Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Halve gram wiet in Zwolle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Halve gram wiet in Zwolle

Korting op 420shop
    Haai, weet iemand toevallig of er een coffeeshop is in Zwolle waar ze ook per halve gram verkopen? (Voor rond de 5 euro)

Waarschijnlijk wel. De meeste shops doen dat wel. Sommige vragen 5 euro/gram voor een haze-mix ofzo. Dan flikker je gewoon de helft weg!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hah die is goed LR2.
      Je kan ook een voorgerolde joint kopen als je maar 5 Euro wilt uitgeven.

Comment

Ik ken arme studenten helaas maar al te goed, ik was er zelf een; rond de 15e van elke maand begon het krap te worden met de financiƫn, ondanks mijn bijbaantje, ondanks slechts 10 euro boodschappen uit te geven per week voor ontbijt+lunch. Al je op mijn school koffie wilde drinken elke pauze, kostte dat 5 euro per dag.
        Als we dan bier gingen drinken, dan haalden we liever een traytje Keizerskroon (10,50 euro, 12 liter bier, Holger was toen net uit de handel) dan naar de kroeg. Behalve net na de 24e, stufidag, dan was iedereen weer eventjes rijk.

Ik zag diezelfde medestudenten honderden euro's in coffeeshops uitgeven aan dure haze soorten, en zo rond de 15e probeerden ze toch met wat kleingeld aan goedkope haze/jack&santa-mix te komen.
        Dat probleem heb ik zelf nooit gehad, maar ik was stinkend rijk geweest als ik geen gigantisch hoge moraal heb omtrent drugshandel.

De shops in omgeving Nijmegen doen niet zo moeilijk om een half grammetje af te wegen. Ik denk dat dat in Zwolle net zo is. Aan de andere kant, als je slechts 5 euro kunt missen, dan kun je dat beter in een spaarpotje doen en een maand later een gram super silver haze halen. Als ik zulke wiet rook, dan heb ik maar de helft nodig van een normale joint. Dus een gram gaat 2x zo lang mee!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X