De uitgekookte wiet die ik door de pasta had gegooid was helemaal niet te proeven.

                  Het effect.

                  Na een uur dacht ik dat het allemaal wel mee zal vallen en vond ik het maar zonde van mijn wiet.
                  Na 3 uur stond ik op en had ik wel degelijk een stoned gevoel. het viel toch zwaarder dan gedacht . Dus ja eigenlijk had ik wel genoeg an een halve portie. Ik kreeg er echter wel een heerlijk ontspannen stoned gevoel van. Zeker voor herhaling vatbaar.

                  De volgendde keer ga ik 1 ruime gram gruis op 1 liter water met 2 lepels kokos olie doen. Daar ga ik dan 4 porties van maken. Ik denk dat dan een portie meer als voldoende is.

                  Have fun!



                  Comment

                  Bezig...
                  X