Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Breda

    Misty, shiva, sterren mix, silver mix, c5, buddha cheese en denk ook nog orange pearl en als hash : ketama, polm , zero zero, afgaan , nepal tbizla en nog watmeer

    Comment


      Re: Coffeeshops in Breda

      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
      Meestal heeft de baron een uitgebreid menu van wietsoorten.

      - Royal Widow (biologisch).
      - Lemon Haze
      - Enemy of the state
      - Bubblegum
      - Amnesia

      Ik kan even niet op de andere soorten komen. Ze verkopen ook iets van ganuba maar vond de smaak niet geweldig.
      Update van dit lijstje op 04-06-2015:

      - Super silver haze
      - Amnesia
      - Lemon Haze
      - Mexican Haze
      - Special Haze

      Dit lijstje is wat me nog bijgelbeven is.
      Wisselt altijd erg veel bij de Baron.
      De ene week word je dood gegooit met dikke toppen van bijv Lemon haze, en de andere 2 weken is het op

      Aanrader bij het Paradijs overigens: Gruis. 1 gram voor een 10tje. Makkelijk te verdelen in je jonko en rookt lekker plus je wordt er lekker stoned van.

      Comment


        Re: Coffeeshops in Breda

        Misschien een veelgestelde vraag, maar mag je er nog als Belg binnen?
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          Re: Coffeeshops in Breda

          Baron behoort eingelijk 1 van de beste coffeshops in Breda..vond ik persoonlijk

          Comment


            Re: Coffeeshops in Breda

            Was als Belg in Vlissingen deze week en kreeg niets mee. Maar de vriendelijke man van coffeeshop Aarden, zei dat hij had gehoord dat Breda terug Belgen zou bedienen? Iemand nieuws?

            Groet
            1 x Power Flower RQS 125W CFL mini-mainlining achtig

            Comment


              Re: Coffeeshops in Breda

              Breda alleen in de fly and high. De andere kreeg ik niets mee.

              Ik raad je aan om even door te rijden naar Rotterdam. Daar kun je zonder problemen kopen en de wiet is nog lekker ook.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                Re: Coffeeshops in Breda

                fly and high is een rot shop....

                Comment


                  Re: Coffeeshops in Breda

                  Ik woon sinds paar maanden in breda en ga voor jullie even een korte update doen


                  Coffeshop Sky (per gram) :


                  11€ (10€ gruis ervaan) - Amnesia (Altijd van redelijke kwalieteit, nooit slecht of super goed)
                  11€ - Zoete Haze (Best lekkere en sterke wiet, toen ik vroeg wat dat was zei de gast achter de kassa dat het een diesel kruising is)
                  9€ - Bubbels (Een keer genomen, niet echt "bubbelachtig" en super sterk wel lekker.)
                  8€ (7,50 gruis ervaan) - Joop/Nlx of om het kort te houden noname want het is elke keer andere wiet, eene keer is die geen 5€/gram waard en andere keer ga ik naar de sky zolang die bepaalde joop er ligt.


                  Asi : Super Hia 9€ Hia 8€ Maroc 7€ Afhgaan 6€. Aleen super hia gerookt, maar ik ben geen hajs roker en de hasj die ik had ging erin als toevoeging bij de wietbong dus kan moelijk beordeelen, smaak was wel lekker.



                  Pax De Bot (prijs per gram/halve gram)


                  Bij de Pax kan je zeker weten top kwalieteit wiet en hasj halen, en ook is de wiet bij de pax in principe het beste in Breda (naar The Cat ben ik aleen niet geweest) gaat het voraal om de hajs zoals Nepal 1g/30€ of Super Afhgaan 25€/g top kwaliteit geimporteerde hasj.
                  Het lijst wisselt hier heel erg per dag, maar meestal komt dit op te staan :


                  -7€/3,50€ Thais (erg milde buitenwiet, aanrader voor beginners die bang zijn voor al te heftige effect.)
                  -8€/4€ NLX (Af en toe is het hier te koop)
                  -9€/4,50€ WW
                  -10€/5€ K2 (Een keer gezien)
                  -10€/5€ Kush
                  -11€/5,50€Amnesia1
                  -12€/6€ Amnesia2




                  Het Paradijs


                  Kleine leuke shop met veel wiet en hasj keuze.
                  Als je een buitelands id hebt kom je niet binnen zonder GBA, shop is schijnbaar vd gemeente ofzo dus extra streng.
                  Vaak heb je hier special deals, zoasl Bio Amnesia 7,50€/gram of gruis wiet 5€/gram gruis haze 6€/gram.


                  Op de lijst heb je iets van 15 soorten wiet staan o.a : Thai (Buitenwiet), Purple (6,50/gram), Northernlight (9 of 10€/g), JackHerrer (10 of 11€ / g), Amnesia Haze (12€ ongv), Special Haze (10€ 0,67g) , Candy Kush (11-12€/g), C4 Haze (11-12€/g) en nog een paar die ik niet meer weet.
                  Ik ga er heen voor gruis en special haze.




                  The Majestic


                  Goede shop met goede prijzen. Geen pinapparat binnen dus je kan aleen contant betalen.
                  Meestal heb je hier 3 tot 6 soorten wiet van 8 tot 10 euro en een paar soorten hasj op de lijst staan.
                  Van hasj raad ik caramello aan, lekkere en sterke hasj en van wiet vond ik orange bud en lemon haze lekker.
                  Wiet lijstje van majestic ongv:


                  -10€/g Amnesia Haze
                  -10€/g Lemon Haze
                  -10€/8€ Budda Cheese (twee keer gezien, tweede keer 2€ duurder :o)
                  -9€ Bubbelgum
                  -8€ Santa Maria
                  -8€ Orange Bud
                  -8€ White Widow
                  -8€ Jack Herrer




                  Nou.. volgens mij was dat het een beetje, naar de Purple Rain en The Cat ben ik nog niet geweest maar misschien binnenkort wel.


                  Groetjes

                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Breda

                    The cat is mijn huis shop, Ik kom er al vanaf me 15e (toen werd er nog niet zo nauw gekeken maar is nu uiteraard anders). Lemon haze, amnesia haze, super skunk en white widow zijn er te krijgen. Nadeel vind ik dat ze maximaal 1,5 gram verpakking hebben. Kwaliteit vind ik er altijd redelijk.
                    De Baron kom ik af en toe en al net zo lang als bij the cat. Haze soorten hebben ze hier in 5 grams verpakking voor 50,-. Ik kom hier graag om ff groter in te slaan.
                    Majestic kom ik niet meer, zei verpakken je wiet waar je bij bent uit curverboxen en moest er altijd bij zeggen ''ben geen toerist'' en dan ging er een topje extra in maar ik heb geen zin dit bij ieder bezoek te doen. Blonde Maroc is wel een aanrader als ze deze hebben, ook deze werd in het verleden met een kaassnijplank op maat gesneden en was errug goed.
                    Ik ben al lang niet meer bij de Boot geweest dat was vroeguh de betere wiet samen met de baron in Breda

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Breda

                      Zijn de belgen nog altijd niet welcome?

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Breda

                        Oorspronkelijk geplaatst door Aloyske View Post
                        Majestic kom ik niet meer, zei verpakken je wiet waar je bij bent uit curverboxen en moest er altijd bij zeggen ''ben geen toerist'' en dan ging er een topje extra in maar ik heb geen zin dit bij ieder bezoek te doen.
                        Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het altijd beter is als ze het voor je neus afwegen.
                        Bij de cat (een keer maar), bij de baron, bij de paradijs en de hasj bij de boot waren altijd perfect afgewogen tot in de 0.05g, dat weet ik omdat ik het thuis altijd zelf weegt, en als ze het voor mijn neus doen dan is dat meestal veel beter. Bijvoorbeeld als ik een half gram bij de boot haal dan krijg ik soms wel 0.8g zakje of 0.7g en in principe nooit minder dan 0.6 dus ik vind het prima als het voor mijn neus wordt afgewogen

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                        Zijn de belgen nog altijd niet welcome?
                        Ik denk dat als je naar pax de boot gaat en niet al te veel gaat praten in het Vlaams maar gewoon op de lijst kijkt en zegt wat je wilt dat het zou moeten lukken.

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Breda

                          goedemiddaag.JPG

                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Breda

                            Dat gaat mij niet lukken, ben te vriendelijk....er zal wel iets vlaams uitkomen......we zullen gewoon verder blijven rijden nr rotterdam

                            Comment


                              Een update voor de Belgen die zich afvragen of je nog/weer terecht kunt in Breda;

                              Ik zag hierboven iemand zeggen dat je wel bij de Flyin High terecht kunt, maar ben er vandaag geweest en ik moest me legitimeren. Voor zover ik weet zijn alle coffeeshops in Breda nu zeer strikt met vragen naar een Nederlandse legitimatie. Beter doorrijden naar Dordrecht of Rotterdam dus.

                              Comment


                                Een update voor de Belgen die zich nog steeds afvragen of je nog/weer terecht kunt in Breda; Nee, wel in Tilburg was het advies van de coffeeshop aan een stel uit duitsland

                                Comment

                                Bezig...
                                X