Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

    Korting op 420shop
    Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 15:29.

    #2
    Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

    Als ik naar Maastricht rijd passeer ik altijd hier. De prijs/kwaliteit is super en je vind er idd goeie hasj voor lage prijs. Het staat er meestal vol volk, zeker 's avonds, maar het gaat er goed vooruit. De verkoper aan de weeg is trouwens meestal altijd mega stoned

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

      Ja, dat van die verkoper valt niet te ontkennen. Meestal staan er ook een paar wulpse, Nederlandse dames achter de toog. Weliswaar niet in betere staat dan die kerel, dat moet erbij gezegd worden . De kwaliteit van de wiet in de Kosbor trek ik dan weer erg in twijfel. Ik heb de laatste tijd verschillende mensen horen klagen over de slechte wiet dat ze er kregen. Ik heb zelfs verhalen gehoort van ervaren kwekers die - wegens zonder te zitten - er 5 gr gingen kopen en met rotte toppen thuiskwamen. Echt geen lachertje voor die prijs...

      Wel kan ik, zoals ik al zei, de Cannaloop aanraden. Echt een zalig lekker wietje en mijn absolute nr 1 qua smaak
      Last edited by Jointjedraaien; 12 November 2010, 07:14.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
        een paar wulpse, Nederlandse dames
        brrrrrrrrrrrrrr

        Miauwkes

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

          Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
          De kwaliteit van de wiet in de Kosbor trek ik dan weer erg in twijfel. Ik heb de laatste tijd verschillende mensen horen klagen over de slechte wiet dat ze er kregen. Ik heb zelfs verhalen gehoort van ervaren kwekers die - wegens zonder te zitten - er 5 gr gingen kopen en met rotte toppen thuiskwamen.
          Cannab0y
          Daar weet ik niets van, persoonlijk ben ik nog nooit ontevreden geweest over de gekochte goederen
          Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik er geweest ben, en in korte tijd kan veel gebeuren uiteraard.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

              Oei klinkt niet zo goed, dacht dat de kosbor 1 van de betere coffeeshops was.
              Oh en Welkom thc, je kan een topicje maken bij member introduction als je wat over je wilt vertellen .

              Peace

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                Wat hebben ze daar nu zoal van soortjes en voor welke prijs?
                Hebben ze die afghaanhash nog?

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                  Dat weet ik je morgen te vertellen Dan breng ik nog eens een bezoekje aan onze Noorderburen, enkel om die afgaan. Wiet is overprijst tegenwoordig, welke soort je ook kiest, je betaalt teveel in de shop .

                  Alleszins zal ik morgen wat prijzen opsommen.

                  Nu maffen

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                    Toen ik er is binnen ben gestapt was er helemaal geen volk. Geen rij niets.
                    Ik heb er toen de Honolulu gekocht, er stond in het groot SATIVA bij. Had wel wat meer verwacht van een Sativa, dus ik betwijfel het dat het een 100% sativa was.
                    Was nog eens duur ook. 12 euro/gram.
                    Er is een hele kleine kans dat ik volgende week een dagje naar Maastricht ga. Ik ga zeker eens in deze shop langs om te kijken welke soortjes ze hebben, na de Smokey boot te hebben bezocht.

                    Greetz,
                    zion

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                        Het is al maaaaanden geleden, maar ik weet wel zeker dat die er niet tussen zat.
                        Hopelijk is die er volgende week wel, ben benieuwd hoe die is.
                        Als men resultaten niet te slecht zijn en me dus niet al te schuldig voel over men slehte prestaties ga ik ook een van de dagen gaan. Ben het beu zonder wiet te zitten.

                        Greetz,
                        zion

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                          Cannaboy ga je nu vandaag?
                          Ik zit te twijfelen. Ik moet nog een trein regelen en een excuus vinden om hier weg te geraken.
                          Als ik ga is het wel pas tegen 16 uur dat ik daar ben.
                          Ben nu toch wel erg benieuwd naar die Cannalope Haze

                          Greetz,
                          zion

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                            Yo Zion, ik ben gisteren geweest

                            En ik heb goed nieuws! De Cannalope is er Hij kost wel 11 euro/gr, maar het is zeker en vast de moeite. Nog een tip: als je in de Easy Going gaat, neem dan geen NLX. Ik heb me daar lelijk aan mispakt, kostte daar 8,5 euro/gr en die wiet was vanbinnen nog nat. De hoeveelheid was dan ook niet wat ik verwacht had. Moest je in de Easy going gaan, neem dan Shiva. Die is wel goed

                            Prijzenupdate en foto's volgen vanavond of morgen

                            Ahja, en als je langs de Kosbor gaat, neem dan naast die Cannalope ook wat Afgaan Hash, kost maar 4 euro/gr maar is een heerlijke roker! Ik had gisteren 2gr cannalope en 3gr afgaan hash genomen. Ik mix meestal m'n joints met verschillende wietjes, vooral met cannalope. Je hebt niet veel nodig om die heerlijke smaak van Cannalope te krijgen

                            Greetz
                            Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2009, 19:53.

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop "Kosbor" in Maastricht

                              Lekker Cannalope en Shiva dus.
                              En de prijs van die Shiva?
                              Btw men pa wil niet dat ik heel de zomer zit "niks te doen". Hij wil dat ik wat meer steden ga bezoeken en dingen doen.
                              Ik zal hem maar niet zeggen dat ik graag naar Nederland ga.

                              Greetz,
                              zion

                              Comment

                              Bezig...
                              X