Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen welkom in Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgen welkom in Rotterdam

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ga al een jaar of 4 naar Rotterdam om mijn wiet te kopen.
    Mijn 3 Favo coffeeshops zijn: Amigo / 25 / Pluto ( recent gesloten )

    Als je met de wagen gaat dan kan je best : Nieuwe binnenweg 120-200 op je gps zetten dat brengt je vlakbij een 8 tal coffeeshops.

    Vergeleken met andere steden in de wiet in Rotterdam goedkoper en ook de variatie is goed.

    Pas wel op voor de straat verkopers, laat je niet vangen want je wordt altijd genaaid!!! Koop NOOIT wiet op straat!

    Ik ga ook af en toe naar Utrecht want daar zijn de coffeeshops nog echt gezellig!

    Groetjes
    Stefaan

    #2

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Belgen welkom in Rotterdam

        Ben er zelf maar een paar keer geweest (als belg) en vond het echt een leuke shop om even te rusten.
        Ben ook wel benieuwd waarom deze gesloten is.
        - Fast Bud
        - Royal Dwarf Auto
        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Belgen welkom in Rotterdam

            witte de with vind ik idd ook een beetje louche... ik word er precies altijd buitengekeken omdat ik eens rustig naar de menukaart wil kijken :p
            - Fast Bud
            - Royal Dwarf Auto
            - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Belgen welkom in Rotterdam

                Net gevonden op het wereldwijde web dat hun vergunning om cannabis te verkopen afgelopen was... Of ze alsnog opnieuw openen, valt dus af te wachten.
                Coffeeshop Pluto is ook 1 van mijn favorieten, altijd mooie plukjes en degelijk geprijsd. En de rookruimte is ook gewoonweg zalig

                Het verbaast mij enkel dat de Witte de With hier zo'n commentaar krijgt. Ik ga 4 keer per jaar naar Rotterdam en ik word er zelfs herkend door de buitenwipper

                Comment


                  #9
                  Re: Belgen welkom in Rotterdam

                  Het leukste aan Pluto waren de tafels...
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #10
                    Re: Belgen welkom in Rotterdam

                    Pluto is gwn open hoor, ben er vorige week nog geweest! Het is daar een tijdje geleden wel van inrichting veranderd, echt nice daar nu om rustig smokepauze te houden
                    Lekkere bubblegum daar!
                    Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                    Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                    Comment


                      #11
                      Re: Belgen welkom in Rotterdam

                      idd de witte die tafels doen het hem !
                      oooh nice wietgoeroe , maar uuh de tafels zijn toch nog t'zelfste he ?

                      in R dam zijn idd paar leutig shops , ik vind enkel dieje louche wel den beste .
                      de k2 is echte k2 en vind je vele soorten hasj die je in andere shops 20j geleje misschien zag maar nu niemeer .

                      vind het wel een leuke stad voor wat oldscool hasj en wiet tescore .

                      Comment


                        #12
                        Re: Belgen welkom in Rotterdam

                        Het zijn daar nu glazen tafels in een stalen frame en de stoeltjes zijn ook van staal met spinnen als decoratie op de stoelen. klinkt een beetje vaag maar ziet er wel goed uit hoor!
                        Enkel moeten ze hun muurdecoratie ophangen als ze nuchter zijn, daar moet je eens op letten, geen enkel schilderij hangt daar even hoog of even ver uit elkaar maar daar ga ik ze niet op judgen!
                        En idd zoals steundheufd zegt, de hasjkes zijn echt wel aight in rdam en vooral lekker geprijst, zoals die cristal die ze altijd in de pluto hebben!
                        Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                        Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                        Comment


                          #13
                          Re: Belgen welkom in Rotterdam

                          Best aangenaam om te gaan winkelen ook, leuk stadscentrum, aangenaam wandelen, mooie gebouwen, veel winkels, restaurants...
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            #14
                            Re: Belgen welkom in Rotterdam

                            Ben er lang geleden geweest. Maar jullie hebben het goed verkocht. Nu ga ik er zeker is terug naartoe

                            Comment


                              #15
                              Re: Belgen welkom in Rotterdam

                              Zeker doen, wel een parkeergarage nemen want de parkeerboetes zijn prijzig
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...
                              X