Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Pink in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Pink in Eindhoven

    Korting op 420shop

    #2
    Re: The Pink in Eindhoven

    Ik ben vorige week nog bij de Grasshopper geweest, ik kreeg gewoon VERSE wiet mee, onverkruimelbaar dus. heb een kwartier over een jointje draaien gedaan.

    Over de pink heb ik weinig te zeggen, veel goeie dingen erover gehoord maar ben er zelf nog nooit geweest.

    Comment


      #3
      Re: The Pink in Eindhoven

      Oorspronkelijk geplaatst door Calypso
      Ik ben vorige week nog bij de Grasshopper geweest, ik kreeg gewoon VERSE wiet mee, onverkruimelbaar dus. heb een kwartier over een jointje draaien gedaan.

      Over de pink heb ik weinig te zeggen, veel goeie dingen erover gehoord maar ben er zelf nog nooit geweest.

      Comment


        #4
        Re: The Pink in Eindhoven

        Ben een paar keer bij Pink geweest, niks te klagen. Wat ik daar kreeg was allemaal goed en erg lekker . Pink is een aanrader als je t mij vraagt.
        Sex drugs and rock and roll,
        speed weed and birthcontrol,
        Lifes a bitch and then you die,
        so fuck it all and lets get high.

        Comment


          #5
          Re: The Pink in Eindhoven

          dit weekend bij de Pink langsgeweest : ze hebben het achterste gedeelte van de shop omgebouwd tot rookruimte met een glazen wand

          Comment


            #6
            Re: The Pink in Eindhoven

            ik vind het soms schandalig wat ze je durven verkopen in de coffeeshops : je betaald je blauw voor een grammetje dan moeten ze maar goed spul verkopen..... maar ze willen alleen maar woekerwinsten maken.

            daarmee dat ik eigenlijjk zelf begonnen ben om een zelf te planten

            Comment


              #7
              Re: The Pink in Eindhoven

              Heb een keer gemixte joijnts gekregen ipv pure, en ik rook geen tabak. En kwam er pas achter toen ik al lang en breed weg was, kon dus het hele terring eind terug lopen om ze te ruilen (waar ze overigens niet moeilijk over deden, en waarom zouden ze.. vooral omdat ik vroeger in de klas heb gezeten bij 1 van de floormanagers.. )

              Laatste keer dat ik er pure koints haalde merkte ik dat de joints kleiner waren geworden. Wel de zelfde prijs, maar de wiet prijs was omhoog gegaan, en toen hebben ze de joints dus minder gevuld. Eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Mja, als de prijs stijgd, je moet wat.

              Toch haal ik me wiet dan liever nog bij The Wall. Uiteindelijk ben je goedkoper uit als je gruis haald, tov de pure joints van de pink. (The wall verkoopt geen pure joints, alleen gruis)

              Wel een relaxte sfeer bij de pink.. maar ik blijf er nooit hangen. En eigenlijk kom ik er ook niet meer. Tenzij ik in de stad ben en hoog zit om een jointje.

              Comment


                #8
                Re: The Pink in Eindhoven

                Ik sluit me daar helemaal bij aan.
                De kwaliteit is minder geworden en voel me net een vis achter dat raam.

                Wel een leuke nette shop als je toch in de buurt bent.
                Groet SirSMokeaLot

                Comment


                  #9
                  Re: The Pink in Eindhoven

                  Pink is wel goeie shop, gelukkig is hij weer open :d
                  Je moet eens een Crystal Shock joint halen daar, kost wel 10 euro maar is echt een goede joint!! :p

                  Comment


                    #10
                    Re: The Pink in Eindhoven

                    idd,zo haal ik er altijd 1 voor het nieuwe jaar in te zetten en dat is al een paar jaar traditie!

                    ook zeker aan te raden is de ice-skuff,daar is een vriend van mij van beginnen trippen...

                    grtzzz

                    Comment


                      #11
                      Re: The Pink in Eindhoven

                      als ik het goed lees is de pink weer geopend? was hier zo een 2 weken geleden en was nog toe..thx

                      Comment


                        #12
                        Re: The Pink in Eindhoven

                        naar het schijnt wel,en de new wave is ook terug open...

                        grtzzz

                        Comment


                          #13
                          Re: The Pink in Eindhoven

                          is te ver voor mij, jammer maaar auto komt er aan ezn dan wil ik wel es op aanraden van jullie es gaan naar een coffieshop.
                          grtz een wietroker is geen onruststoker

                          Comment


                            #14
                            Re: The Pink in Eindhoven

                            beste mensen het bord bij de pink is weggehaald en de pink blijft voor DEFINITIEF gesloten (geen grapje)

                            Comment


                              #15
                              Re: The Pink in Eindhoven

                              Pink heropent op 6 november

                              Comment

                              Bezig...
                              X