Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle coffeeshops in Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alle coffeeshops in Groningen

    Korting op 420shop
    Hier alleMedley: Gedempte Zuiderdiep 64, Groningen 9711HK
    Op zich redelijk mooie zakjes, maar voor de sfeer kun je beter naar een begrafenis.
    Vliegende hollander: Gedempte Zuiderdiep 63, 9711HC Groningen
    Vaak hebben ze prima wiet liggen, grote voordeel vindt ik de pinautomaat.
    Gezellig om te zitten.
    Glory: Steentilstraat 3, 9711GJ Groningen
    Soms mooie zakjes, soms hele slechte, wordt vaak niet/slecht gespoeld. Ooit zand tussen m'n wiet gevonden, mee terug gegaan, excuses en een ruime vergoeding mee terug gekregen en de kweker zou op het matje geroepen worden.
    Gezellig om te zitten.
    Upper10: Steentilstraat 22, 9711GM GroningenVond de zakjes de laatste tijd maar matig. Samen met Dr. Anders en The Happy dezelfde eigenaar, leverancier(s) en dus zakjes.
    The Happy: Damsterdiep 5, 9711SG Groningen
    Zie Upper10.
    Dr. Anders: Gelkingestraat 17, 9711NA Groningen
    Zie Upper10.
    De stoker: Padangstraat 27, 9715CL Groningen
    Verwacht geen mooi zakjes maar de wiet is goed.
    Raggamuffin: Noorderstationsstraat 15, 9716AN Groningen
    In mijn ogen een beetje de middenmotor, niet goed en niet slecht maar wel een vriendelijke service. Je hebt ook de mogelijkheid een potje te poolen.
    Dees: Papengang 3, 9711PA Groningen
    Te lang niet geweest om te oordelen.
    Driemaster: Nieuweweg 18, 9711TD Groningen
    Te lang niet geweest om te oordelen.
    Metamorphose: Oude Boteringestraat 53, 9712GE Groningen
    Te lang niet geweest om te oordelen.
    Storm/Reykjavik: Spilsluizen 6, 9712NS Groningen
    Wat meer geschikt voor de mensen die echt van rust houden, jeugd wordt hier ook niet echt gewaardeerd. Je betaald de jackpot voor kleine zakjes met kwalitatief goede wiet.
    The clown: Folkingestraat 24, 9711JW Groningen
    Nog nooit geweest.
    Oasis: Meeuwerderweg 60, 9724EV Groningen
    Te lang niet geweest om te oordelen.

    Ik verwacht niet dat iedereen het eens is met mijn mening. Dit is puur uit mijn eigen ervaringen en ik merk de laatste tijd dat de kwaliteit van de wiet nog al wisselt.
    Last edited by kroket; 9 November 2011, 17:37.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    #2
    Re: Alle coffeeshops in Groningen

    en welke is de beste

    Comment


      #3
      Re: Alle coffeeshops in Groningen

      Ga ik @ the moment niet meer over oordelen.
      Het is voor sommige shops dusdanig lang geleden geweest dat ik daar geen oordeel meer over mag trekken.
      Zou mooi zijn als anderen het verder kunnen aanvullen.. En anders wil ik wel een gesponsorde koffieshop-ronde doen
      Mijn doel is uiteindelijk alleen nog uit eigen kweek te roken..
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #4
        Re: Alle coffeeshops in Groningen

        ik woon in de buurt van groningen en ik ga altijd naar de medley het is idd gelijk ophalen en wegwezen maar als je er vaker komt dan starten ze je te herkennen en krijg je steeds betere zakjes en jij bent ja nog nooit bij de clow geweest nou ik kan je vertel neem niet de moeite om daar heen te gaan net zo slecht als de glory miss nog wel slechter maar dat was wel jaartje geleden ofso kom nu aleen nog maar bij medley

        Comment


          #5
          Re: Alle coffeeshops in Groningen

          De dees heeft egt een mooie zit-ruimte, ook de mogelijkheid om te poolen, internetten ( volgensmij ) en in de zomer is de achterakant ook ope en dan kun je buiten zitten.
          ze hebben 5je's en 12je's voor zover ik weet. je krijgt dan een map en je kunt zelf kijken welke soortjes er zijn en het zakje uit zoeken. in de mappen van 5 en 12 zitten wiet hasj en skuf, dus het is zeker fijn om uit te zoeken. Dominator, Amnesia Haze en Zilver Haze zijn in mijn ogen de beste soortjes die ze daar regelmatig hebben. ze hebben er ook afgaan en sneeuwitje.
          zeker een shop om even lang's te gaan !

          Veel Plezier

          Comment


            #6
            Re: Alle coffeeshops in Groningen

            Nog een leuke aanvulling voor de Glory..
            Als ex-vaste klant kocht ik hier dagelijks een zakje, waar volgens hun bordje (ik geloof) 1,7 gram in zou zitten.
            Echter, als ik de zakjes thuis na-woog, zat er constant 0,2 gram te weinig in..
            Op zichzelf niet veel, maar voor de asociale bedragen die ze ervoor vragen en mijn dagelijkse bezoek....

            Dus ik met m'n weegschaaltje en goede moed naar de Glory toe..
            Na in eerste instantie gemeld te hebben dat hun zakjes tekort schieten werd ik voor gek verklaard, totdat ik mijn weegschaaltje op de toonbank legde en we samen enkele zakjes na-wogen. Zijn hierop volgende reactie verbaasde mij nogal:
            "Wij wegen de zakjes niet, we verkopen het alleen maar en hiermee kunnen we je niet verder helpen."
            Voor mij reden genoeg nooit meer weder te keren in de Glory te Groningen, *#@*shop!
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


              #7
              Re: Alle coffeeshops in Groningen

              tsss ik was in een coffie shop @ den hoogte ,, station noord se vraagen voor ID facked up en in heeft de heeelee rondje om de stad en niks gevonden shit , ik moet een guide hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment


                #8
                Re: Alle coffeeshops in Groningen

                Natuurlijk nonsense dat de Glory niet zelf weegt.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Alle coffeeshops in Groningen

                  Hey mensen, voor mn app vroeg ik me af welke shops er precies zijn in Groningen. Het lijstje hierboven is al wat oud misschien.

                  Klopt dit een beetje? :



                  En de Raggamuffin, volgens google zit daar nu een beddenzaak ofzo? Weet iemand of die shop er nog is?

                  Alvast bedankt
                  Smokeout Coffeeshop Zoeker voor Android -->> http://goo.gl/YgnzS

                  Comment


                    #10
                    Re: Alle coffeeshops in Groningen

                    Dr. Anders bestaat niet meer (is althans maanden lang gesloten, inmiddels ook uit de lijst verwijderd)
                    En raggamuffin zit wel degelijk aan Noorderstationsstraat, het nummer kan eventueel fout wezen

                    Voor de rest kloppen alle shops. De enigen waar ik lange tijd niet meer langs ben gekomen zijn:
                    Stoker, Driemaster, Oasis en de Clown.
                    Over die shops kan ik het dus niet met zekerheid zeggen.

                    Edit, net even op google maps gekeken, Nr 15 voor raggamuffin klopt wel
                    Last edited by kroket; 14 October 2011, 19:49.
                    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                    Comment


                      #11
                      Re: Alle coffeeshops in Groningen

                      Haha, mooie app. Ik zal die zeker downloaden wanneer ik weer een android telefoon heb

                      Mapje klopt wel!

                      @ kroket. Dr. Anders is weer open

                      Comment


                        #12
                        Re: Alle coffeeshops in Groningen

                        happy, medley, en upper ten zijn kutshops. Mensen hebben geen verstand van wiet en verkopen werkelijk alles wat groen is. Wiet is vaak slecht gespoeld en zakjes zit amper wat in. HAlf crimineel groningen komt er ook zn illegale handel verkopen. MEdewerkers en veel bezoekers hebben van die cokebekken. ik zou deze shops mooi links laten liggen

                        ---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 11:01 ----------

                        Je kan beter naar Clown gaan. Zij hebben meestal kwaliteit te koop. Kost soms wat meer maar dan heb je ook, wat. Raggamuffin valt qua kwaliteit tegen. Ik word niet zo stoned van hun wiet maar jah ik rook ook dagelijks. Driemaster en dees is net een sociale werkplaats. Veel cokebekjes en emotioneel gestoorden daar. Zelfs personneel ziet er uit als regelmatige cokesnuivers. MEnse die daar werken hebben geen verstand van wiet en hash. Reykjavik wisselt zeer sterk in kwaliteit maar nooit in prijs hahahaha.

                        Comment


                          #13
                          Re: Alle coffeeshops in Groningen

                          Ik vind de Raggamuffin echt een waardeloze coffeeshop, duur en rotwiet/hash waar je niet stoned van wordt.
                          Ook het personeel lijkt stoned zijn als ze werken en amper een idee van wat ze verkopen.
                          "Wat is een lekkere hash? Geen idee, ik rook geen hash" krijg je als antwoord.
                          Kun je net zo goed naar De Stoker gaan in de Padangstraat, krijg je meer voor dezelfde kwaliteit.

                          Ook vind ik het erg jammer dat er in Groningen eigenlijk alleen maar "sla me dood" wiet te koop is, schijnt hier het meest te verkopen.
                          Ik mis een lekkere high wiet hiero en begin zo van de wiet hier te balen dat ik er aan zit te denken om zelf een cheese/lemonskunk zaadje te kopen in A'dam bij Greenhouse.
                          Jammer...

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Alle coffeeshops in Groningen

                              hehe wie kent libberty nog ? gedempte zuiderdiep , kon je internetten hasj kopen en roken (A)

                              Comment

                              Bezig...
                              X