Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weert,, Paradox of Hobbit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weert,, Paradox of Hobbit

    Korting op 420shop
    Hey,
    ik ben een belg en zou graag eens naar Weert gaan voor wat plaatselijke groenten te proeven.
    Maar heb alleen nog maar vanalles gehoord over de Paradox, hebben jullie ervaringen met de Paradox of de Hobbit (de 2 enigste coffeeshops in Weert) en welke van de 2 is beter (kwaliteit/prijs verhouden & sfeer & vriendelijkheid e.d.) & welke soorten hebben ze bij deze coffeeshops?

    alvast bedankt

    #2
    Re: Weert,, Paradox of Hobbit

    ik ga altijd bij hobbit maar de keus is niet zo groot
    paradox is van 'n vriend van mij maar daar benik zelf nog nooit geweest
    hobbit vind ik gemakkelijk omdat ik de auto in de parkeergarage neer kan zetten en als ik eruit kom ben ik direct bij de CS
    hobbit heeft soms de vervelende eigenschap te weinig te geven, dus ff wegertje meenenem
    en altijd even vragen of je datgene wat je wil bestellen eerst mag zien anders krijg je gruis
    en die rommel wil ik zelf niet dus

    paradox ervaringen mogen anderen geven

    grtz angel777
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Weert,, Paradox of Hobbit

      Ben vndaag ng bij de hobbit geweest
      shop is niet slecht, maar er is weinig keuze zoals angel al zegt

      snowwhite (9 euro/gr), amnesia (10 euro/gr), jack white (9 euro/gr), santa maria (8,50 euro/gr ?) en volges mij ng 1 of 2 andere soorte, meer hebbe ze niet (vn wiet)

      De amnesia en de jack white vind k persoonlijk wel lekker daar

      Para is dik in orde, maar ben er al een tijdje niet meer geweest
      Ik en men kameraden kregen er altijd een zeer goed gevuld zakkie wiet
      White widow vn de para vind k zaalig

      Peace
      I know a place..where the grass is really greener

      Comment


        #4
        Re: Weert,, Paradox of Hobbit

        ok, bedankt!
        en weet iemand ook de openingsuren van deze shops en of je identiteitskaart ook word ingescand zoals in Maastricht?

        Comment


          #5
          Re: Weert,, Paradox of Hobbit

          Openingsuren kan k je niet echt precies vertelle..ga meestal 's avonds en ng nooit gelet op wat de openingsuren zijn eiglijk

          Je identiteitskaart word bij allebei de shops niet ingescand..bij para moet je wel bijna altijd je paspoort laten zien en bij hobbit heb k ng nooit controle gehad
          I know a place..where the grass is really greener

          Comment


            #6
            Re: Weert,, Paradox of Hobbit

            ok bedankt
            en is het ook mogelijk om bij beide shops de weed eerst te zien zonder dat je afgesnouwd word?
            en heb eigenlijk nog een vraagje,, als je bijvoorbeeld 5 gr weed/haze koopt is het dan nog mogelijk zoveel voorgerolde jointje (weed of haze) te kopen als je wil of staat hier ook een limiet op?

            Comment


              #7
              Re: Weert,, Paradox of Hobbit

              max 5 gram en geen joint meer
              en je zegt gewoon: mag ik die en die ff ..?? gram van zien
              je maakt je keus en klaar is kees
              beide shops zullen niet gaan snauwen
              doen ze dat wel zou het voor mij het laatste bezoek zijn aan die shop

              grtz angel777
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                ok, bedankt
                en welke hasj is er aan te raden van beide shops?
                en hanteren ze een wietpas bij een van beide shops?

                Comment


                  #9
                  Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                  Hasj ng niet gekocht daar dus daar kan ik je nix over vertellen, maar ik weet wel dat er geen wietpas gehanteerd wordt in beide shops

                  vndaag trouwens ng es na de hobbit geweest..nlx en nothern light stond nieuw op hun lijst

                  2 gr nlx meegenomen, ng niet gerookt maar hij ruikt wel heel goed en het zakje zit goed vol

                  peace mate
                  I know a place..where the grass is really greener

                  Comment


                    #10
                    Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                    zaterdag naar de paradox geweest.
                    5 gram white widow meegenomen,, naajjz!
                    leuke shop,, alleen wat krap (rokers en kopers in 1 kleine ruimte) en geen rokersruimte door verbouwingen of zo iets..
                    maar qua kwaliteit/vriendelijkheid DIK inorde!

                    Comment


                      #11
                      Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                      White widow vn de pare is idd heel nice

                      Die verbouwingen zijn trouwens al een tijdje bezig..vraag me af hoelang het ng gaat duren..

                      Anyway, goed dat het je goed bevallen is en enjoy (as je ng wat over hebt tenminste )

                      peace
                      I know a place..where the grass is really greener

                      Comment


                        #12
                        Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                        Hobbit en Para zijn beide dikke aanraders!! Hobbit moet je zijn voor de amnesia, die is onwaarschijnlijk goed. En inderdaad, de white widow in de para is legendarisch!
                        Als je in de loop van volgende week nog naar de Hobbit gaat, kan je een heel goeie Bubblegum kopen. Eergisteren twee gram gekocht, heel tevreden erover.
                        Smoke ze
                        A friend with weed, is a friend indeed

                        Comment


                          #13
                          Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                          de 5 gram white widow is op en ben nog nooit zo heerlijk high (stoned) geweest als van deze, deze is zijn prijs zeker waard, echt mooie dikke knoppen!
                          jah, vraag me dat ook af, want nu kom je binnen is sta je meteen tussen de rokers.. en is het een beetje wringen.

                          Hobbit wou ik gaan,, maar men vriend zijn belkrediet was op en kon dus niet meer op zijn gps van zijn gsm kijken..
                          maar zaterdag ga ik normaal gezien terug naar beide, die Amnesia moet inderdaad goed zijn over Bubblegum heb ik nog nooit iets gehoord.., prijs misschien?
                          en zijn ze over de gewichten ook eerlijk daar want daar heb ik al wat over gehoord en is het gamma daar uitgebreid of eerder beperkt?

                          Comment


                            #14
                            A friend with weed, is a friend indeed

                            Comment


                              #15
                              Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                              hmmm nothern lights..heb er nu ook grammetje vn gehaald..super wietje

                              hun lijst veranderd idd regelmatig.. ze hebben nu ook indica

                              wist niet eens dat er wiet was die letterlijk indica heette, maar anyway vn deze wordt je echt zwaar stoned en superlam

                              tis een goed wietje, maar niet iets om meerdere keren te kopen (voor mij persoonlijk)

                              bubblegum is trouwens ook erg goed

                              en de mensen achter de toog zijn altijd heel chill en vriendelijk

                              peace mate
                              I know a place..where the grass is really greener

                              Comment

                              Bezig...
                              X