Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    ik haal daar altijd me "gewone rokertje" 28eurie voor 4 gram white widdow
    cheese geloof ik 11 daar
    als je prijs bedoeld
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      zijn er coffeeshops in amsterdam die wiet van cbd crew verkopen? met veel cbd en weinig thc?

      Comment


        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        Ben 2 maanden geleden naar Amsterdam geweest, had ergens geweldige Purple Haze gerookt. Had er voor nog nooit Purple Haze gehad en vroeg me af of het echt wel zo speciaal ging zijn, vond hem echt geweldig maar was wat te stoned om te onthouden waar het was, coffeeshop was na de kassa direct stijle trappen naar beneden, iemand een idee uit deze vage beschrijving?

        Comment


          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          Ik weet niet of dit het juiste topic is, excuse me if not, ik ga binnekort met vriendin naar Amsterdam ; maar wij zoeken nog een goed hotel (dat niet te duur is).
          Mensen met ervaring?

          Comment


            Coffeeshops in Amsterdam

            Ik ben 2 weken geleden geweest, bij hotel luxer verbleven en goed bevallen! Dicht bij alles en niet zo ver van het station

            Comment


              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              Vorige week nog naar Amsterdam geweest, had bij de Bulldog aan de Wallen, Purple Haze gekocht, achteraf was het herma-wiet.. Wist niet dat het zo kwaad kon doen, erna barstende koppijn, niet te doen!

              Comment


                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                Ben gisteren naar The Doors, De Dampkring en De Bulldog geweest. Goeie thread, bedankt!

                Comment


                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  Ik ga al 3jr naar Coffeeshop IBIZA, bij de Nederlandsche Bank. Top Coffeeshop! Aanrader is OG KUSH, 5gr voor €30!

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Owja Super Lemon Haze is ook een aanrader voor af en toe sterke hazeje.

                  Comment


                    Comment


                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        Weet iemand misschien waar ze hier in Amsterdam nog een hulp inzoeken bij de coffeeshops? Bedoel ermee, achter de toog staan, verkoop van wiet... Had een paar maanden geleden gezien dat ze in Betty Boop iemand zochten maar was net te laat. Kent iemand ook de gemiddelde brutolonen? Genoeg om van deze job te leven?

                        Greetz

                        Wolf92

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Ik ga deze maand weer naar Amsterdam dus weet Iemand nog tips waar je beetje goedkoop kan shoppen in Amsterdam? (geen toeristenprijzen etc)

                          Of heeft iemand een tip waar je goede spacecake kan verorberen? Mag uiteraard een stuk vanaf CS liggen.

                          Ook ben ik van plan het een en ander aan zaadjes te halen maar weet niet waar ik dit het beste kan doen. Ik zit zelf te denken aan de Greenhouse maar misschien weten jullie een geweldig soortje dat ergens anders te koop is?

                          Mvg,

                          Jejo

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            Oorspronkelijk geplaatst door Geodude View Post
                            Ik ga deze maand weer naar Amsterdam dus weet Iemand nog tips waar je beetje goedkoop kan shoppen in Amsterdam? (geen toeristenprijzen etc)

                            Of heeft iemand een tip waar je goede spacecake kan verorberen? Mag uiteraard een stuk vanaf CS liggen.

                            Ook ben ik van plan het een en ander aan zaadjes te halen maar weet niet waar ik dit het beste kan doen. Ik zit zelf te denken aan de Greenhouse maar misschien weten jullie een geweldig soortje dat ergens anders te koop is?

                            Mvg,

                            Jejo
                            Jejo,

                            Coffeeshop Voyagers.

                            Trust me

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              Weet iemand misschien waar ik Purple haze kan halen in de buurt van Centraal station?

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                coffeeshop grey area en de tweede kamer heeft heele goeie wiet !!

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                en de dampkring in haarlemmerstraat met name de soort ''c5 pioneer'' echte aanrader !!

                                Comment

                                Bezig...
                                X