Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shops die laat open zijn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Shops die laat open zijn

    Korting op 420shop
    Hi!

    aangezien ik elke dag 14u moet werken heb ik niet veel tijd om naar de shop te gaan. Van daar dus de vraag: zijn er shops in Limburg die open zijn tot 3u 'snachts? In eindhoven is De Apotheek tot 2u 'snachts open, dus de kans bestaat dat er 1ntje is die een uurtje langer open is.

    Shops die vroeg open gaan zijn ook goed!

    #2
    Re: Shops die laat open zijn

    Meestal in zuid holland van 11:00 tot 22:00
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #3
      Re: Shops die laat open zijn

      geen enkele?

      Comment


        #4
        Re: Shops die laat open zijn

        Je vraagt het ook wel een beetje aan het verkeerde publiek: de mensen die zelf kweken, en dus niet zo vaak naar de shop gaan.

        de meeste shops hebben toch wel een website met openingstijden? Kun je daar niets vinden?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Shops die laat open zijn

          hier in Nijmegen tot max 1u open, de kronkel geloof ik op sommige dagen , tip: Kom eens gezellig langs in Nijmegen, in 2 straten heb je lucky luck, kronkel, jetset, t kunstje , 4x5gram=20gram , dan kun je wel even vooruit, of je loopt dezelfde shop 3x achter elkaar het is wat je zelf wilt, leg je thuis in een tupperware bakje en weg is je probleem, of je belt gewoon even je maat op of die even vlug langs de shop gaat? ook een idee toch..

          Comment

          Bezig...
          X