Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakota in Nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dakota in Nijmegen

    Korting op 420shop
    In Nijmegen toch echt mijn favoriete shop : Dakota aan de lange Hezelstraat.

    Monumentaal pand, wat zich binnen uit in o.a. hoge plafonds, ruim opgezette rookruimte en heerlijke bar waar ik menig uurtje door kranten en studieboeken heb geneuzeld. Een hoog gehalte aan vaste klanten maakt het een terugkomshop, al moet ik bekennen dat mijn persoonlijke smaak qua rookwaar (blonde marocjes) niet altijd even goed vertegenwoordigd zijn op de rookwaarkaart.

    Andere noemenswaardige punten : Gratis internet, grote collectie strips en spelletjes, ruim bemeten darthoek voor de liefhebbers, en een fikse TV voor als NEC haar ding doet. En heel belangrijk : lekkere koffie !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: Dakota in Nijmegen

    Ik ben gisteren naar de Dakota geweest om wiet te kopen.
    Er was een kleine kaart met erg dure wiet (voor wat ze aanbieden). Heb een half grammetje van de duurste soort gekocht.
    De wiet smaakte niet lekker maar was wel erg sterk. Al om al lijkt het me geen leuke shop om een paar uurtjes te zitten.

    Comment


      #3
      Re: Dakota in Nijmegen

      weet iemand een contact adres van die mannen?

      Comment


        #4
        Re: Dakota in Nijmegen

        wou je ze een kerstkaartje sturen ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Dakota in Nijmegen

          dakota is voor mij de favoriet.

          vroeger kwam ik alleen in shops om wat te kopen en snel weer weg, totaal geen zin in mensen.
          bij dakota ben ik echt blijven hangen door de gezelligheid.
          voor het grote deel allemaal vaste bezoekers die er als het even kan de hele avond doorbrengen met tv, bladen, kranten, spelletjes, darts en leuke gesprekken.
          gewoon gezellig zonder gedoe, heel anders als in de vlaamse gas, heel ander publiek. soort stamkroeg zonder alcohol
          je komt er makkelijk met andere mensen in gesprek, het personeel is goed en aardig en houd de boel in de gaten zodat het geen zooitje word zoals in andere shops vaak wel is qua bezoekers.
          de wietprijzen let ik eigenlijk nooit op, een euro meer of minder doet er voor mij niet toe.
          het eten is er prima dus cafetaria of drive in kom ik eigenlijk ook niet meer.

          enige nadeel van dakota vind ik dat je er niet kunt wonen..haha. voelt voor mij als een soort 2e huis

          dus bij deze alvast iedereen bij dakota bedankt voor een leuker geworden 2013

          Comment


            #6
            Re: Dakota in Nijmegen

            Ben er een paar dagen geleden weer geweest. Schoftelijkndure s5 haze (is geen s5 haze). Ok white widow, komt in de buurt van de originele, maar is het net niet. En de dakota Gold (hasj) had erg veel blad erin zitten. Was niet te kneden, en geurde ook als droog blad.
            Kan de batch zijn, kan ergens anders door komen. Maar vriendelijk personeel, goed sfeertje, prima shop.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Dakota in Nijmegen

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              s5 haze (is geen s5 haze). Ok white widow, komt in de buurt van de originele, maar is het net niet.
              LR2 dis helaas ook mijn conclusie. de s5 is echt geen haze en de white widow is ook geen white widow. jammer dat shops niet opletten bij het inkopen of niet op de kaart zetten wat het echt is.

              Comment


                #8
                Re: Dakota in Nijmegen

                Ach, deze ww komt tenminste dichterbij dan de meeste nijmeegse ww. Als je de echte wilt proeven dan moet je naar hallicarnas (ofzoiets?) In Venray.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X