Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet als borrel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wiet als borrel

    15 grammekes in een half literke absinthe gegooid maar eens kijken wat het doet

    Comment


      #32
      Re: Wiet als borrel

      Ik heb dit ook wel eens gemaakt maar dan toch net even anders

      Eerst een mooie top watercuren om alle vuiligheid er uit te halen en dan in een weckpot met een liter jenever en 250 gr suiker , elke dag even schudden tot de suiker is opgelost en dan 40 dagen laten staan in het donker , de drank zal dan licht groen van kleur zijn maar een beetje scherp in de keel , top eruit en je hoeft niet te filteren als je rustig hebt geschud/gedraaid

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment


        #33
        Re: Wiet als borrel

        Meen dat ze dat green dragon noemen.

        Grtz

        Comment


          #34
          Re: Wiet als borrel

          nou ja week of 6 rusten heeft hij dus nie gehaald gisteravond 2 shotjes in 10 minuten genomen en na 30 was ik toch echt in een andere wereld mijn god wat een trip nu nog nie helemaal normaal geloof 15 gram goede wiet op een halve liter toch wat teveel van het goede was maar zeker de moeite waard


          de absinthe btw 70%

          Comment


            #35
            Re: Wiet als borrel

            Ghehe nice dude. Leuk als mensen het ook uitproberen en hun ervaring delen, top man.

            Grtz

            Comment


              #36
              Re: Wiet als borrel

              dit is een goeie

              Comment


                #37
                Re: Wiet als borrel

                Een ander idee: een stukje Hash in de drank moet dan toch ook lukken? Ik heb wat ijs hash van een eerdere oost.
                Wat zou dan een goede verhouding zijn? 1 gram op 1 liter?
                Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                Comment


                  #38
                  Re: Wiet als borrel

                  Gaat zeker ook met hash omdat hash eigenlijk puur trichomes zijn is elke gram die je er in doet ook een echte gram hars met thc,. Een gram op een liter lijkt me idd voldoende.

                  Grtz

                  Comment


                    #39
                    Re: Wiet als borrel

                    een grammetje lijkt me precies toch wat weinig op een liter. ik denk dat je eerder stomdronken als stoned zal worden...
                    ook al is hash gewoon samengeperste thc, je wordt toch ook niet stoneder van een gram hash dan van een gram wiet?
                    volgens mij moet je dus gewoon redelijk dezelfde verhoudingen nemen (ik zeg dit wel zonder enige ervaring..)
                    als hasj-fan vind ik het wel vast lekker klinken!!!
                    als ik mn lowryders geoogst had dacht ik dit drankje ook eens te maken, en plande van zo'n 5gr op een halve liter te doen.
                    Helaas bleek de wiet ook errug lekker gewoon in een jointje, dus het is er niet van gekomen...

                    veel succes ermee en laat het smaken!

                    Comment


                      #40
                      Re: Wiet als borrel

                      ik heb drinken + weed roken steeds een gevaarlijke combo gevonden voor mezelf omdat ik steeds veel kans heb op misselijkheid. Ben is benieuwd hoe deze zou aanslaan

                      Comment


                        #41
                        Re: Wiet als borrel

                        Oorspronkelijk geplaatst door JamesBonte View Post
                        een grammetje lijkt me precies toch wat weinig op een liter. ik denk dat je eerder stomdronken als stoned zal worden...
                        ook al is hash gewoon samengeperste thc, je wordt toch ook niet stoneder van een gram hash dan van een gram wiet?
                        volgens mij moet je dus gewoon redelijk dezelfde verhoudingen nemen (ik zeg dit wel zonder enige ervaring..)
                        als hasj-fan vind ik het wel vast lekker klinken!!!
                        als ik mn lowryders geoogst had dacht ik dit drankje ook eens te maken, en plande van zo'n 5gr op een halve liter te doen.
                        Helaas bleek de wiet ook errug lekker gewoon in een jointje, dus het is er niet van gekomen...

                        veel succes ermee en laat het smaken!
                        Vergeet niet dan ijs hash een sterkere variant is, vergeleken met gewoone hash. Volgens mij wordt je wel stonder van 1 gr hash dan van 1gr wiet.
                        Omdat er in 1gr hash veel meer thc zit dan in wiet.
                        Ik ga het binnen kort even proberen.... 1gr op 1L, anders pas ik het aan. Zal me nog even bedenken waarmee ik het ga doen.
                        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                        Comment


                          #42
                          Re: Wiet als borrel

                          een gram hach bevat gewoon veel meer canabedoiden dan een gram wiet. In goede hasch zit nauwelijks plantmateriaal en is het puur de trichomes cellen en de hars. Is vrij simpel he om een gram polm te zeven of via ijswaterhashmetode te verkrijgen heb ik echt wel meer dan een gram wiet nodig. hash is niks anders dan samen geperste polm. Dus je word wel degelijk meer thc van een gram hash binnen dan van een gram wiet. 25 % van je wiet is gewoon water. in hash is dit niet aanwezig. verder is wiet voor het overgrote deel gewoon plantmateriaal. Dit weegt weliswaar naar verhouding met dde hars relatief weinig als het droog is. Dat je van een gram wiet dus net zo stoned word dan van een gram hash kan ik uit ervaring en uit bovenstaande niet beamen.

                          Comment


                            #43
                            Re: Wiet als borrel

                            hasj is inderdaad sterker omdat dit puur de thcbevattende hars is, maar ik zou eerder denken dat dit per volume geld... als ik een joint hasj rol, rol ik er denk ik wel evenveel wiet of hasj in in gewicht, al lijkt het dat je er minder hasj indoet omdat het compacter is...
                            wiet geeft me trwns vaak een heftigere stone als hasj, maarja, dat valt dan ook eigenlijk niet te vergelijken, gezien je 1001 smaken en sterktes hebt.
                            (zit er ook geen thc in de toppen zelf, buiten de hars dan? vroeg ik me ff af...)
                            anyway, veel succes met je drankje! al blijf ik momenteel nog van mening dat je eerder zat als stoned/high zult worden.
                            je laat maar weten wat er van gekomen is! ik kijk hier alvast geregeld om je resultaat te horen!

                            Comment


                              #44
                              Re: Wiet als borrel

                              Jammer dat je het zolang moet laten rusten, anders had ik het zeker een keer gedaan..

                              Cyall

                              Comment


                                #45
                                Re: Wiet als borrel

                                Je kent het ook eerder drinken hoor.

                                Comment

                                Bezig...
                                X