Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBD wiet in Coffeeshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    CBD wiet in Coffeeshops

    Korting op 420shop
    Als groentje in de wietwereld hoop ik dat een van jullie me verder kan helpen.
    Ik hoop dat wiet me kan helpen de ergste symptomen van mijn overspannenheid weg te nemen. Maar zou niet weten welke soort bij mij past. Daarom zoek ik een coffeeshop in de kop van Overijssel die wiet met een gemiddeld tot hoog CBD verkoopt (laag tot gemiddeld THC). Iemand tips?

    #2
    Coffeeshop relax in amsterdam stukje rijden

    Comment


      #3
      dank voor de tip. Was sowieso van plan eens een rondje Amsterdam te doen

      Comment


        #4
        Niet uit de coffeeshop en hasj ipv wiet, online te bestellen en snel in neutrale verpakking geleverd door 420shop.nl

        Niet precies waar je om vroeg maar ik ben zelf erg tevreden met deze voor wat betreft CBD.

        https://420shop.nl/cbd-jelly.html

        Schermafbeelding 2020-07-02 om 12.21.17.png
        2e
        3e

        Comment


          #5
          Wiet valt onder te verdelen in indica en sativa varianten. In de coffeeshop zie je vaak een bepaald percentage van indica of sativa.

          Jij bent meer op zoek naar de indica, sativa zou ik als ik jou was links laten liggen. Wellicht dat deze info je kan helpen.

          Hoezo wil je wiet die een hoog CBD gehalte heeft? Een indica joint laat je lekker ontspannen en relaxen zeker weten dat dit helpt tegen overspanning

          Comment


          • MissCasaNova
            MissCasaNova commented
            Editing a comment
            Thanks voor de tip.
            Ik heb een vaporizer voor kruiden dus die wilde ik gebruiken. Tabak en ik gaan niet zo lekker samen.
            Koekjes bakken: ook een goed idee. En lekker

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Wiet versterkt je gevoelens he. volgens mij redelijk normaal.

          • Lerrihuana
            Lerrihuana commented
            Editing a comment
            Die opmerking was niet serieus bedoeld, de werking kan indd verschillen en verschilt ook per persoon. Ik heb zelf nooit echt zo’n ervaring gehad dat ik er gespannen van wordt.
        Bezig...
        X