Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet als borrel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Wiet als borrel

    dit ga ik zeker ook proberen! aangezien ik meer een drinker als een blower ben! wat denk je met lekker wat havana club? zodra mijn planten omgaan word er wat gereserveerd voor de rum!

    Comment


      #47
      Re: Wiet als borrel

      Zorg ik voor de sigaren....
      Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
      Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

      Comment


        #48
        Re: Wiet als borrel

        nou mijn havana clubbie staat te trekken hoor , heb ongeveer 15 gram knipafval op 70cl. erin gemikt. nieuwjaar zal ik het eens proberen..

        Comment


          #49
          Re: Wiet als borrel

          Nee, wiet moet ik roken..
          Drank is drank, wiet is wiet..
          Ik hoef geen '2 vliegen in 1 klap'
          Ik ben nooit sarcastisch..

          Comment


            #50
            Re: Wiet als borrel

            Zo even een klein verslagje, ik was dus weer eens ongeduldig en heb toch gister maar ff een klein wiet borreltje gedronken, net een borrelglaasje en afwachten maar. nou echt lekker is het dus niet.. ondanks de lekkere havana club is het net of je gras zit te drinken. (volgende keer maar goedkope jenever)
            en toen w8ten. nam het om ogeveer 8 uur s'avonds en om 9 uur voelde ik niets. maar toen ik om 22.00 uur aanstalten begon te maken om richting bed te gaan, werd ik overvallen door een diepe lichamelijke relaxedheid. ik dacht nog ff afw8ten dan maar! om half elf was ik dus high heel relaxed maar ben wel blij dat ik maar een glaasje heb genomen. ik ben nu nog suf nl.

            was leuk om te proberen en denk dat ik er nog wat lol aan kan beleven, maar als je dit doet pas op!!! bij mij werkte het pas na 2!!!!!!! uur. ga niet als een gek zitten hijsen met je vrienden want je komt van een koude kermis thuis!
            Min knipafval was nog betrekkelijk nat (5 dagen gedroogd). en ik heb hem maar een uur of vier laten trekken. kun je ongeveer uitrekenen wat er was gebeurd nar 24 uur trekken!.

            mensen suc6 en have fun maar ga er wel rustig mee om!

            Comment


              #51
              Re: Wiet als borrel

              Zo maak ik al jaren van Beerenburg Heerenburg.
              Een weck fles vol droog klein spul overgieten met Beerenburg.
              Ik laat het rustig een week staan en zeef het dan door een koffie filter.

              Deze drank is niet te zuipen, maar een geweldig medicijn.

              Grtz. HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #52
                Re: Wiet als borrel

                hihi, proost, op je gezondheid.

                Comment


                  #53
                  Re: Wiet als borrel

                  Nou,

                  Het duurde even maar ik het het ook geprobeerd. Ik heb ongeveer 5 gram (anesthesia) top/klein spul met 0.5L berenburger in een weckpot gedaan.
                  Dit twee dagen laten staan en af en toe lekker schudden. Toen door een koffie filter en laten staan. Dat lukte wel 1 week en toen een borrel glas genomen.
                  Dat is ongeveer 50ml, die van mij was iets kleiner. Rustig wachten, na ongeveer een uur kwam er een warme gloed over me heen. Hier kan je heel goed van slapen!

                  Het is me goed bevallen en bevalt me beter dan het roken, alleen moet je wel even wat langer wachten voor het werkt. De fles is inmiddels bijna leeg.....
                  Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                  Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                  Comment


                    #54
                    Re: Wiet als borrel

                    lijkt me vet om eens te proberen !

                    Comment


                      #55
                      Re: Wiet als borrel

                      Denk dat ik ook maar een paar grammetjes reserveer over 6 weken

                      Comment


                        #56
                        Re: Wiet als borrel

                        Het is een goed medicijn voor onderweg.

                        Op vakantie neem je immers geen verdamper mee
                        En niemand zeurt over een fles Berenburg.


                        Grtz, HJM
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #57
                          Re: Wiet als borrel

                          Prsies

                          Comment


                            #58
                            Re: Wiet als borrel

                            bederft de drank als er geen alcohol in zit? of zou ik dit ook met bijv een fles water kunnen doen(ben niet echt een drinker)

                            Comment


                              #59
                              Re: Wiet als borrel

                              cannabedioden lossen niet op in water enkel in vetten en alcoholen. Dat gaat dus niet werken.

                              Comment


                                #60
                                Re: Wiet als borrel

                                THC lost op in alcohol niet in water Alcohol is tevens een conserverings middel. Als er geen alcohol inzit zal de THC niet oplossen. THC lost op in olie en/of dierlijke vetten.
                                Je zou misschien een cake kunnen maken, maar dit is ook niet al te lang t bewaren. Een ander idee misschien wiet olie maken.
                                Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                                Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                                Comment

                                Bezig...
                                X