Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe wiet recepten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe wiet recepten

    Korting op 420shop
    hallo gebruikers,
    zins een tijdje heb ik gehad met het roken van wiet en ben ik overgegaan op eten, hier heb ik een aantal nieuwe recepten.

    Wiet chocoladepasta cracker: een cracker met pasta besmeren, ruimte over houden voor wiet in het midden en hier de gewenste hoeveelheid wiet in gooien(zelf doen ik 0,25 gram) smaakt zeer goed.

    Wiet yoghurt: yoghurt met wiet erin( vind ik persoonlijk iets minder dan de wietchococracker.

    Wiet tosti: tosti met wiet erin.

    persoonlijk hou ik niet van de thc er uithalen is mij te veel werk.

    #2
    Re: nieuwe wiet recepten

    Wtf

    Comment


      #3
      Re: nieuwe wiet recepten

      Roger Rabbit ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: nieuwe wiet recepten

        Maak er dan iets als cannaknoflooksaus van ofzo.. Dit is niet echt een recept, maar meer een standaard ontbijt besprenkeld met wiet.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: nieuwe wiet recepten

          Verplaatst naar Wiet recepten
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: nieuwe wiet recepten

            Hij lust ze blijkbaar rauw.
            Last edited by Ganjapeet; 15 February 2013, 19:34.

            Comment


              #7
              Re: nieuwe wiet recepten

              Oorspronkelijk geplaatst door useruseruser View Post
              hallo gebruikers,
              zins een tijdje heb ik gehad met het roken van wiet en ben ik overgegaan op eten, hier heb ik een aantal nieuwe recepten.

              Wiet chocoladepasta cracker: een cracker met pasta besmeren, ruimte over houden voor wiet in het midden en hier de gewenste hoeveelheid wiet in gooien(zelf doen ik 0,25 gram) smaakt zeer goed.

              Wiet yoghurt: yoghurt met wiet erin( vind ik persoonlijk iets minder dan de wietchococracker.

              Wiet tosti: tosti met wiet erin.

              persoonlijk hou ik niet van de thc er uithalen is mij te veel werk.
              Ik kan dit dus echt geen recept noemen, iedereen kan een ingredient in zn kast zoeken en er wiet bij gooien.
              En hoezo thc er uit halen?! Dan zou je net zo goed Italiaanse kruiden gebruiken in plaats van wiet. Want wat is dan het nut van de wiet?

              Comment

              Bezig...
              X