Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Hoi , Volgende wee dinsdag zou ik eens naar amsterdam gaan , Heb al een paar shops die ik eens wil bezoeken , maar een boot wil ik ook eens doen weet iemand soms een goed adresje ? en dan vroeg een vriend , kan je er ergens Psicodelicia krijgen ?

    Mvg Boky

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      Vanavond bij Anyday geweest. bio rules.

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        Ok folks, ik ben niet gevoelig voor commercie etc. maar ik moet zeggen dat anyday mij inderdaad anyday gaat voorzien. Zeer correct gekweekte super silver haze (bio). Happy. Tering Jantje! Ik ben even de weg kwijt.

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            Zo wat een lijst zeg ik had er minder verwacht

            ik heb aleen ervaring met greenhouse DAAN verwijsde me naar een kale gozer in de buurt van de wallen als je stoned/high ben krijg je constant een lachkick

            dus hebben we een random weedje gekozen samen met een goede maat van me uit de buurt van rotterdam

            het was arjans ultra haze #1 geworden

            dus eenjointje van gerookt en werd er goed skaffa van en kregen een lachkick constant en nu ik het nogsteeds rook af en toe ook XD
            vind het wel me favo wiet
            smaakt ook goed

            maar evengoed greenhouse is wel een leuke shop heeft nog een klassieke amsterdamse look
            medewerkers zijn vriendelijk wel soms een beetje kortaf
            gratis grinders gekregen

            leuke shop goeie wiet

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              ja ik kwam daar in de the greenhouse, vlakbij de bulldog coffeeshops was die , aan de overkant zo...maar ik vond er geen arjan ultra haze, terwijl dat wel de wiet was waar ik naar op zoek was in de greenhouse..ook de super lemon haze wou ik zeker proberen maar die was er ook niet..

              arjan ultra haze stond zelfs niet op de menukaart, wat ik wel vreemd vond, dus kom ik tot de vaststelling dat er nog ergens een andere "hoofdzetel" bestaat van the greenhouse waar ze deze arjan haze's wel verkopen ?

              grtz

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                Oorspronkelijk geplaatst door hazesmoker View Post
                ja ik kwam daar in de the greenhouse, vlakbij de bulldog coffeeshops was die , aan de overkant zo...maar ik vond er geen arjan ultra haze, terwijl dat wel de wiet was waar ik naar op zoek was in de greenhouse..ook de super lemon haze wou ik zeker proberen maar die was er ook niet..

                arjan ultra haze stond zelfs niet op de menukaart, wat ik wel vreemd vond, dus kom ik tot de vaststelling dat er nog ergens een andere "hoofdzetel" bestaat van the greenhouse waar ze deze arjan haze's wel verkopen ?

                grtz
                Naar die ging ik dus

                maf ik zie het meestal wel op de menu kaart maar volgends mij is hij veranderd want ik zag aleen arjans haze ipv ultra haze

                misschien in de zomer weer een nieuwe lading

                als ik langskom zal ik zeker info erover vragen

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  De Greenhouse verandert regelmatig het aanbod. Ze kunnen nu eenmaal niet altijd alle soorten op voorraad hebben. Als ik op m'n fietsje spring, is de Greenhouse het eerste betrouwbare adres (die in de Tolstraat). Een stukje verderop -bij de Albert Cuyp markt- in de 1ste vd Helststraat, zit de coffeeshop Katsu. Ook zeker een aanrader met formidabele producten. Kun je daarna gelijk even een harinkje gaan happen op de markt. Aanrader

                  Als je de markt afloopt in de richting van de van Woustraat, zit er daar op de van Wou een coffeeshop met heerlijke buitenwietjes. Ben de naam kwijt. Die schiet me zo wel te binnen...

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    Kadinsky in de roosmarijnsteeg, vlak bij dam en spui.
                    Relaxed tentje met verbazingwekkend veel ruimte voor de oppervlakte. Wiet is oke, hasjaanbod=super (ben geen voorstander van caramello-grappen maar daar kunnen ze er wel wat van, leuke uitstalling vette marocjes)
                    Grote etalageruit kan open > een aanrader in de lente/zomer voor een chill bakje koffie+rokertje
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshops in Amsterdam

                      Gisteren weer bij Anyday geweest. Sensi gekocht. Bio Buitenwiet. Wil degene die dit heeft gekweekt zich direct bij me melden! Ik wil op cursus. Inderdaad een heel goed adres. Voorts de zero (voor 's avonds) in de verdamper gehad. Gewoon doen.

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        ik was vrijdag bij prix d'amis. wat een shop! 3 verdiepingen hoog, tegenover road 99. erg vriendelijke mense daar, legge je alles tot in detail uit, weten er zelf echt veel over! chille kamers, chille muziek, en op de bovenste verdieping kan je zelfs poole! ik heb daar vaker blueberry gehaald, erg goeie wiet, maar vrijdag kushage geprobeert, 11 euro de gram maar wooooow wat een sterke shit!
                        voor mijn mening egt een goeie shop!

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Hejj iedereen,
                          Ben nieuw op het forum, dus aangenaam iedereen!

                          Ik heb een vraagje, ik ga binnekort voor een paar dagen naar Amsterdam.
                          Ik rook niet maar blow wel. Zijn er shops waar je een goede keuze voorgerolde hebt of raad je toch aan het best zelf rollen?

                          Grtz

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            Oorspronkelijk geplaatst door Larso View Post
                            Hejj iedereen,
                            Ben nieuw op het forum, dus aangenaam iedereen!

                            Ik heb een vraagje, ik ga binnekort voor een paar dagen naar Amsterdam.
                            Ik rook niet maar blow wel. Zijn er shops waar je een goede keuze voorgerolde hebt of raad je toch aan het best zelf rollen?

                            Grtz

                            Hmmm, ik rol ze altijd zelf, kzou nooit een voorgerolde joint kopen
                            kweetni maar k vertrouw het precies ni die voorgerolde joints, heb zo is een paar keer vn vrienden hun voorgerolde joint getaft , smaakte me echt niet zo als mn eigen joints je eigen joint is tog nog iets specialer

                            grtz

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              Oorspronkelijk geplaatst door hazesmoker View Post
                              Hmmm, ik rol ze altijd zelf, kzou nooit een voorgerolde joint kopen
                              kweetni maar k vertrouw het precies ni die voorgerolde joints, heb zo is een paar keer vn vrienden hun voorgerolde joint getaft , smaakte me echt niet zo als mn eigen joints je eigen joint is tog nog iets specialer

                              grtz
                              Dan zal ik ze maar zelf rollen.

                              Doen ze in de shop eigenljik moeilijk als je samen met tabak rolt? Want sigaretten mogen niet heb ik verstaan?

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                ja doen ze wel eens moeilijk over heb het een paar keer gehad wel, dan geven ze je zo tabaksvervangend kruid , vind het maar niets..heb elke joint al met mn sigaretten gerolt in elke shop dus, lukt wel

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X