Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen spacecake te vinden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geen spacecake te vinden?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Geen spacecake te vinden?

    illegaal is het zeker niet, hangt er wel vanaf waar je de shops bezoekt, ik heb al gemerkt dat in de kleinere dorpjes en steden meestal weinig keus aan cake is, maar amsterdam, rotterdam, nijmegen en tilburg onder meer is er toch wel wat keus, mocht je zelf willen maken, hou ik me aan 1 regel 1gr buds op 10gr boter of 1gr gruis/bladafval op 5gr boter, meestal is een 25Gr op 250gr boter goed voor een deftige cake, met muffins moet je wel rekening houden dat ze met olie en niet met boter gemaakt worden, en nog een gouden tip, gooi niet gwn de wiet in je deegmix en dan bakken want dan is de smaak toch maar best bagger vind ik


    Comment


      #3
      Re: Geen spacecake te vinden?

      Je bedoelt toch geen 25 gram wiet, of wel?
      1 gram kost toch al een euro of 5? Je wilt me toch niet zeggen dat iedereen zo maar 125 euro erin stopt?

      Zal wel aan mij liggen. Ben nog een noob.

      Comment


        #4
        Re: Geen spacecake te vinden?

        Ja als je het in de shop gaat kopen om een cake te bakken dan word t een duur cakeje.. knipaval late drogen en zelf wietboter maken en kan jij een mooie cake make

        groetuh uit brabant KUT

        Comment


          #5
          Re: Geen spacecake te vinden?

          IEDEREEN op dit forum zal je hetzelfde aanraden====> zelf je wiet kweken.
          Dan zal je voor 125 EURO meer dan 1 cakeje kunnen bakken.

          Laat het je smaken
          Leren = Experimenteren

          Comment


            #6
            Re: Geen spacecake te vinden?

            Dat is geen optie, helaas.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Zelf kweken is geen optie.
            Zijn dit goede recepten?
            http://www.smulweb.nl/recepten/1112004/Spacecake .5 gram per persoon.
            http://www.receptenstad.nl/nagerechten/spacecake.html 4-5 gram voor een hele cake.
            Last edited by JCarver; 4 July 2013, 12:34.

            Comment


              #7
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Wiet-recepten
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ffie-de-mazzel
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...iet-als-borrel
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Geen spacecake te vinden?

                  Lees eens de linken die iedereen je geeft
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Geen spacecake te vinden?

                    Fijn dat jullie allemaal suggesties posten, maar ik heb toch echt alleen interesse in het bakken van wat spacecake voor mezelf.
                    Ik drink geen koffie of alcohol, en ik ga ook geen grote hoeveelheden maken.

                    Zoals ik eerder vroeg, is 0.5g de beste hoeveelheid voor een beginner? Of gewoon 1 gram in een plak.
                    Fijn maken en roeren in verhitte boter, om wietboter te maken, en dan gewoon een cake maken van cakemix etc.

                    Hartelijk bedankt.

                    Comment


                      #11
                      Re: Geen spacecake te vinden?

                      Ga dan voor 1 gram per plak, of houdt een recept aan zoals het beschreven is. De meeste recepten zijn succesvol uitgevoerd (waarom anders zou men ze plaatsen?), dus ik zie niet waar die onzekerheid vandaan komt.. Zoals altijd leiden er meerdere wegen naar cake. Als het teveel geld kost of niet naar je voorkeur is, dan neem je die weg toch niet? Zo moeilijk is het niet om een knoop door te hakken, of ligt dat aan mij? Je kunt wiet ook gewoon rauw eten, trouwens.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Geen spacecake te vinden?

                          bak een gewone cake en rol een joint! zeker zo makkelijk

                          Comment


                            #14
                            Re: Geen spacecake te vinden?

                            De cannabis moet in het cake beslag sufferd
                            Dus als je dan 1 gram cannabis in 1 hele cake doe dan merk je er niks van da wil iedereen je duidelijk maken
                            Je kan wel een cake beslag maken en dan kleine cakjes er van maken en dan doe jij jou 1 gram wiet heel fijn maken
                            en in het cake beslag en dan maak je bv 1 klein cupcakje er van dan weet je ook da al je wiet in da 1 ne cakje zit
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Geen spacecake te vinden?

                              jcarver jij hebt de beker !!!!!! hahahahahahahahahahaha!!!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X