Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Aarden in Goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Kom van eiland Tholen. Alweer 8 jaar in t noorden maar: I'll be back!
    Ga niet oud worden in deze stinkstad..
    Plattelandsroots verloochenen zich niet ben ik al tijdje aant achterkomen..

    ---------- Post added at 13:52 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

    En die kale is idd positief deurpersoneel..
    Hij heb humor.

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshop Aarden in Goes

      Tholen, mooi fietsgebied. Vooral als de akkers vol met bloemen staan voor de zaadteelt. Ik heb overigens 25 jaar in diverse grote steden gewoond.

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshop Aarden in Goes

        En geen seconde meer spijt van dat je daar weg bent zeker??
        -
        Mis vooral de Oosterschelde, lekker met bootje beetje vissen en kloten op de plaat.. Nog paar jaartjes werken hier en dan weer lekker home sweet home richting m'n ouwelui..

        Wel uitkijken dat ik er hier geen zwanger schop... Whehehe.

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshop Aarden in Goes

          Vissen deed ik Stavenisse op zeebaars, geep en paling. En natuurlijk tussen de stortsteen grabbelen naar Noordzeekrab en Japanse oesters steken. Ik ben inderdaad blij dat ik de grote stad achter me gelaten heb. Een groot vrijstaand huis en vooral een grote tuin is in die steden niet te betalen.
          Last edited by Xtreme; 13 January 2012, 19:10.

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshop Aarden in Goes

            Stavenisse is daar waar de boot ligt.. Prachtig getijdenhaventje waar ik een groot deel van m'n jeugd heb doorgebracht.. Kom van vossemeer maar zou t liefste rond stavenisse terechtkomen..
            Lekker zout water onder je voeten alleen werk, dat ist probleem..

            Zit hier op 5 min van bijna elke klus, dat is daar wel anders. Laat staan dat je materiaal moet halen, drama!! Mischien tch maar weer loondienst tegen die tijd..

            Wel leuk om iemand tegen te komen who knows what i'm talking about..

            Smookde

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshop Aarden in Goes

              Bij dat haventje is toch dat cafeetje waar je op de muur nog kan zien hoe hoog het water heeft gestaan? Een wat dwaze kennis van mij zei in zijn bezopen kop dat hij het spijtig vond dat het geen kokend water was geweest. Hij moest redelijk gehavend het cafeetje verlaten. Ik heb overigens ook een visbootje gehad: een verwaarloosde oude Drammer die ik heb opgeknapt.

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                Koosje..
                Wat die uitspraak betreft kan ik er een voor me halen en die leeft ondertussen niet meer..
                Maar waar is u ongeveer van??

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                  Oorspronkelijk geplaatst door medic View Post
                  Aarden nr1, ww en amnesia zijn netjes.
                  High life, soms toch wat smaak tekort bij hun HLS die anders lekkel isss
                  Of Topic : Gisteren even Miami aangedaan, en 4eur korting gekregen en't smaakt en werkt lekkelll
                  Greetings
                  Ps Wie heeft ervaring met Middelburgse Shops aub?
                  Middelburgse shops zijn uitgestorven, of terwijl geen shop te bekennen sinds oktober 2008, wanneer de Sixty-Two z'n deuren moest sluiten..
                  En Roxy was al 2 jaar daarvoor uit de running.. helaas!!

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                      Ola

                      Je moet wel snel zijn want hoe lang t nog kan is de vraag..
                      Service en kwaliteit is dik voor elkaar maar ken uiteraard niet meer dan 5 gram meenemen.
                      Risico om gepakt te worden is verwaarloosbaar natuurlijk.

                      Suc6 en Smookse

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                        je kan nog steeds rijden hoor, ze zijn wel bezig met de passen maar hebben er niet echt haast mee

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                          leuk dat ik dit tegen kom. haha ik kom ook van Tholen

                          lekker rustig eiland erg veel vrijheid om te gaan en staan waar je maar wilt.

                          vroeger al met mn jointje en n hengel de oosterschelde bezoeken.
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                            Gvd!

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                              lees net in de pzc dat de politie stevig gaat controleren op de wietpassen bij de coffeeshops in zeeland.
                              ik weet niet in hoeverre dit gevolgen heeft voor de beschikbaarheid van rookwaren daar.
                              we gaan het afwachten

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshop Aarden in Goes

                                Al enig nieuws (ook over de Highlife)? Aangezien we door de tunnel moeten (komende van West-Vlaanderen) is de pakkans wellicht groot (lees: niet te omzeilen...)? Jammer, al jaren wekelijks naar daar (wegens zware rugproblemen) om niet de straat te moeten opgaan en nu gaan ze ons verplichten of zo? Terneuzen zal blij zijn, want op straat zoeken daarvoor ga je de tunnel niet door natuurlijk... om nog te zwijgen van Sluis, de Heksenketel zal gouden zaken doen. Dan toch maar het risico nemen thuis te kweken? Probleem is: de huisbaas rookt en ruikt niet gaarne...

                                Comment

                                Bezig...
                                X