Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Glory

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Glory

    Korting op 420shop
    Hey man wil je relax een jointje roken en de grote assortiement bekijken en leuke mensen ontmoeten dan moet je zeker langs Theo & Angela van de Glory.
    de toffe sfeer die er hangt waar je al gauw het gevoel van thuiskomen hebt is echt de moeite waard om te ontdekken.
    Lekkere sjit altijd en veel variatie, dus echt de moeite waard.

    dis geen reclame maar een feit.

    peace out just chillin

    #2
    Re: De Glory

    en waar deze shop precies/coffeehuis
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Re: De Glory

      hebben ze daarso niet de aparte prijzen? zoals 7.50 enzo.

      Comment


        #4
        Re: De Glory

        Hey moi mensen, de Glory zit in de steenstilstraat vlak op de hoek van de radermarkt en zuiderdiep.
        En wat de prijzen betreft moet ik eerlijk zeggen dat 7 en half mij niks zegt, ik kijk nooit zo naar de prijzen maar naar de soorten en kwaliteit en daar ontbreekt het niet aan en zelf koop ik voor 15 eurie eigen naam Gloryweed en die veranderd altijd maar altijd lekker en goed.
        Noem dat je van jointjedraaien.nl Forum bent en het levert je vast een gratis bakkie of jointje op of beide ;D

        Peace and Smoking goes 2gether

        Comment


          #5
          Re: De Glory

          Ben ik het absoluut niet mee eens. Wat 'n tuig staat er daar voor de deur dat maakt het voor een meisje echt niet leuk/gezellig hoor om daar de coffeeshop in te stappen.

          Comment


            #6
            Re: De Glory

            Oorspronkelijk geplaatst door Sugarush View Post
            Ben ik het absoluut niet mee eens. Wat 'n tuig staat er daar voor de deur dat maakt het voor een meisje echt niet leuk/gezellig hoor om daar de coffeeshop in te stappen.
            Hier ben ik t dus niet mee eens want de Glory heeft een samenscholingsverbod voor de deur. Dan ben je waarschijnlijk net op t verkeerde moment daar geweest

            Comment


              #7
              Re: De Glory

              Of het tuig is weet ik niet maar het is soms wel druk voor de deur. De gloryweed is heel soms goed maar vaak heel slecht. Ik heb niet de indruk dat de mensen daar verstand hebben van wiet. Wel van geld verdienen want volgens mij kopen ze gewoon voor een prikkie matige wiet en dat lekker duur aan ons verkopen!!. Nu ben ik een zeer ervaren wietroker en zeer kritisch op de wiet maar je kan beter naar Oasis gaan of Dees-Driemaster als je kwaliteit zoekt. Heb je weining ervaring met blowen dan heeft de gloryrommel wellicht enig effect.

              Comment


                #8
                Re: De Glory

                Helemaal mee eens Appie
                Die 15 zakjes af en toe die afghaan wel ok, maar ook vaak blad afghaan, bah bah scherp, ik ga er nooit meer heen en noem die tent ook : de gory
                nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

                Comment


                  #9
                  Re: De Glory

                  Ik sluit me aan bij Appie,

                  De Glory en de buren Upper10&Happy zijn uitbuiters, de weed is van slechte kwaliteit en geeft vervelende bijwerkingen, je proeft meer booster dan weed, dus niet tot slecht gespoeld en na het drogen gelijk de markt op,...... je krijgt er hoofdpijn & stijfe spieren van en wordt er depri van.

                  daarnaast zijn de upper10 & Happy de juiste plek om aan je harde dope te komen, de lokale dealers zullen u van harte welkom heten op d stoep

                  greetz &

                  Comment


                    #10
                    Re: De Glory

                    vind de glory idd slechte coffeeshop vaak nog natte wiet etc. heel soms wel goeie wietje maar vaak echt bagger slecht
                    voor goeie wiet moet je nu naar dees-3master-medley raggamuffin heeft meestal ook wel goeie wiet

                    Comment


                      #11
                      Re: De Glory

                      De Glory Special is een grote bak, waar pas aangekochte wiet in gegooid wordt.
                      Die kan super goed zijn, en soms ook wat minder. Eerst even kijken dus.

                      Uiteraand kunnen ze niet beter verkopen, als ze kunnen inkopen. Op het moment is er in Groningen een tekort, had ik begrepen.

                      Ze proberen die iritante kroeskoppen voor de deur steeds weg te sturen, maar het zijn net vlooien, je komt er niet echt van af.
                      En inderdaad, de ouders van die hufters hebben niet veel aan opvoeding gedaan. In hun ogen hebben vrouwen hier net zo min rechten als in hun vaderland.
                      Als je binnen gaat klagen treed het personeel direct op.
                      Ze moeten wel, anders krijgen ze gelazer met de gemeente.

                      En nee, ik ben geen rassist. Ik heb alleen een hekel aan hufters die mijn habitat vertreiteren.

                      Grtz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        Re: De Glory

                        Mij zie je er ook niet meer..
                        - In de zakjes zit continu behoorlijk wat te weinig en bij het klagen hierover werd ik voor gek verklaard en afgewimpeld.
                        - De wiet wordt niet of nauwlijks gespoeld, het knettert vaak genoeg tijdens het roken.
                        - Heel vaak is de wiet nog niet eens goed droog, daarnaast heb ik het vermoeden dat de wiet geforceerd gedroogd wordt.
                        - Bladwiet en bermwiet is eerder normaal als een uitzondering.
                        - Heb zand tussen mn toppen gehad (hiervoor kreeg ik wel een nieuw zakje).
                        - THC-loze toppen, heb me heel vaak afgevraagd waar de THC gebleven was.

                        De enige wiet die ik nog van redelijke kwaliteit vindt bij de Glory is de Haze.
                        Echter krijg je ook hierbij ook een topje waar nog veel, heel veel blad aanzit en uiteraard te weinig grammen bevat.
                        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                        Comment


                          #13
                          Re: De Glory

                          Ik denk dat ik deze voortaan ook aan me voorbij laat gaan. Kom er net van terug en de 15jes lijken met de week wel minder te worden. Vorige week nog 45 euro en toen zat er aardig wat in maar alsnog een stuk minder dan ongeveer nov/dec. Zei er wat van maar ze begrepen niet waar ik het over had?

                          Comment


                            #14
                            Re: De Glory

                            Troep!

                            Comment


                              #15
                              Re: De Glory

                              Kwam er laast langs, en het stond er weer vol met kroeskopjes.

                              Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm, hoe breng ik dat?

                              Toen wij als blagen vuurwerk of een pilsje wilden scoren, (zo'n honderd jaar geleden) wisten we altijd wel een "foute" toffe vent te vinden die dat voor ons binnen ging halen.
                              En dan bleven wij zo veel mogelijk uit het zicht

                              Als je nu voor de Glory (en waar niet) gaat kijken, zie je figuren die het spel niet begrijpen.
                              Ze hebben het gedrag wat je ziet in Istanbul, nee is geen andwoord. Het zijn net vliegen.

                              Ik weet van een oud personeelslid van de Glory dat ze er echt niet goed van werden.
                              Door die hufters voor de deur komen er minder klanten, de gemeente straft af als er steeds opstootjes voor de deur staan, omdat je minder klanten krijgt aan de voorkant, heb je minder geld om goede wiet in te kopen............................................
                              En de rest volgt vanzelf.

                              Ik weet niet of je als ondernemer er veel aan kan doen.
                              Als je ze op de bek slaat, zit je in de shit.
                              En als je ze niet op de bek slaat, zit je in de shit.
                              En als je niet meer aan kleurlingen verkoopt, zit je in de shit.
                              Als je wel aan kleurlingen verkoopt, zit je in de shit.

                              Ik ben blij dat die shop niet van mij is.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X