Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      Ik ben net terug van een geslaagd weekendje Amsterdam. Gelogeerd in Ibis, West Amsterdam. Verschillende koffieshops eens binnengelopen oa, Kadinsky, Bulldog, Greenhouse, Blues Brothers, Dampkring,...
      Dampkring was voor mij persoonlijk het meest geslaagd. Uitgebreid assortiment, je ziet wat je koopt, vriendelijke bediening die ook eens goed kon helpen bij wat ik juist zocht.

      Gekochte soortjes:
      Super Silver Haze, Super Lemon Haze, OG Kush, Amnesia Haze, en nog vele waar ik de naam van vergeten ben..

      Algemeen, echt topervaring! Mijn vriendin was wel mee dus kon niet overal naar binnen waar ik wou. In de Dampkring heb ik 2 uurtjes vertoefd aan de toog. Chill muziekje, lekkere wiet (ik vroeg aan de man achter de wiettoog voor een sativawietje (voor de lekkere high) en niet te sterk en hij bood me een topwietje aan. De naam schiet me echt niet te binnen. Het is alleszins iets me 'au' maar ik besef dat dit vaag is. Toch een aanrader (en moest iemand toevallig ginds passeren en de prijslijst te pakken krijgen

      Comment


        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        Grasshopper (The prachtige shop in kelder zeer vriendelijke dame achter toog vorige week geweest maar zijn veel shops in Amsterdam .
        wij verbleven in de golden tulp in beursstraat net tegen alle coffeeshops . ze hebbe een dienst die je wagen ophaalt en weerbrengt voor 25euro voor 24uur .kamer was er 60euro voor 3sterren mooie hotel zeker aan te raden .
        rollen bollen aanstoempen en smoren

        Comment


          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          Coffeeshop 1ehulp aan de Marnixstraat 194

          Mooie coffeeshop,
          Leuke zitplaatsen.
          Vriendelijk personeel en prima prijzen.
          Verder de huiskat Rizla is enorm gezellig.

          Enige nadeel is dat ze geen Pin hebben. Dus wel altijd cash bij je hebben.
          Verder kan je altijd aan de eigenaar vragen stellen via sociale media over de voorraad en welke wiet echt het beste is.
          Aanrader'


          Hi

          Comment


            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            Hebben ze nog lemon haze daar ??
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              Lemon Haze is nog steeds verkrijgbaar.

              Handige site als je eens een naar Amsterdam gaat: http://www.coffeeshopmenus.org/CoffeeshopMenus.htm

              Comment


                Comment


                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  Het filiaal en de bross zijn nu overgenomen door Hunters.

                  Goedkoopste weed 8.10 de gram


                  Ik ga tegenwoordig naar Coffeshop Central tegen over het centraal station ( tov de bushaltes )

                  Betere weed, en flink goedkopere jack herder 2 euro de gram goedkoper.

                  Daar zitten kon wel een een probleem worden, erg druk.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    Boeren jongens heeft een nieuw filiaal geopend in de utrechtsestraat, daar waar vroeger stix zat.
                    Boeren jongens en de bij in west en dus nu ook in het centrum hebben allemaal een nieuw hash soortje.
                    Wite cocoblock- ze hebben zelf de wite coco zaadjes naar maroc gestuurd en de wite cocoblock is het resultaat.

                    Een lekker fruitige hash soort met een vleugje wiet smaak. 32% thc dus stoned word je zeker en dat voor 8,50 per gram.


                    veel plezier en rookze

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Amsterdam

                      Lijstje Amsterdam
                      Bulldog:
                      - Super Silver Haze:
                      Ik wou oorspronkelijk een ander wietje (weet de naam niet meer) maar de man achter de toog had me dit soortje afgeraden. Op zijn advies dan maar SSH genomen. goed bevallen, geweldig om overdag te chillen. Zijn 13/g waard.

                      Utopia:

                      - Buddha Cheese:
                      Niet zo sterk als degene die ik al in het verleden gerookt heb. Ook wel aan de dure kant met 14/g.

                      - Amnesia Haze
                      De man achter de toog zag er zo grappig uit en hij zei dat hij de AH overdag rookte. Dit is de enige wiet die ik nog niet geproefd heb.

                      Abraxas:

                      - Juicy Fruit
                      Lekker fruitig en hevige high!

                      - Mango
                      Gekocht als souvenir, moet nog eens vragen hoe deze smaakte

                      - White Widow
                      Voor maar 10/g ver een van de betere die ik onlangs gerookt heb!

                      Dampkring:

                      - Mexican Haze/G13
                      Heel sterke Sativa, 13/g

                      - Lavender Kush
                      Hier val je gelijk terug van in je bed. Enkel 's avonds aan te raden dus... Zeer lekker

                      - Nevilles Haze
                      De duurste Sativa op de lijst met 14/g, jammer genoeg niet de sterkste. Wel lekkere geur en high

                      - Ceres Hilton
                      Ik vraag steeds, wat is het beste wietje dat je zou aanraden aan de man achter de toog. Ik heb hem 2 dagen na elkaar gehad en hij was super vriendelijk. Vroeg of ik goed geslapen had de dag ervoor met de Lavender Cush. De Ceres Hilton was 1 van de betere van de moment, samen met C5, volgens hem. De geur van deze sprak me meer aan. Super wietje!
                      Last edited by KilltheMonkey; 17 August 2014, 13:16.

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        Heey mede smokers,
                        we gaan binnekort weer een dagje amsterdam zoeken coffeeshops met goeie kwaliteit/prijs verhouding leuke zit plaats in centrum amsterdam iemand aanraders?

                        Mvg
                        Smoke Weed & Get Drunk!

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Rock It, picasso , kardinsky

                          Als je wat duurder wilt kun je ook altijd greenhouse tegen is wel erg duur.

                          Zoek op google eens op naar coffeeshops amsterdam map en daar zie je alle shops liggen.
                          Is handig om mee te nemen en kijken hoever je van een shop ligt.

                          Neem ook eens een kijkje in Dampkring, barneys.
                          Ook altijd goede wiet.

                          Grtz

                          TheWolf

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            ik ben vorig jaar rond deze tijd voor men 18e verjaardag ook naar de shop geweest .
                            hebben er een stuk of 15 gedaan ,en heb er maar 3 omthouden en weet nog maar van 1tje de naam ..
                            misschien ook wel logisch als we s'morgens op de trein al whisky lagen tezuipeselen
                            de naam datk omthouden heb is coffeeshop Free wordl , hele vriendelijke bediening mocht eens snuffelen aan bedaalde soortjes .
                            heb me toen de buddha cheese(12,5€/G , k2(8€/G) , La confidental kush (15€/G)genomen .
                            en was zeer tevreden van de wietjes echt een aanradertje !

                            en daar naast op de hoek , is ook een zeer gezellig shopje .
                            hebben toen gezzelig gebabbelt met de baas en heerlijke afghaanse hasj gerookt en jamaicaanse wiet , vond het echt n super wiet lekker smaakj was 3g/15eu en ze hebben en heel mooi aanbod van hasj
                            import wiet en de old scool soortjes .


                            en dan de laatste toen was dat ook de laatste shop dus is echt logisch datk dat niemeer weet .
                            als iemand het zou weten zou wel nice zijn !
                            het is en shop waar schommel ophangen voor op te rollen en boven kan je lekker chillen in super diepe zetels met genoeg kussens en tussen de zetels is een gelakte plaat multiplex voor op terollen met en asbak op .
                            daar zijn we echt 4uur blijven zitten omdat we zo goed zaten en konnen we lekker wat testen ghehe .
                            hebr ook n heerlijke ice hasj gekocht was een dieselhaze en die maakte me rete steund .
                            hoop dat iemand het weet zou leuk zijn voor degene die naar Amsterdam op verlof gaan of weekendju rooke .



                            in ieder geval nog nen goeien avond en veel rook plezier


                            Groeten Steundjee

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              Hahahaha, geniaal verhaal steund! Ik heb het zelfde meegemaakt :p alleen kan ik me geen enkele naam meer herinneren :p

                              Sent from my C2105 using Tapatalk
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                ik kom uit Amsterdam. waarom gaan of hebben jullie het bijna allemaal maar over toeristen shops boeren jongens was de een van de beste maar al sinds vele jaren is het het buurtshop coffeeshop the stud niet duur zeker met wat ik hier lees.

                                Comment

                                Bezig...
                                X