Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weert,, Paradox of Hobbit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Weert,, Paradox of Hobbit

      Door geen voorgerolde in de para te gaan halen die zijn gewoon niet zo goed. De Hobbit heeft wat betreft voorgerolde joints een heel goeie naam. Als je er een van de Hobbit rookt, ben je garantie goed begaaid.
      Zeker de voorgerolde mix eens proberen!
      A friend with weed, is a friend indeed

      Comment


        #18
        Re: Weert,, Paradox of Hobbit

        het was geen voorgerolde,, want ben daar so wie so geen voorstander van,, je weet nooit wat ertussen zit.. maar dat gevoel was egt zeer onaangenaam,, khou meer van de lachkicks e.d.
        maar ga me zeker ooit eens een voorgerolde hash kopen (heb dit nog nooit gerookt), misschien bij de hobbit.. en kijken wat dat met me doet.

        Comment


          #19
          Re: Weert,, Paradox of Hobbit

          Oorspronkelijk geplaatst door SmokingSjilder View Post
          Door geen voorgerolde in de para te gaan halen die zijn gewoon niet zo goed. De Hobbit heeft wat betreft voorgerolde joints een heel goeie naam. Als je er een van de Hobbit rookt, ben je garantie goed begaaid.
          Zeker de voorgerolde mix eens proberen!
          True..true
          I know a place..where the grass is really greener

          Comment


            #20
            Re: Weert,, Paradox of Hobbit

            dit weekend niet tot in Weert kunnen geraken door het slechte weer..
            maar ga woensdag zeker mijn schade inhalen
            aanraders,, prijs? (ga naar beide shops)

            Comment


              #21
              Re: Weert,, Paradox of Hobbit

              als je hobbit gaat zou k zowiezo northern lights (8.50 euro/gr) hale (als die ng oppe lijst staat)..dies egt heel goed

              en als ze amnesia (9 ?/gr) hebbe deze zeker meenemen..maar die staat al ff ni meer oppe lijst

              para weet k eerlijk gezegd niet meer veel vn (niet meer geweest laatste tijd)..maar white widow blijft men favo daar

              ps: laat keer wete als je naar weert gaat..smokingsjilder en ik wille wel en keer meete daar

              peace bro
              I know a place..where the grass is really greener

              Comment


                #22
                Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                in groep stonen is altijd fijner!
                julie laten maar wat weten..

                chill
                Last edited by KeepItGreen; 15 November 2010, 20:00.

                Comment


                  #23
                  Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                  Dat zullen we doen. Ik vraag me best af waar je woont, aangezien je weert gaat?
                  A friend with weed, is a friend indeed

                  Comment


                    #24
                    Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                    Zoals je in mijn eerste bericht kunt zien ben ik een belg
                    woon niet zo ver van de grens..
                    Last edited by KeepItGreen; 28 November 2010, 10:59.

                    Comment


                      #25
                      Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                      Zoo, even een accountje gemaakt om ook mn mening even te kunnen droppen!
                      Eerst maar de Paradox, mijn persoonlijke favoriet. Ze zijn sinds vorige week vrijdag klaar met de verbouwing, en het ziet er geweldig uit! Dit dus zeker de aanrader als je de volgende keer weer in Weert bent, aangezien je bij de Hobbit (naar mijn mening) niet echt lekker kunt zitten. De wiet bij de Paradox is dik in orde, een groot nadeel is alleen dat na de verbouwing de prijzen goed omhoog zijn gegaan. whitewidow/gram is naar 10,50 gegaan, amnesia 12 volgens mij, santa zal wel 9 zijn. Zo ook met voorgedraaide. Wel wordt de kaart binnekort uitgebreid met enkele nieuwe soorten voorgedraaide die ze daar eerder niet verkochten.
                      De hobbit, lately ook nieuwe soorten op de kaart. Ze hebben daar de laatste maand de vieze eigenschap om gewoon snoeihard 0,7gram mee te geven (wiet Big Bud en Bubblegum), om er vervolgens mij te zeggen dat het 'een compact wietje' is. Dit vind ik grofweg belachelijk, om zo hun klanten af te zetten. Verder geeft de NLX een mooie stone, voor 9 euro. De voorgedraaide mix is ook goed te roken, maar een wiet jointje zou ik er niet halen om een de tar smaak in je mond te verkomen.

                      Dat was het wel zo'n beetje. Tips voor shoppas in de buurt? Mensen tippen altijd voor de Wal in Eindhoven, nog steeds niet geweest eigenlijk. Welke wiet raden jullie me aan als ik buiten Weert, zeg in Eindhoven koop? Prijsklasse +/- 10 euro.

                      Alvast bedankt

                      Comment


                        #26
                        Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                        hoor ook vaak slegte commentaar over de hobbit met de gewichten..
                        is de paradox nu klaar met verbouwingen,, mooi!
                        jah,, het geld van die verbouwingen moet erges mee gefinancieerd worden zeker,, maar die white widow blijft gewoon goed..
                        amnesia ook terug aanwezig bij de paradox?
                        wil namelijk in de loop van de week gaan,, dus alle aanraders/afraders zijn zeer welkom

                        chill!

                        Comment


                          #27
                          Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                          vandaag naar de Paradox geweest
                          ziet er veel beter uit na die verbouwingen,, zeer groot (op het eerste zicht), heb gewoon mijn 5 gram gehaald en ben terug vertrokken, niet echt rondgekeken dus..
                          alleen stond er nu zo een bomberjack-man buiten die achter mijn 'id-kaart' vroeg, nog nooit meegemaakt daar.
                          en de prijzen zijn inderdaad gestegen en het aanbod is groter.
                          maarja, vind het nogsteeds een chille shop!

                          Comment


                            #28
                            Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                            Paradox is zeker een goede shop, alleen jammer dat de prijzen flink omhoog zijn gegaan.
                            Hobbit ben ik eigenlijk nog nooit geweest, ik woon hier nu bijna 3 jaar in Weert en weet er pas een paar weken van
                            als je bij hobbit zo weinig krijgt, dan denk ik dat ik ook niet zal langs gaan.

                            Omdat ik in Eindhoven werk, haal ik me wiet vaak bij de Indian.
                            De K2(7.50 gr), white widow(9,- gr) en amnesia(10.50 gr) zijn daar best goed en erg lekker
                            Alleen hebben ze daar hun pasjes systeem moeten stoppen van de gemeente wegens de nieuwe wietpas die gaat komen.
                            De prijzen waren namelijk 1 euro goedkoper met pas, maar dat mochten ze dus niet meer doen
                            Dus als je in Eindhoven gaat halen, dan raad ik deze shop aan.
                            Is op de Karel de Grotelaan, ligt naast een rotonde en pal naast de domino's pizza.

                            Comment


                              #29
                              Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                              Last edited by Pinkybrain; 2 January 2011, 10:06.

                              Comment


                                #30
                                Re: Weert,, Paradox of Hobbit

                                dat klopt dus echt! ik ben gwn verslaafd aan rockstar & dit weekend dus ook fijn slecht gegaan na bezoekje aan para..
                                dus geen leuke eerste ervaring!!
                                hopelijk dit weekend beter :')
                                jammere is dat ik de balle kan rolle en dat ik voorgedraaide moet hebbe ):
                                en wat ik hieruit begrijp is het dus echt rommel?!

                                Comment

                                Bezig...
                                X