Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe beoordeel je wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe beoordeel je wiet

    Korting op 420shop
    Hej,

    Ik ga binnekort een tripje maken naar Nederland ( woon in het buiteland)
    En dan wou ik langs wat coffeeshops gaan, maar de kwaliteit verschilt nogal qua wiet en qua shop,

    Dus kunnen jullie me wat tips geven hoe ik het beste kan zien of wiet goed is of niet?
    Ik wil natuurlijk geen "shit" voor me geld

    Grtz

    #2
    Re: Hoe beoordeel je wiet

    Eerst je eerste gedachte geven hoe het eruit ziet, eventueel nog even ruiken en dan hoe de smaak is.

    Comment


      #3
      Re: Hoe beoordeel je wiet

      Oke zo ver was ik zelf ook nog wel ^^

      Maar ik hoor soms verhalen, dat het chemische troep was ofzo, dat het met haarlak bespoten was
      Allemaal van dat soort dingen

      Hoe zie je dat?
      Hoe herken je slechte wiet, dat is eigenlijk meer de vraag, want gewoon normale wiet dat weet ik goed genoeg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oke zo ver was ik zelf ook nog wel ^^

      Maar ik hoor soms verhalen, dat het chemische troep was ofzo, dat het met haarlak bespoten was
      Allemaal van dat soort dingen

      Hoe zie je dat?
      Hoe herken je slechte wiet, dat is eigenlijk meer de vraag, want gewoon normale wiet dat weet ik goed genoeg

      Comment


        #4
        Re: Hoe beoordeel je wiet

        Je moet dan wel enige kennis hebben en de manier om wiet te testen laat geen shop toe.

        Je pakt een topje (0.5-1 gram) en breekt hem in het midden door en ruik er gelijk aan en kijkt of de kristallen goed zichtbaar zijn.

        Dit kun je pas uitvoeren als je de gram hebt gekocht. Het kan er allemaal net zo mooi uitzien en lekker ruiken, maar alles draait om het effect.

        En dat valt soms zwaar tegen
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5
          Re: Hoe beoordeel je wiet

          Oke thanks Silas

          Ik hoop dat het niet tegen valt, maar dat komt vast wel goed

          Comment


            #6
            Re: Hoe beoordeel je wiet

            Als je in Nederland een goeie shop zoekt is tilburg wel een optie. Vanaf het station 3 minuten naar links lopen. met je rug naar het station voor de duidelijkheid.
            The grow company is een goeie met goeie wiet voorlichting mooie voorgedraaide in doosje. Ook kun je er lekker eten. De jack herer is daar erg goed.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Roken is weten
            sigpic it is just a flower

            Comment


              #7
              Re: Hoe beoordeel je wiet

              Roken gewoon roken das de enige oplossing
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Hoe beoordeel je wiet

                true true

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe beoordeel je wiet

                  Wat Silas al zegt, je moet eerst je wiet kopen voordat je het ook maar aan kunt raken haha. Testen of de wiet goed droog is kun je door een topje door te breken. Breekt het topje / een takje makkelijk af, dan is hij tenminste goed geoogst.

                  En verder ben ik geen expert in het op-het-oog testen. Natuurlijk moet een topje redelijk compact zijn en niet heel zacht (en bruinkleurig) wat duidt op rot.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe beoordeel je wiet

                    Oke
                    Ik hoop dat ze me geen rotzooi verkopen

                    Wat is een fluffy top eigenlijk? Daar heeft iedereen het vaak over, maar ik heb me zelf nooit afgevraagt wat het is ^^

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oke
                    Ik hoop dat ze me geen rotzooi verkopen

                    Wat is een fluffy top eigenlijk? Daar heeft iedereen het vaak over, maar ik heb me zelf nooit afgevraagt wat het is ^^

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe beoordeel je wiet

                      Fluffy is een beetje als een plumeau. Veel volume maar weinig gewicht. Het lijkt dus een flinke top (voor die prijs) maar uitendelijk is de helft tak en lucht.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe beoordeel je wiet

                        LR beschrijft het goed, fluffy is zeg maar het tegenovergestelde van compact (een topje dat gewoon hard is met veel gewicht en dus wiet).

                        Let overigens een beetje op dubbelposten, ik zie regelmatig " ... samengevoegd wegens dubbelposting " in je berichten
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe beoordeel je wiet

                          Oke thanks LR2 en weedy
                          Weer wat geleerd!

                          @Weedy, ja mijn laptop doet soms een beetje raar, sorry

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe beoordeel je wiet

                            Wat je ook kan doen is een hand microscoopje mee nemen en het topje eerst goedbekijken voor je het koopt

                            Ajo
                            ventje
                            Living in Second live for real

                            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoe beoordeel je wiet

                              Haha @Ventje heb jij dat wel is gedaan in de coffeeshop vragen of je een topje onder microscoop mag leggen? :p

                              Comment

                              Bezig...
                              X