Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet thee met mn oma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet thee met mn oma

    Korting op 420shop
    Beste mede growers,

    Mijn oma had me betrapt op het kweken van mijn plantjes. Ze vroeg of we er geen thee van konden zetten. Ik heb al het knipafval bewaard en ik vroeg me het volgende af: mijn oma is al redelijk op leeftijd (85) en niet al te gezond meer. Kan het dan kwaad dat ik met hier wietthee ga drinken? Of is het verstandigger om wat minder knip afval te nemen of om het helemaal niet doen?

    Alvast bedankt,

    #2
    Re: Wiet thee met mn oma

    Van gewone wietthee (wiet/knipafval en water) zou je geen effect hebben omdat de actieve bestanddelen niet binden (oplossen) met water... Je zou er (liefst volle) melk moeten bijdoen.

    Of dit al dan niet verstandig is om met een 85-jarige in slechte conditie te doen, daar spreek ik me niet over uit. De vraag stellen is ze misschien beantwoorden...?

    Comment


      #3
      Re: Wiet thee met mn oma

      Zolang jij haar de info geeft van en wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn zodat ze niet in paniek raakt enzo en zij dat ook goed begrijpt denk ik dat jouw oma wel oud genoeg is en zelf kan beslissen wat ze wel en of niet neemt,neem zelf ook je verantwoordelijkheid en denk er over na of jouw oma dat ook echt aan kan(na drie bypass operaties is het misschien niet aan te raden,maar kan het ook een tof moment zijn).
      Ik wou stiekem dat ik dit samen met m,n oma had kunnen doen.

      veel plezier

      Comment


        #4
        Re: Wiet thee met mn oma

        Cannabis laat vooralsnog geen organen uitvallen of iets dergelijks. Als ze eraan ten onder gaat dan zal ze (voor zover bekend) de eerste zijn. Het kan zijn dat haar hartslag wat omhoog gaat na gebruik, dat daalt vanzelf weer als het uitgewerkt is. Als ze geen hartproblemen heeft, zeg ik doen! Mooie ervaring om dat samen te kunnen doen!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Wiet thee met mn oma

          Wat een leuke oma heb jij, ik wil er ook zo een ... Zorg wel dat je haar als oma houdt, oke?

          Gr. Ka

          Comment


            #6
            Re: Wiet thee met mn oma

            Bedankt voor het advies allemaal! Dat van dat er melk ofzo in moet zodat de stoffenoplossen wist ik niet, maar ik zoek nog wel een receptje na. Ik zal het er met haar overhebben en als het wat wordt laat ik het weten!

            bedankt allemaal

            Comment


              #7
              Re: Wiet thee met mn oma

              Je kan ook de wiet in de melk doen en dan op drinken

              Gr
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Wiet thee met mn oma

                of je maakt een spacecake.. en eet die bij een normaal kopje thee.. is ook edfectief haha
                wel een leuk initiatief vaan je oma

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet thee met mn oma

                  Ik ga volgend familiefeest een pasta funghi maken en stiekem 2 porties magic truffels erin doen...

                  Gaat grappig worden lijkt me.

                  Denk niet dat het kwaad kan met bad trips enzo aangezien men niets vermoedt. Toch?

                  mobile message

                  Comment


                    #10
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet thee met mn oma

                      Ben maar aan het dollen hoor

                      mobile message

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet thee met mn oma

                        wat zeg je ? een JD-etentje ?
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet thee met mn oma

                          Lijkt me geen strak plan pik.........weet je hoe vaag je kan worden van mushrooms?
                          ik wel.....gwn lekker zelf doen anderen niet mee lastig vallen!! lijkt mij!!
                          laters

                          ....gvd lees nu net dat je aant dollen bent hahaha pestkop.....




                          Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                          Ik ga volgend familiefeest een pasta funghi maken en stiekem 2 porties magic truffels erin doen...

                          Gaat grappig worden lijkt me.

                          Denk niet dat het kwaad kan met bad trips enzo aangezien men niets vermoedt. Toch?

                          mobile message
                          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet thee met mn oma

                            Ghehehehe gewoon omdat het kan

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet thee met mn oma

                              toffe oma heb je daar, bewaar ze maar goed en geef haar veel liefde, opdie leeftijd heb je iemand nodig om je heen. doe ze een kus voor mij..

                              Comment

                              Bezig...
                              X